POZOR! bohužel jsme se dozvěděli, že motorka nemá homologaci pro provoz na pozemních komunikacích se zvýšeným výkonem motoru. na silnici s tím oficiálně můžete tedy jen se základním výkonem 12,2kw. škoda, že jsme se to nedozvěděli dřív.
Naposledy editováno 27.09.2024 10:27:47
Naposledy editováno 30.06.2024 16:17:30
Nic se jí nestalo, jen byla kapku naštěrchaná...
To byly ale ještě ty kvalitní flašky, nešetřilo se...
2 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
U tý petky, moje zkušenost, jednou jsem ji zkušebně naplnil až ke špuntu, postavil já kus dál a dělal si oběd. Bylo asi 35 ve stínu. Ta láhev se tak nechutně nafoukla, že jsem dostal takovej strach a raději jí tam nechal. Benzín z podzemních nádrží je docela studenej a na sluníčku docela zvětšuje objem. Ale on i teplej benzín, když se dá na sluničko začne nafukovat. Čert nikdy nespí a kdž to praskne, chlejstne to na vejfuk, tak to asi nechytí, ale při tom dostanete jistej infarkt.
Petky napustím ne do plna, nechám trochu zmáčklý a ony se po chvíli nafouknou a pak drží.
(reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Naposledy editováno 30.06.2024 17:47:44
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Řešíš tady nafouknutí PETky na sluníčku. Ale ty černé placaté kanystry, co jsi koupil, určitě odrážejí světlo/teplo daleko účinněji, že?
tak ještě jednou, malá motorka jen tady poblíž, to znamená ural, komi, kolskej, dál ne, leda vlakem a to se mi zatím moc nelíbí
ta velká a těžká, hq710 na delší cesty nebo do míst, kde není moc obtížnej terén, takže jih balkánu, anebo někam dál
černý kanystry se nenafouknou, protože je odvětrám hadičkou na řidítka a můžu je pak naplnit až po hrdlo, určitě vznikne dotaz co když budu sundavat, když budu sundavat, tak už z nich bude část benzínu odebraná, takže se nafouknutí nebude řešit a hadička bude odpojená, jsou antistatický, takže nevadí vzduch uvnitř
a pro autisty uvedu i hmotnost hadičky, je to ani ne 50gramů
další dotazy, pane Bedujíne
Naposledy editováno 30.06.2024 21:04:57
3 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Už jen to, že v nich benzin vozí a krátkodobě skladují místňáci, a to pouštních podmínkách (kde o ostré slunce a vedro fakt není nouze), tak nějak naznačuje, že jde o vyzkoušený způsob. Dále má každá PET ve víčko tlakový uzávěr. Od oleje ne, resp. ne vždy tak kvalitní, takže po natlakování časem benzin uteče. Ať už rosením nebo jen výpary.
Kamarádi takhle jeli do vedra někam na jih. No a jako správně zblblí aurou Touratešackých cestovatelů prostě museli mít vzadu na kufrech a vpředu na padácích takové ty malé černé kanystříky. Nepodařilo se mi jim to rozmluvit, tak jsem alespoň měl zakázku na montáž držáků na kufry a padáky. Po návratu jsem se optal, jak kanystříky posloužily. Podle očekávání samozřejmě fiasko. Po necelých dvou týdnech, co v nich vozili benzin, konečně nastala situace - že by jako mohl benzín dojít - takže z nich dotankují. Jenže po otevření to jen zasyčelo a na dně zůstal jen malý zbytek, co se ještě nestačil vypařit :)
Takže asi tak….
Kdyby to měli odvětrané Zdendovic hadičkou, na suchu by byli o pár dní dřív :)
Naposledy editováno 01.07.2024 01:29:20
Mr.Dreamer píše: Proč používáte na benzín PETky a ne kanystry od oleje? Mají úchyty, jsou bytelné, často mají vysouvací hrdlo a hlavně bývají z HDPE, který benzin nedegraduje. Mnoho nádob mi už benzin rozpustil ač PET je vhodnější, reakce s benzinem probíhá...
Mám vaky na petky, vak přehodíš přes nádrž nebo sedlo, dole ho zahákneš a drží. Petky jsou všude stejný, navíc je použiješ jen párkrát, někdy jen jednou a pak je zahodíš do křoví a netaháš se s prázdným obalem.
Kanystr se blbě přidělává na motorku a trvá dlouho než ho sundáš a nandáš oproti vakům s petkama. A další problém, kam přiděláš 3 kanystry po 5ltrech, aby nebyly nahoře ?
Ale kanystry od oleje seženeš taky všude, stačí zajet k první opravně a máš. Ono někdy sehnat prázdný petky taky není tak jednoduchý.
Naposledy editováno 01.07.2024 08:55:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: Mr.Dreamer> osobne mam poslednich par let pridavnou nadrz, takze celkem cca 29l paliva. mne se kandak nevyplati.
A na jaký to máš motorce ? To by chtělo taky napsat.
vilemx píše: Mr.Dreamer> Protože jde o nouzovku, jak překonat určitou vzdálenost bez civilizace. Na to silnější PET bohatě stačí. Všude jsou k dispozici. Sháněj někde prázdné flašky od oleje….
Už jen to, že v nich benzin vozí a krátkodobě skladují místňáci, a to pouštních podmínkách (kde o ostré slunce a vedro fakt není nouze), tak nějak naznačuje, že jde o vyzkoušený způsob. Dále má každá PET ve víčko tlakový uzávěr. Od oleje ne, resp. ne vždy tak kvalitní, takže po natlakování časem benzin uteče. Ať už rosením nebo jen výpary.
Kamarádi takhle jeli do vedra někam na jih. No a jako správně zblblí aurou Touratešackých cestovatelů prostě museli mít vzadu na kufrech a vpředu na padácích takové ty malé černé kanystříky. Nepodařilo se mi jim to rozmluvit, tak jsem alespoň měl zakázku na montáž držáků na kufry a padáky. Po návratu jsem se optal, jak kanystříky posloužily. Podle očekávání samozřejmě fiasko. Po necelých dvou týdnech, co v nich vozili benzin, konečně nastala situace - že by jako mohl benzín dojít - takže z nich dotankují. Jenže po otevření to jen zasyčelo a na dně zůstal jen malý zbytek, co se ještě nestačil vypařit :)
Takže asi tak….
Kdyby to měli odvětrané Zdendovic hadičkou, na suchu by byli o pár dní dřív :)
Aha, tak jestli někdo vozí 14 dní v kanystrech benzín tak to nemá v hlavě v pořádku. Proč ho pak vozí ? Snad to dělám tak, že ujedu kus cesty, doleju jednu flašku do nádrž. Ujedu další kus, doleju druho a takhle je za chvíli po kanystrech. A šup s nima do křoví.
Ale je fakt, že když jsou od buznatechu a jsou k tomu ještě drahý držáky, tak asi nebudu vyhazovat. Ale určitě je nebudu vozit plný dva tejdny. To mi hlava nějak nebere.
Stejně je to divný, že by se odpařily 2 litru benzíny za 14 dní, to víčko by muselo bejt úplně volný a pak by to kolem motorky příšerně smrdělo, protože odpařit 2l benzínu dá docela velkej objem.
Naposledy editováno 01.07.2024 09:02:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> vzdyt to vis... porad beze zmeny, Adv 990 R. takze zbytecne tezkej mastodont.
teď se dívám, to má 207 kilo bez náplní, to je docela masakr, to je jak tigr nebo tenerka, děs a hrůza, pryč s tím !
Tak to ale pak neřešíš těch 7 kilo za nádrž navíc. Já mám na 710 taky 18litrovou nádrž vepředu. Už jsem s touhle motorkou vzdal offroad.
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
EXC500 mi připadá jako úplně stejnej fechtl. Žádnej extra velkej rozdíl, kromě výkonu, kterej je stejně k ničemu. A možná tlumičů, ale ty jsou taky celkem nepodstatný. Podstaný je jen jedno,hmotnost a interval.
Aha ty mluvíš o pr7, tak to je mastodont, těžkej a neohrabanej. To už je lepší 701, ta má aspoň výkon, když už. A nemá buzna dakar věž. A navíc je lehčí než pr7. Pr7 nebrat.
Naposledy editováno 01.07.2024 09:15:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Eso_Rimmer píše: ZdendaZB> neresim, jestli dosahnu na zem a pod, to je zcela v pohode. proste z ni nemam dobrej pocit.
co je to dobrej pocit ? a bavíme se o pr5 ?
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
pr7 je težkej krám
Naposledy editováno 01.07.2024 09:50:12
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
crfko má 27HP a všichni s tím jezdí kolem světa do nejdrsnějšího terénu
1 reakcí na tento příspěvek EXC 500 coby cestovní stroj pro delší přesuny - ANO/NE
Jinak u 300 Rally mi v terénu výkon nikdy nechyběl, ale plně chápu, jak někomu může vadit, že než aby to silně zabíralo od volnoběhu, někdy je raději, když sáhnu do vyšších otáček. Taková věc tě u EXC500 nemusí trápit, to prostě jede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 132 | 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB |
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 12, 13] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R | ZdendaZB | 368 | 15.9.2024 v 20:17 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 3 | 12.9.2024 v 18:28 Eso_Rimmer |
KTM EXC 23 24 jak se liší KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 0 | 5.9.2024 v 20:16 Kohlstein |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |