4mm zesílené nechci, protože vází místo 800gr 1600gr a nemám to ani kam dát, stejně to na propíchnutí nepomůže a na pohuštěných gumách nejezdím, pod 1,3atm nejdu takže nehrozí cvaknutí, v mém jízdním režimu
pokusil jsem se nezakládat nové téma a napsat to do starého, ale hned se tam objevil jeden z místních chudáků, ano Medved, který dovede jen spamovat a tak to uděláme tady, místní chátra je zde zakázaná, Eso Rimer je na cestě do Magadanu po drsné cestě kostí, muhehehehe, tak to snad bude fungovat lépe
Naposledy editováno 11.06.2024 08:41:23
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
ZdendaZB: Ale ten halter fakt zkus. Zrovna ten urvany ventilek, cos o nem psal v predchozim vlakne je casto prave z duvodu protoceni rafku vuci pneu. Podle me ta troska prace navic pri prezouvani za to stoji.
K dusim 2 vs 4 mm nic nemam. Ja dokazal pichnout oboje, ale ne s takovou frekvenci, abych mohl vypocitat nejakou statistiku, co Ty pozadujes.
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
Nízký tlaky bych využil v bahně, o tom žádná, ale pak zase popojedeš po asfaltu a drnc drnc.
Možná by se snad i vyplatilo, když se jede cíleně někam do bláta tak to nahodit spolu s novou gumou a před návratem domů, což je tak 3,5-4 tkm, to zase vyhodit. Ještě o tom pouvažuju. Blbý je, když jsou úseky a mez tím delší asfalt, to pak je naprd.
Tubliss ta malá dušička to jsem taky zvažoval, ale pak jsem četl, že to ve finále nic neušetří, spíš s tím jsou v dlouhodobým měřítku problémy.
Naposledy editováno 11.06.2024 16:28:25
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
Hele tak bych to mohl letos zkusit, dva haltry proti sobě, jen jsem to nikdy nedělal. Nehrozí při tý montáži poškození duše ? Nandám to tam nějak rozumně, abych se s tím nemořil půl dne, jak někteří co si na to stěžují ? A jsou na kola 140-18 ?
Aha a ještě k tomu duše, stačí doufám 2mm, neprodřou se nějak o haltry ?
Naposledy editováno 11.06.2024 20:08:52
jakej konkrétní haltr mám koupit, něco osvědčenýho ?
na jakej tlak potom můžu v bažinách jít, abych to neprorazil, musím počítat i s kamenama, prknama a různým bordelem co se tam nachází a co tam chytráci džípeři naházeli, když zapadli
PS: tak je to 0,8-0,9 kg/sq.cm zadok a 0,9-1 kg/sq.cm predok. Toto kg/sq.cm je hore dolu dačo približne bar. V močiaroch som nejazdil a ani taký naložený ako ty. V lete na sucho fúkam nad 1 bar, ako trafím a v zime pod 1 bar, Tu sneh nemáme tak akože v zime do blata.
PS: joj a ešte som ťa zabudol pochváliť za ten prášok čo si nadrbal do pneu. Ja to furt zabudnem, potom som na seba nasratý , lebo keď to rozoberem, teda dám dole plášť, tak tá chudera duša je celá ožmolkovaná. Ešte šťastie, že mám tie hrubšie duše, lebo teraz sú už tenšie.
Naposledy editováno 12.06.2024 08:47:55
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
PS: tu je foto
V každom špunte sú po dva vruty a v tých bočných po jednom. Trčia len trošku, ale pri jazde to cítiť poriadne.
Naposledy editováno 12.06.2024 17:09:26
sice jedeš pomalu, protože strach nedovolí jet rychle, ale i pomalá jízda na to stačí
no a než se k tomu dostaneš tak je třeba kus asfaltu
konkrétně do pečory je defakto asfalt, tam přezuješ na trekra, dáš haltry, starý gumy zahodíš, protože se s nima po onroudu na smeťáku jezdit nedá a stejně ještě musíš kousek po asfaltu než dojedeš na onroud a tam to začne všechny druhy povrchů co znáš a nejhorší je asi to kličkování mezi kamenama když se objíždí zával, nebo není cesta
třeba takhle nějak, fotku bažiny tam nedávám to zná každé malé dítě
Naposledy editováno 12.06.2024 21:01:36
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
no a který haltry konkrétně mám koupit, nemáš link na něco co vydrží a bude fungovat ?
1 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
Krautkopf, co osobně používáš ty a proč ?
Naposledy editováno 13.06.2024 11:31:49
2 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
PS: tak matice mám povolené ( kúpu) na ďalší mesiac po dôchodku. , tu je príklad, ako pomáha kecanie na vlákne.
Naposledy editováno 13.06.2024 17:21:06
PS: kokoti jebnutý, chybička se vloudila a debili mi napísali do TP blbý rozmer ráfu, vynechli jedničku, namiesto 2,15 napísali 2,5. Píšu tam čo ich napadne do tp na fábii mi napísali 3 dverový hatchback. Ono, sranda sem, sranda tam, ale pre ceste na ukrajinu, kde som, bol každý týždeň pri zistení nezhody zhabali auto. Dakedy sme mali len jeden TP veľký.
Naposledy editováno 13.06.2024 17:35:56
2 reakcí na tento příspěvek značka duše, kvalitní nekvalitní
ale jestli se dá věřit techničáku tak 2,5x18 140/80x18 1,85x21 90/90 21
je to to pravý ? cena je docela vyšší, ale jestli to je kvalitní a vydrží to...
https://www.24mx.cz/...BwE&gclsrc=aw.ds
a je potřeba na ježdění po čr ssebou malej techničák nebo ne ? nějak ho nemůžu najít
Naposledy editováno 13.06.2024 17:48:27
PS: no , možno kecám existuje aj 2,5 , možno som sa sekol aj na svojej a mám tam tiež 2,5 , ale mne to je jedno. Ty to radšej rozober a zmeraj, aby si neobjednal nejakú ftákovinu. Ono, by si na to prišiel, keby si to priložil do ráfu, že je to na prdlajz.
PS: ten malý TP máš asi niekde v pase. Lebo ten dávaš pri colnej kontrole, pas a techničák. A tam asi ostal posledne.
PS: tie haltre si našiel parádne, vyzerá to, že vzadu máš ten 2,5 a vpredu 1,85. Dáš po dva? Proti sebe?
Naposledy editováno 13.06.2024 18:08:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) značka duše, kvalitní nekvalitní
I v tom návodu je, někde ve specifikaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) značka duše, kvalitní nekvalitní
Kohlstein píše: ZdendaZB> Rozměr ráfku je .... na ráfku!
I v tom návodu je, někde ve specifikaci.
Zase jsi ze mě udělal blbce
takže rozměr je D.I.D. Dirt Star asi to do toho techničáku špatně opsali...
zřejmě nějaká levná čína
Naposledy editováno 13.06.2024 22:14:01