Naposledy editováno 20.09.2024 06:57:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Pak si vzpomenu na Jindru Faborskeho, ten vypada jak medved uplne na vsem..a jsem v klidu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
edit: sorry, skrCZech
Naposledy editováno 01.08.2024 08:08:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Ale když porovnám třeba s Triumphem Speed 400, XSR700, XSR900, MT07, Z650RS, Benelli Leoncino 800 ( na všechny jsem se složil) tak to zas tak malý není...teda pokud nejsi medvěd.....
ale nehaž flintu do žita, řešení je jen otázka snahy :
Naposledy editováno 01.08.2024 13:21:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Medved píše: wrabeCZech> pockej, ted bez prdele - 187 - to ti musi byt taky maly ... sedels na tom uz?
Možná by jsi byl překvapenej, ale ti indiáni mají tu ergonomii docela zmáklou...
Mám 186/100kg a na starým Himalayanu 411 jsem v pohodě (zvýšené sedlo o cca 2cm)...parádně se na něm jezdí ve stoje i bez úprav řidítek... Mám na něm méně skrčené nohy než na tenere700...
Jak na tom vypadám nevím, ale to mi je tak nějak jedno...
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Wenca24 píše: Možná by jsi byl překvapenej, ale ti indiáni mají tu ergonomii docela zmáklou...
Byl bych nekonecne prekvapenej, kdyby ta miliarda cigosu mela zmakleho cokoli krome zebrani, srani na ulici a utirani si prdele rukou. Vlastne jeste ve lhani a podrazech jsou hodne dobri ...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
jandaxx píše: Mám kamaráda, co pár let jezdil na NCéčku od Hondy. Taky má asi metr devadesát. Poskládal se na to v pohodě. Trošku na tom vypadal, jak 6 medvědů s Cibulkou, technicky ale nebyl problém. Nic ho nikde netlačilo, na nic nenarážel. Jezdilo se mu na NCéčku celkem komfortně. Teď má velké Géseo, který je teda větší a místa má víc, je zase těžký. Už 3x na tom lehnul. Sice v téměř nulový rychlosti, ale lehnul. Protože je to těžká kráva a neudržel balanc.
To ale nelehnul kvuli vaze, ale kvuli tomu, ze se jeste nenaucil jezdit a ani si to netrenuje. Nemyslim o jizde po ceste, tam uz ho ta motorka ani nepotrebuje. Ale tyhle pomale rychlosti. Kdy to musi byt pres spojku v zaberu, s trochu pridanym plynem a jen to doladovat zadni brzdou. Kdyz jde na zadni kolo zaber, tak neni sance lehnout. Leda by si pribrzdoval predni a nebo prestal jit zaber na zadni kolo. A pokud je vysoky, tak v pomale rychlosti to narozdil od tech mensich musi udrzet v pohode i jednou nohou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Další dva pády neudržel motorku, která se naklonila na druhou stranu. Zastavil blbě, jeho vina. Ale na lehkém NC by se to (asi) nestalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Medved píše: Kdybyste mi to nerekli na vlastni usi - neveril bych . Ja si na to snad dojdu nekam sednout. Ja mam problem se poskladat treba na stary RT (bez kapot - do tech se mi nevejdou kolena ) nebo GS od BMW. Kdyz z toho po par km slezu, mam pocit, ze mne nekdo lamal v kole.
Byl bych nekonecne prekvapenej, kdyby ta miliarda cigosu mela zmakleho cokoli krome zebrani, srani na ulici a utirani si prdele rukou. Vlastne jeste ve lhani a podrazech jsou hodne dobri ...
Oni ty cigosi do toho cpou prachy co vydělali nejakou nekvalifikovanou praci nebo prodejem surovin - vyvoj jim delaji evropani - koupili v Anglii harris, kterej leta delal rámy, kyvky a dalsi komponenty na zavodaky na nejvyssi urovni, docela dost penez nalili i do stark future s tim, ze se dostanou ke know how kolem ele pohonu atd…
Naposledy editováno 01.08.2024 14:41:09
Medved píše: wrabeCZech> pockej, ted bez prdele - 187 - to ti musi byt taky maly ... sedels na tom uz?
neseděl, ono tak nějak není kde zatím...první kontejner je teprve na lodi a motorka, na kterou jsem složilzálohu je až na druhym kontejneru. Do prvního nějak zapoměli přibalit všchny barvy. Ale vzhedem k tomu, že jsem seděl na většině RE ( stary i novy himalayan, hunter, scram, shotgun, interceptor) a na všech je to v klidku, nemyslím, že by tady měl být problém. Oni už to fakt dělaj celkem dlouho.
Týpci co byli na představovačce v Barceloně a jezdili na tom taky neměli všichni 170 cm...a na geometrii si nestezoval nikdo, co jsem stihnul zkouknout. Takže já se toho co se týče velikosti nebojím. Kdo má něco odjeto na Himalayanu 450 ví, jakej ten motor je a když si uvědomí, co to je za motorku a srovná si v palici na co jii chce tak je to jasná volba
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Já bych jí chtěl aspoň vidět na vlastní oči a sednout si kvůli ergonomii.
Naposledy editováno 01.08.2024 15:49:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
assassin píše: Oni ty cigosi do toho cpou prachy co vydělali nejakou nekvalifikovanou praci nebo prodejem surovin - vyvoj jim delaji evropani - koupili v Anglii harris, kterej leta delal rámy, kyvky a dalsi komponenty na zavodaky na nejvyssi urovni, docela dost penez nalili i do stark future s tim, ze se dostanou ke know how kolem ele pohonu atd…
Jo, tenhle system pred lety docela fungoval - rikalo se tomu Britska Indie. Skoda, ze to skoncilo.1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Ale každý dle svého přesvědčeni samozřejmě
Naposledy editováno 01.08.2024 17:06:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
No a vzhledem k tomu, že než ta moje vůbec přijede, tak budu mít odjezo na testovačce, tak vůbec nic nehrozí..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Já třeba denně na motorce venčím za barákem na poli dva psi...15 -20 minut to s nima brblám ve stoje cca 3km/h...a myslím, že mi to dá víc než 100 km denně po silnici...
2 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Pomala jizda mi neprijde jako zas az takova veda a ani mi neprijde, ze by to byla nejaka nutna dovednost. Aspon teda na silnici.
Stejne tak si nemyslim, ze jezdit rychle umi kazdej - ja se to docela intenzivne ucil nekolik let a porad zadna slava
Taky kazdej ma ohledne dovednosti na motorce jiny meritka, v mem okoli jezdi temer vsichni lip nez ja, takze bych svoje dévednosti bral jako takovej zaklad … ale zase kdyz vidim lidi v provozu, tak na ne aplikovat puffybodieho pravidlo, tak by meli presednout na 125 nebo spis na kolo…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
assassin píše: v mem okoli jezdi temer vsichni lip nez ja
no mozna je to tim, ze neumis jezdit pomalu :)
Ne bez prdele, pred deseti rokama ( bylo mi tehdy 32, ne 16 ) by jsem se tomu vysmal jako ty. A je uplne jedno jestli jezdim silnici nebo enduro....ta pomala jizda je kvuli treninku rovnovahy, procvici to v tele vsechny svaly a nauci to mozek reagovat na kazdy milimetr mimo rovnovahu....
Umis jezdit na jednokole? Na takovym to co jezdi šašci v cirkuse? Nekdy to zkus...a jestli ti to nepujde, mas ten balanc jinde a prenese se to na tu motorku. Ja se na tom ucil jezdit mesic... Nebo balancni podlozky...to je podobny.
Ale kazdy k tomu pristupuje trosku jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Naposledy editováno 01.08.2024 22:51:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
wrabeCZech píše: Kolik lidí si kupuje RE motorku kvůli tomu, že je technicky dokonalá, má nejlepší vlastnosti, zastaví na metru, pálí gumy co 2 tisíce kilometru?
Royal Enfield vyrábí dodnes motorky alá 60-tá léta. Vzducháč motor, rám jako měla Jawa 634 v době její největší slávy - od krku řízení dva profily dolů pod motor a dozadu ke stupačkám, kyvka odpužená dvěma tlumiči, sedlo lavice, pod sedlem blatník končící v 1/3 až 1/2 zadního kola. Prostě stará škola.
Spousta lidí chce pořád tenhle "old style" a je dobře že to takhle dělají i dnes.
Himalayan jim z té jejich koncepce trošku vybočil. Vzducháč motor zůstal, vzadu už ale centrál (konečně), kotoučovka, zadní endurácký blatník se světlem za sedlem.
Scram 411 podle mě jejich nejhezčí a jediná motorka která se dá od nich koupit. Žádné zbytečné serepetičky jako má Himalyan - trubková zběsilost kolem př.světla, palubovka jak z MIGu 15, dva blatníky nad př. kolem a přitom oba nahovno.
Jenže tahle nová vodou chlazená 450ccm už není old style vzducháč. I když tam jejich tradiční dlouhozdvih ponechali, 81mm (normální 450 má o +-20mm méně) už je to moderna.
Motor je po vzoru KTM 690 a Aprilia Tuareg 660 v rámu podvěšen (čož je v případě nového Himalyanu spíše naškodu - jakožto endura). Jenže tenhle motůrek vsazený do silniční motorky moc radosti neudělá. Výkonově jen A2 a to ještě né až na hranici legislativně možných 35kw. Přitom váha hodně dospělé motorky. Pro jejich domácí miliardu čmoudů dostatečné, pro Evropu úplně out.
wrabeCZech píše: V tvé analýze jsi absolutně ignoroval jeden podstatný fakt a myslím, že to tak bude u většiny lidí, co si tu motorku koupí. Prostě pro radost.
Kdybys to napsal o Meteoru 350 tak bych ti věříl, ale u motorky která je ve všech směrech moderní a přitom jen 30kw tak né. Nota béne když máš doma motorku s dvakrát větším výkonem. Ještě než to zajedeš bude po radosti a zůstane ti jen motorka ....
Naposledy editováno 02.08.2024 09:31:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak co říkáte na Royal Enfield Guerrilla
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|