Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:14 | Nahoru | #541

CBRdrahos píše: Pěknej report . Jen mě trochu zaráží ta díra v bloku u panigale . Ještě jsem neslyšel o padlé v4 , ale zase nevím jaký dělá BARNI zásah do motoru.



NESLYSEL?! Vzyt jev v tedle jedne uz je druhy motor ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:24 | Nahoru | #542
Ozzy_> v této asi jo , ale proč ? Co dělá Barni za úpravy , že už to lehlo podruhé .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:27 | Nahoru | #543

CBRdrahos píše: Ozzy_> v této asi jo , ale proč ? Co dělá Barni za úpravy , že už to lehlo podruhé .



Barniho motor byl jen tenhle. Ten predtim byl imho seriovej ...? Pavle?

A kdyz jsme poprve vyhrali endurance na Slovaci pred par lety, bylo to proto ze tam letela jina panigale, a rozmrdala jeste v desti olej po kilaku drahy. Seriovej motor. Myslim ze to byla posledni kapka tehdejsiho majitele, a od ty doby po hromade jinejch problemu jezdi na Bawu

Edit: Ted sem ti kouknul do profilu, promin, uz mlcim. Je to jen technika, obcas se vysere vsechno. Ja na R6kach zas delal uz 3 prevodovky a ctvrta na nahradnim motoru me ceka Ale za to mohlo nejvic rychlorazeni a odchazejici cidla .... clovek to tam pak v plny palbe bez varovani narve pres zuby, ohlodne ozubce, a pak uz je to jen otazka casu ...

Edit2: I proto me vyhovuje suzuki. Ma kazetu. Staci sundat viko, shodit spojku, a vytahnout rychlosku To je "jinej servis" nez na R6 kde musi motor z ramu, a pulit

Naposledy editováno 20.03.2024 20:31:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:30 | Nahoru | #544
Ozzy_> hmmm to je pech , já mám na panigale najeto už 20 tkm , okruhovejch km max 2000 , ale já jedu plísen

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:36 | Nahoru | #545

CBRdrahos píše: Ozzy_> hmmm to je pech , já mám na panigale najeto už 20 tkm , okruhovejch km max 2000 , ale já jedu plísen



Hele muj R6 motor co mam od novyho" uz ma na okruhu namordovano pres 30 tisic, videl sem zevnitr kvuli ty rychlosce, a je jak novej. Ve valcich je i videt honovani. Ale je to serie, chci aby to jezdilo, ne to kazdou zimu rozebirat a delat.

Ten druhej, kterej sem koupil s 27xxx na tachometru uz bude mit tak 40 okruhovejch A tady cajk.

Na Zuzku se soudama jeste pockam, ale uz ma 8kkm, z toho pres 6kkm okruhovejch (1600 jsem najel po silnici kdyz jsem ji zajizdel, nez sem to prestrojil), zatim je hodna Ale je celkem vyhlasena jako endurance stroj.

Tak snad. Jako Pani jsou krasny stroje, jedou i fungujou. Ale to o Ducati vicemene platilo vzdycky. Jen naklady na provoz vetsinou lezli do astronomickejch castek. A jezdeni na okruhu je dost drahy samo o sobe.

PS: To jak jezdis je skoro jedno, plnej otevres stejne jako kdokoli jinej na dromu, jen to proti rychlejm zavodnikum drzime o par sekund kazdy kolo min, ale zasadni rozdil pro namahani motoru to imho neni.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:38 | Nahoru | #546

Ozzy_ píše: Barniho motor byl jen tenhle. Ten predtim byl imho seriovej ...? Pavle?

A kdyz jsme poprve vyhrali endurance na Slovaci pred par lety, bylo to proto ze tam letela jina panigale, a rozmrdala jeste v desti olej po kilaku drahy. Seriovej motor. Myslim ze to byla posledni kapka tehdejsiho majitele, a od ty doby po hromade jinejch problemu jezdi na Bawu

Edit: Ted sem ti kouknul do profilu, promin, uz mlcim. Je to jen technika, obcas se vysere vsechno. Ja na R6kach zas delal uz 3 prevodovky a ctvrta na nahradnim motoru me ceka Ale za to mohlo nejvic rychlorazeni a odchazejici cidla .... clovek to tam pak v plny palbe bez varovani narve pres zuby, ohlodne ozubce, a pak uz je to jen otazka casu ...

Edit2: I proto me vyhovuje suzuki. Ma kazetu. Staci sundat viko, shodit spojku, a vytahnout rychlosku To je "jinej servis" nez na R6 kde musi motor z ramu, a pulit



Ten první byl série,
Tenhle druhej je vlastně taky série akorát je poskládaný u Barni protože se nikdo jný k motorovým dílům nedostane. Nejde dojít do Ducati a objednat si blok motoru, kliku atd. Tuhle výsadu má pouze Barni team
Motory okruhovejch motorek takhle nakoňovanejch pokud už jedeš rychleji prostě bouchaj no...

Naposledy editováno 20.03.2024 20:39:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:47 | Nahoru | #547
Ozzy_> jo to je hodně slušný nájezd na okruhovky . Kámoš co dělá mechanika v Dmotu Ducati , tak mě říkal , že v4 fakt drží i on si ji koupil . Já řešil jen vodní pumpu a quicksifter , jinak to funguje dobře . Olej si to nevezme , ale měním max po 3 tis , nebo po okruhovych dnech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:48 | Nahoru | #548

CBRdrahos píše: Ozzy_> jo to je hodně slušný nájezd na okruhovky . Kámoš co dělá mechanika v Dmotu Ducati , tak mě říkal , že v4 fakt drží i on si ji koupil . Já řešil jen vodní pumpu a quicksifter , jinak to funguje dobře . Olej si to nevezme , ale měním max po 3 tis , nebo po okruhovych dnech.



Měníme olej po 300-400km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:51 | Nahoru | #549
doucha> jo to já taky když jedu na okruhu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:54 | Nahoru | #550

CBRdrahos píše: doucha> jo to já taky když jedu na okruhu



Ten režim co jezdíš ty, kombinace okruh - silnice je totiž ideál, protože potom co tomu na okruhu nandáš, ho zase zahladíš v záběhovým režimu na silnici.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 21:12 | Nahoru | #551
doucha> možná máš pravdu , že to tahle vydží víc . Akorát už mě to moc na cestách s tímhle strojem moc nebaví , takže už spíš bude jen okruh . Tak snad bude držet v4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

21.3.2024 v 06:18 | Nahoru | #552

Ozzy_ píše:

PS: To jak jezdis je skoro jedno, plnej otevres stejne jako kdokoli jinej na dromu, jen to proti rychlejm zavodnikum drzime o par sekund kazdy kolo min, ale zasadni rozdil pro namahani motoru to imho neni.



No když jsem viděl datový záznam z jízdy Štěpána tak graf otevření plynu byly skoro obdélníky pořád plný plyn. Dokážu si představit jezdce typu Peca že popraví ten motor za 1000km.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

21.3.2024 v 08:44 | Nahoru | #553

doucha píše: No když jsem viděl datový záznam z jízdy Štěpána tak graf otevření plynu byly skoro obdélníky pořád plný plyn. Dokážu si představit jezdce typu Peca že popraví ten motor za 1000km.....



Jasne, pridava driv a rychleji. Jinak by nemohl ject rychleji na sestce nez mi na litru Ale rozdil pro zatez motoru je to od "rychlejsich amateru" velice malej. Kdyz pojede alvaro na serii, vydrzi mu stejne jako tobe (v prumeru). Neni nahoda, ze trenujou vsichni co jsem kdy kde potkal vicemene na seriovkach (Jack Miller tam mel v Almerii i klakson ). To co vytahli Redding/Rinaldi/Bassani tenkrat v Moste pred WSBK melo i svetla. Urcite se nehrabali v motoru, kdyz tam nechali klakson a svetla ....

Naposledy editováno 21.03.2024 08:46:06

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

21.3.2024 v 10:26 | Nahoru | #554

Ozzy_ píše: Jasne, pridava driv a rychleji. Jinak by nemohl ject rychleji na sestce nez mi na litru Ale rozdil pro zatez motoru je to od "rychlejsich amateru" velice malej. Kdyz pojede alvaro na serii, vydrzi mu stejne jako tobe (v prumeru). Neni nahoda, ze trenujou vsichni co jsem kdy kde potkal vicemene na seriovkach (Jack Miller tam mel v Almerii i klakson ). To co vytahli Redding/Rinaldi/Bassani tenkrat v Moste pred WSBK melo i svetla. Urcite se nehrabali v motoru, kdyz tam nechali klakson a svetla ....



Tohle je asi na trochu delší debatu , ale úplně s tebou nesouhlasím. Jasně Všichni ty profi rychlíci trénujou na sériovkách protože kdyby trénovali na těch speciálech bylo by to nesmyslně drahý.
1) Kluci jako je gibonek Alvaro váží i s postelí necelých 60kg, já mám 78, když se navleču do kombi budu kolem 90 a kluci jako Oťas nebo Honza spolehlivě přes metrák.
Další věc přímé srovnání v naší partě Honza jede Brno 12 já 16 Valencie 42/48 SK 12/18 atd to je 6s rozdíl, S Oťasem jsme cca 4s . Ale tyto 4-5s je už rozdíl spotřeba gum 2x víc než já, stejně tak brzdový desky, na těch 700 km o 30l benzínu víc. Jestliže je dvojnásobné opotřebení gum bylo by naivní si myslet že se neopotřebí víc i další díly. Sám víš, že když jsi udělal v časech progres začaly mizet gumy a to ty jsi ještě špatný příklad, protože jedeš hodně plynule Ale pak jsou jezdci který jsou hodně agresivní na plynu, takže větší síly v převodovce, na klice všude v motoru. A to těchto 4-6 sec rozdílu jsou ještě úplně jiný vteřiny než 4-6 s Brno 2:10/2:04

Edit: Pak si kup předváděčku z itálie .....najeto pouhých 2500km jako nová Bassani si dal jen pár kol

Naposledy editováno 21.03.2024 17:36:45

4 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.7.2024 v 18:19 | Nahoru | #555
Zdravím zdejší osazenstvo a příznivce okruhové zábavy
Jak už jsem psal vedle v oblíbeneém Ozzyho vlákně....
V pondělí jsem měl na Slovakiaringu pád v T5 , je to ta mírná pravá po krátké rovině co utahuje do ostřejší pravé T6. Hned v nájezdu jsem úplně netrefil stopu, zatočil trochu později a honě sklopil, trefil jsem tam takový hrb a ztratil předek. Vy co to tam máte najeté víte že rychlost je kolem 200. Nekonečně moc kotrmelců a motorka začala okamžitě hořet . Na to v jaké rychlosti byl pád to zdravotně dopadlo dobře jen vykloubené oba palce, přišel jsem o pár nehtů, na prdeli mám modřinu velikosti pizzy a jak to říci " cítím se dost rozmrdanej ". Na základě této události jsem se rozhodl ukončit svou okruhovou kariéru . Poslední roky se mi to dělo nějak často, asi sekám moc chyb a ten anděl strážnej má se mnou fakt šichtu... . Sice jsem si ukončení nepředstavoval ve stylu "pochcat a zapálit , ale když už se to stalo je ta tečka alespoň výraznější.
Normálně si člověk některých věcí nevšímá, ale když se tohle stane, najednou ti dojde že před 14 dny v Brně s WSB byl skoro v každé boudě traťák a tady jestli byli 3 na celý dráze ?
Ta motorka hořela možná 3 minuty a můžeš se jen dívat . To bude ten cenovej rozdíl kdy si říkáme "Tyhle to maj strašně drahý, pojedu s jinejma co to maj levný"
Nechtěl jsem do nemocnice v Dunajské Stredě, kdo se tam měl možnost podívat ví že je to děsivé místo kde rozhodně nechceš skončit a tak jsem všechna vyšetřnení absolvoval až doma. Když jsem řekl že to byl pád ve dvou kilech, tak hned komplet CT rentgeny, sono břicha . Ten doktor říkal , že se tohle nikdy nesmí podcenit, protože jak mají prý ty vnitřní orgány různou váhu a ta kinetická energie v těch kotrmelcích je vysoká může se něco jen trochu vevnitř poškodit a průser nastane až třeba za pár dnů. Tak se po těch pádech nechte vždy radši prohlídnout. Rozhodně vás tu budu sledovat a někdy se zajedu na vás i podívat na dráhu.
Bude se mi totiž určitě stejskat

Takže ladění téhle motorky pro mě skončilo, ale pokud budete potřebovat nějaké info které budu umět zodpovědět, rád pomůžu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.7.2024 v 18:51 | Nahoru | #556
Doprdele....

Naposledy editováno 03.07.2024 18:51:54

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.7.2024 v 20:01 | Nahoru | #557

freddy32 píše: Doprdele....



tak no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

3.7.2024 v 21:24 | Nahoru | #558
doucha> a to po tom čo si ju hrobárovi z lopaty vytiahol! ako som ťa obdivoval za to že si to tak športovo zobral. Bože to je škoda, už len tej práce čo si na tom nechal... každopádne som si myslel že tento príbeh nebude takto smutný na záver.
a že sa ti nič vážneho nestalo! to je asi fakt jediné pozitívum, vďaka Bohu že si v poriadku človeče. Drž sa!
neviem či je to taktná otázka ale:
prosím ťa čo budeš robiť s tou motorkou?
PS: pred rokom som toto vlákno posunul kolegovi z IT, kúpil Panigálku ako ty, tiež na okruhy, ako mi ďakoval, že to vlákno má cenu zlata, mi písal. Vďaka ti za všetko čo si tu s nami nazdieľal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

4.7.2024 v 07:08 | Nahoru | #559
Destroyer> To jsem rád že to někomu pomohlo

Jinak - co budu dělat s motorkou popravdě zatím nevím......
Když jsem to odstrojil, tak je vidět, že ten žár nebyl tak velkej a šel jen po povrchu kabely nejsou spečený , ale poškodilo to budík.
Teď na to nemám čas ani náladu. V zimě to rozeberu a rozhodnu se co dál. Ono kdyby to nevzal oheň tak to není tak hrozný . Páčka brzdy, pravý přepínače, nádž, kapoty.
Takže buď to zkusím seskládat nebo prodávat po dílech. Motor má 4100km, Chladič, podvozek a další věci jsou v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

4.7.2024 v 07:34 | Nahoru | #560
doucha> ctu to tu rad i okruhare. Nejezdim to pac na to nemam finance. Dopadl jsi zdravotne v poho a to je nejdulezitejsi. Ale myslim si ze je to tvuj konicek a stejne na to sednes. Byt tebou, dam to do kupy a uz jezdim jen pro tu radost a zazitek z okruhveho jezdeni. Vek a reflexy se nedaji zastavit. Uzivej si konicek a ser na cas. Cas zivi jine borce. A nebo prestavuj proste pro zajemce motorky, pokud by te to bavilo a byl o to zajem.

Pohodove uzdraveni preji.

A tesim se na dalsi dil tveho serialu o Italce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

4.7.2024 v 16:58 | Nahoru | #561
P_B> S tím co píšeš souhlas
Já jsem na motorky v žádném případě nezanevřel jen si teď od toho dám pauzu a promyslím co a jak dál. Určitě to ale nebude žádná našláplá zbraň.
Uvidím jestli něco starýho na čem se víc šroubuje než jezdí nebo budu jezdit s klukama jako mecháňa a občas se svezu na Ohvalce na malý dráze.
Je spousta možností

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

4.7.2024 v 17:08 | Nahoru | #562
doucha> V prdeli... . Hlavně, že jsi OK! U tebe strach nemám, ty už něco vymyslíš

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.7.2024 v 07:03 | Nahoru | #563
doucha>

ty jo ale tahle na prvni dobrou to je neco jako ta limitka SENNA

drz se..

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.7.2024 v 13:54 | Nahoru | #564
Dlouhou dobu jsem to tady "potichu" sledoval a zasunul a záviděl... Motorky je velká škoda, takový práce a času...
Ale hlavně, že jsi celej
Drž se

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.7.2024 v 15:00 | Nahoru | #565
doucha> ty voe, tak hlavně, že jsi celej Požáru u Ducati se bojím asi nejvíc, když jsem vyměnil kliku, ložiska a celý to poskládal dohromady tak jsem si střihnul o-kroužek od svorky hadice do čerpadla v nádrži a nachrchlal jsem to, benzín šel proudem přímo na svod zadního válce, naštěstí jsem si toho všimnul a zdechl to. Od tý doby vždycky nastartuju a čumím jestli nechčije benzín...

Naposledy editováno 23.07.2024 15:00:57

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.7.2024 v 19:10 | Nahoru | #566
doucha> byl to moc poutavej příběh o Dukatce, rád jsem to sledoval
Ten konec je smutnej, ale hlavně, že jsi v rámci možností oukej

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

26.7.2024 v 08:36 | Nahoru | #567
To je znamení ....


Naposledy editováno 26.07.2024 08:37:48

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

26.7.2024 v 09:08 | Nahoru | #568

Pumpido píše: To je znamení ....



Doucha bude urcite brecet nad tim ze nema vzadu jednoramenku, stejne jako predtim brecel ze to ma o dva valce navic Ale stejne az ji koupi, a zjisti ze jezdi lip, tak na namitky zapomene

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

26.7.2024 v 10:23 | Nahoru | #569
Ozzy_>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

26.7.2024 v 11:07 | Nahoru | #570

Ozzy_ píše: Doucha bude urcite brecet nad tim ze nema vzadu jednoramenku, stejne jako predtim brecel ze to ma o dva valce navic Ale stejne az ji koupi, a zjisti ze jezdi lip, tak na namitky zapomene



Něco na tom je ..... ale asi si to nekoupím . A stejně mě štve že jsem dal pryč 1299
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... TomasRA 106 Dnes v 10:15 Koudy01
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... PP_MT 0 10.10.2024 v 13:52 PP_MT
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 Richard_899 4 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist