Líbí se mi koncept motorky 2v1 viz exc 500 ovšem nevšiml jsem si že by to stejné někdo dělal i s 690.
Je tedy lepší jak funkčně tak nákladově koupit motarda a dokoupit enduro kola nebo rovnou enduro a sehnat kola silniční?
Použití jízda kolem komína on/ lehčí off ,menší či větší okruhy, TET,...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690/700 aneb z endura supermotard NEBO ze supermota enduro
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690/700 aneb z endura supermotard NEBO ze supermota enduro
Stody: pokud jsi smirenej s tim, ze veci 2v1 vetsinou oboje delaji mizerne tak levnejsi budou podle me enduro kola a enduro brzda.... ikdyz ja mam jen predstavu co stoji zavodni SM kola a brzda, treba se to da koupit jete? z bouracky? ale moc neverim, ze se to da nejak levne sehnat....
samo, smysl to ma jen v pripade, ze to cele dokazes vymyslet, namerit, upravit a seskladat sam... jestli te trapi rozdil par tisicovek u dilu na tuhle prestavbu tak se ti asi nebude chtit platit odbornika co to udela (Vorlicek treba )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 690/700 aneb z endura supermotard NEBO ze supermota enduro
assassin píše: PETARDAK> ono ve vetsine pripadu u takovych staveb stejne nejde o to aby to jako motard fungovalo......
Ale on píše o ježdění malých i velkých okruhů... tak by to min. v rámci zachování zdraví, mělo "nějak" fungovat a s přehazováním brzdy (byť nachystaného kompletu) je problém to ABS... pokud ho nevykope komplet, jako já na 701...
Naposledy editováno 15.07.2024 16:37:34
Kup SM a dej tam enduro kola a bude ti v terénu vadit tvrdej podvozek a precizní naladění motorky na silnici (pak daleko víc věcí)
= vyser se na to, z jedný 2 neuděláš
není zač, právě jsem ti ušetřil hromadu peněz
a to som starý dôchodca. Zoberem čo chcem a idem. Keď si predstavím, že ma napadne napr. teraz, že mám ísť jazdiť na dráhu , ale si musím najprv prehodiť kolesá, tak to sa radšej ožerem v krčme. No, máme tu v meste aj krytú motokárovú dráhu, jazdia tam na motardoch tak kruto uvažujem o motarde, ale nie o kolesách! To preto, lebo tu sú samé hnusné krivé( koľaje od kamiónov) cesty bez zátačiek. A tá dráha je paráda!
PS: a do terénu je aj tak 690/701 na hovno aj na štupľoch. Tam ti stačí max 350-tka. Tá je zas slabá na cestu. Celá tá myšlienka je blbá, ale sem tam som videl na bazoši na predaj motorky čo mali aj enduro a aj motardové kolesá a aspoň si to trápenie s prestavbou ušetríš a potom , keď zistíš, že je to na pikaču tak to celé zas predáš ďaľšiemu pacientovi.
(reakce na) KTM 690/700 aneb z endura supermotard NEBO ze supermota enduro
assassin píše: ve vetsine pripadu u takovych staveb stejne nejde o to aby to jako motard fungovalo, protoze se s tim stejne jezdi jen v provozu
PETARDAK píše: Ale on píše o ježdění malých i velkých okruhů... tak by to min. v rámci zachování zdraví, mělo "nějak" fungovat a s přehazováním brzdy (byť nachystaného kompletu) je problém to ABS... pokud ho nevykope komplet, jako já na 701...
Jelikož se ptá tak to asi žádný okruhový profík není. Líbí se mu motárdová motorka a před koupí zjišťuje věci kolem toho. Jezdit nejspíš bude normálně v provozu, na okruhu by to chtěl výhledově zkusit. Když by ho to chytlo jakože fest, řešil by to motardovým speciálem z ostré motocrosové 450, ale to asi není to na co teď ptá. Chce to zkusit, v provozu s SPZ.
Dozvěděl se že endurové tlumiče to bude chtít na silnici asi přitvrdit, pokud za to bude tahat. To se dá ale pořešit časem třeba podložkou pod pružinou a kdo ví jestli to vůbec bude potřebovat. Důležitějši informace je ta o ABS, že má koupit motorku bez něj.
Motardová kola se dají koupit na inzerci a dopasovat podložkama a rozpěrkama. Záleží jen na něm jak moc je techhnicky zdatný. Nebo koupit kola která už někdo pořešil přímo na motorku kterou má on. Někdy se prodávají i s velkým kotoučem a nástavcem na originální dvoupístkový brzdič. Někdy se objeví inzerát kde je to k přestavbě už všechno vyřešené - kola, korouče, brzdič (čtyř-šesti pístek), nástavec, pumpa. Záleží kolik je ochotný do toho vrazit peněz a jak moc na to spěchá.
Základ je koupit motorku. To ostatní přijde časem. Začne sledovat inzerci, načte pár věcí z diskusí a postupně to zmákne. Nebo se mu to mezi tím co bude jezdít rozleží v hlavě a upustí od toho.
Jen si musí sám rozseknout jestli je bahňák, enduro je to co chce nejvíc a motard-kola bude mít jen na léto.
Nebo ho to v blátě nebaví, primárně jezdí jen po silnici a nejvyšší level offroadu je pro něj jízda po polní cestě. V tomto případě bude lepší koupit motárda přímo z továrny a technicky nic neřešit. Jen si na období podzim - jaro koupí 17" pneu s hrubším vzorkem. Klidně i v jíném rozměru než má zapsané v TP, na tu chvili při ježdění kolem komína se to neposere. Místo 150/60 dá 150/70 nebo 140/80.
Naposledy editováno 18.07.2024 07:55:17