Díky za všechny rady
1 reakcí na tento příspěvek Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
To dvousedlo tam nepatří a řekl bych i řídítka. Původní sedlo je lehce sehnatelné na burze, guma na něj se vyrábí v replice. Nosič, pokud tam pod tím nabastleným sedlem nezůstal taky seženeš bez problémů. Nádrž někdo přetřel, ale také není problém časem sehnat patinovou (v původním laku).
Rozhodně bych ji nerenovoval stylem všechno opískovat, nový lak, nové chromy. Původní stav je nevratný a je to to nejlepší jak zachovat veterána. A taky nejcenější. Jednou zrenovovaná (přelakovaná) motorka je už navždy "jen" zrenovovaná.
ja1 píše: pokud to budeš chtít uvést do původního stavu bude to stát balík, který budeš těžko z někoho dostávatí
S tím samozřejmě nesouhlasím. Tohle může napsat jen člově který z toho vídí kšeft aby se mu zaplatila i jeho práce, shánění dílů i s časem tím stráveným. Poku to bude dělat pro svoji potěchu tyhle věci si k tomu "ůčtovat nebude".
Nádrž v původním laku 2500 - 4000Kč
Nosič v původní laku 800 - 1500Kč
Řidítka 250 - 500Kč
Původní sedlo (Svit nebo Baťa) 500 - 1500Kč
Ceny jak se pohybují na burzách. Dnes hlavně záleží na jakého prodejce narazíš. Jsou lidi co měli doma díly na více motorek, zjistily že už je neupotřebí (čas, změna zájmů, finančně si polepšily a tyhle tuctové motrky už nedělají) ti mívají díly v použitelném stavu prodávají je za nepřemrštěnou cenu. Kšefaří kteří v životě neutáhli šroubek prodávají šrot za přemrštěné ceny.
Zprovoznění motoru záleží na jeho stavu. Výbrus, oprava klikovky, vše dle toho jak moc je to opotřebené a jaké s tím máš plány. Záleží jestli s tím chceš obrážet srazy a najezdit stovky km za rok, nebo to vytáhneš 2x do roka kolem baráku a najedeš za rok 10km.
Umít, odmastit, demontovat dvousedlo, podívat se jak moc jsou vyrzelé krčky špic hned pod niplema, jestli zbylo něco na brzdovém obložení. Rozhodně nepískovat a znovu lakovat!
Naposledy editováno 08.06.2024 09:10:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Sháním patinovou nádrž na 150c kominíka, a kliku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Vrátil jsem se na malé burzy v co se pořádaly už koncem komančů a na začátku devadesátek. Žádné Chotusice, Drahotuše a podobné megapodniky.
Loni jsem prodal př. tlumiče na půlbubna, oska 12mm, za 800,-Kč, klikovku na 350 kývačku za 1000,-Kč, hlavu na 150C za 200,-Kč. Bylo mi to na nic, ale musel jsem je vzít jako celek s díly co jsem potřeboval, bylo to vem to všechno nebo nic.
Naposledy editováno 08.06.2024 09:30:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Sháním zdravou kliku na 150c, případně i patinovou nádrž na havrana, sedlo, možná i rám.
A mám tu navíc kliku, nejspíš na téčko a nějaký drobky na t a c.
1 reakcí na tento příspěvek Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Nejakou cenu by to melo leda tak, kdyby na nadrzi bylo napsano Indian.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Medved píše: FJRPEPA> Becko asi tezko. Maximalne nejaka "dobova" spatlanina (podle toho, ze to je bez papiru a bez stitku) anebo "vzacny prototyp", popripade nemene vzacny "vyvozni model" .
Nejakou cenu by to melo leda tak, kdyby na nadrzi bylo napsano Indian.
Poslední výrobky pod označením ČZ 125B již byly shodné s ČZ 125T. Pozná se to pouze podle výrobního čísla motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Takove ty zarucene pravdy jako "tacho VDO ma jenom becko", "nebo tecko vzdycky ma vyztuhu zadni vidle a nema vyztuhu krku" ... to jsou jenom indicie. Pravda je takova, ze tecko je evoluce becka bez jasneho prechodu. Jistota je jenom papiry a stitek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
FJRPEPA píše: Poslední výrobky pod označením ČZ 125B již byly shodné s ČZ 125T. Pozná se to pouze podle výrobního čísla motoru.
Jo, jo, kecy v kleci. Prototyp, mezityp,........ FJRPEPA typ
Béčko ´= zcela jednoznačně tlačná vidlice a hlava s dekompresorem.
Téčko = teleskopická přední vidlice, hlava s dekompresorem a později modernizací kulatá bez dekompresoru - jako je zde na fotce.
Někdo koupil "po známosti" motorku přímo z fabriky. Osadily ji, tehdy už starou výběhovou vidlici a z toho důvodu dostal prodejní slevu X Kč. Teď po 3/4 století je z toho rarita.
Tohle na fotce je jasné "T", nějaké může být i "B" si strč víš kam.
FiZzeR píše: bazin.> A kam na ně chodíš? O těch malých se člověk co se v tom nepohybuje moc asi nedoví.
Jsou to malé burzy u nás v okolí. Vím v kterém termínu se tradičně konají tak si to cíleně najdu. Třeba burza v Červené vodě je tradičně víkend po prvním máji. S propagací je to úplně v háji, už jim ani nefuje jejich web. Musiš si to dohledat na veterán kalendáři , nebo tady . Dříve to byla docela vyhlášená akce, sjelo se tam i ke stovce prodejců, teď je jich tam s bídou dvacet.
Podobná burza je v Olšanech , tam ale nikdy nejezdilo moc prodejců, ani tehdá, ani teď.
Je to o náhodě když se něco objeví, pozitivum je že se nešponují ceny. Lidi tam chtějí prodat, né objíždět burzy a vozit věci v bednách dva roky a čekat až se někdo chytne na jejich napálevou cenovku.
Další, již trošku větší burza je májová burza Mohelnice, koukám že letos přidali i podzimní termín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Jinak mám zrenovovanou ČZ 125 B a je k nerozneznání od ČZ 125T akorát sedlo je jiné. Můj táta ji kupoval jako novou a je to pořád ta samá. Doklady jsou vedené ČZ 125B Dle fotek jsem u ní focen když mi bylo tak 4 roky.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
bazin. píše: Nechápu jak tohle může někdo napsat.
Jak chceš zaměnít přední paralelogram tlačnou vidilci s teleskopickou??? Rozdíl jako kráva na první pohled a ty napíšeš k nerozeznání!!!!
Protože jak jsem psal, asi tři měsíce to dělali s teleskopickou vidlicí, ale papírově to furt byla ČZ 125B.
Když tak ti pošlu foto a doklady z veteránské testace.
Nekupoval jsem žádnou náhražku, vše je renovované. Číslo motoru a štítek na rámu souhlasí. A kdyby se ti nezdálo linkování přední vidlice, tak takhe bylo také originálně uděláno.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
FJRPEPA píše: asi tři měsíce to dělali s teleskopickou vidlicí, ale papírově to furt byla ČZ 125B.
Papírově, to je ono
To že si v továrně vzpoměli chvíly později že při takhle zásadní technické modernizaci provedou i změnu pojmenování ty využíváš k tomu aby jsi T-éčko povýšil na B-éčko.
Nebo jen v kanceláři dobrali předtištěné Béčkové doklady.
Nebo blonďtá pipina v kanclu neřešila do jaké knížečky číslo motoru zapíše, dva roky byla zvyklá psál B tak ho napsala i do tvých dokladů.
Mechanicky máš "T" a na základě nějakého papírového omylu, který mimochodem nikdo nikdy neměl důvod řešit, z toho děláš "B" protože víš že je to vzácnější provedení.
A když jsi u toho že máš všechno původní, tak ze začátku výroby mělo T kožené sedlo z B. Ty tam ale máš gumové, které se rozhodně nedávalo na začátku výroby, protože v té době prostě ještě neexistovalo.
Takže pokud to je opravdu to sedlo co jsi na něm seděl jako malý špunt, nemáš T-éčko ze druhého měsíce výroby a potvrzuje to úřednický papírový renonc.
Přeínač světla-klaksonu je panelkový.
Mám 250 Sportku a k ní ručně vypisovaný TP(žádná kolonka v něm nemá předtištěné hodnoty). V kolonce typ motocyklu je chybně 559. Číslo rámu 590-00XXXX, číslo motoru 590-00XXXX, rozměry kol 19", prostě všechno ostatní cajk. Jen ve chlívečku typ se ouřada upsal.
Naposledy editováno 09.06.2024 13:18:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Ale je to úplně jedno, já to prodávat nebudu, jezdit na tom také ne. A potomci ať to klidně hodí do šrotu, tam to také patří, jako Jawy.
Naposledy editováno 09.06.2024 13:33:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
FJRPEPA píše: Kdyby jsi četl, tak jsem psal, že jediné co není originální je sedlo. Ale tohle sedlo už měl táta dokoupené, tak jsem ho tam dal.
Tohle jsem nějak přehlédl.FJRPEPA píše: Když To byl jenom renonc, tak proč mi to veteránská testovací komise uznala jako B
Nevím, asi jí přišlo důležitější co je na papíře než skutečné technické provedení. A to ti uznali i s tím gumovým sedlem?Proč máš veteránskou testaci když máš původní doklady? Máš jí jako doplněk k bílé SPZ, nebo bílou SPZ nemáš, máš jen zrušený velký TP a jezdíš na zelené SPZ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
bazin. píše: Nevím, asi jí přišlo důležitější co je na papíře než skutečné technické provedení. A to ti uznali i s tím gumovým sedlem?
Proč máš veteránskou testaci když máš původní doklady? Máš jí jako doplněk k bílé SPZ, nebo bílou SPZ nemáš, máš jen zrušený velký TP a jezdíš na zelené SPZ?
Mám originální doklady, ale segra je po tátově smrti odhlásila z evidence.
Jinak tady podobný případ jako máš ty. Neodpružené C-čko vydávané (předpokládám ze zápisu v TP) za T-éčko.
Naposledy editováno 10.06.2024 08:06:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
FJRPEPA píše: Mám originální doklady, ale segra je po tátově smrti odhlásila z evidence.
Ty vole, to udelat moje segra, tak jakkoli ji mam rad, asi bych ji zabil .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Medved píše: Ty vole, to udelat moje segra, tak jakkoli ji mam rad, asi bych ji zabil .
To už neudělám , už je po smrti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cz 125 jakou má asi hodnotu a vyplatí se jej renovovat
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
čz 125 t číslo rámu a motoru ČZ 125 | JirkaPařez | 11 | 17.12.2023 v 16:55 FiZzeR |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Cz125/150c ČZ 150, ČZ 125 | _Macca_ | 16 | 27.9.2022 v 18:53 Xstork |
Čz 125 T seřízení karburátoru 2920... ČZ 125 | Jany1985 | 2 | 6.9.2022 v 20:50 jawarmaniak |
ČZ 125 T/B nejde do otáček ČZ 125 | krystofvelecky | 2 | 22.8.2022 v 12:29 jawarmaniak |