1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
Krautkopf píše: 25 % je tisková chyba. Správně má být 2x vyšší výdrž.
Tak jasně. Vím že musím brát ty PR informace s rezervou. Ikdyby daly o 10% tak super. Vyzvídám info od lidí co je mají. Muži mít zadni Roadsmart IV SP s dotem 22 za super cenu. A současné Rs III co mám jsou na obyč silnici pecka. Na moje jizdy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
jandaxx píše: Supermotojunkie> taháš s nimi po zemi kolena jo?
Tam kam do zatáček vidím, jsou čisté a nejede tam auto tak ano. V klidu kolena. Ale zas nejdu za limit naklonu za každou cenu. Chci dojet domu. Ta pneu je na ježdění po okreskach plně dostačující. Funguje brzo. Zahřáta hned. Teda 190/55. 50 tka by už memusela stíhat. Hlavně mám 2V 1000ccm a ten žere gumy vic. Pro stary bajky jsou dnešní sportcest pneu v klidu. Na okruh bych je ale v létě nevzal
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
CB650F píše: Zdarec, už jsem měl dvě sady Roadsmart IV SP, rozměr 190/55/17. Jeto na KTM SD1290 GT, vždy nájezd cca 8000 km. Celkově spokojenost.
Moc děkuji za odpověď. Vidim že máš taky 2V. Sice ti v najezdu km pomáhá trakce, ale nevim kolik. Nicméně tam máš o hodně vic krouťáku. Tak to by mě zadek mohl taky 7-8 přežít. Roadsmart 3 tipuju tak 6 tisíc max
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
CB650F píše: Zdarec, už jsem měl dvě sady Roadsmart IV SP, rozměr 190/55/17. Jeto na KTM SD1290 GT, vždy nájezd cca 8000 km. Celkově spokojenost.
Zdar, já mám na Dorsoduru 1200 už třetí sadu Dunlop Sportsmart 180/55 a nájezd taky cca 8000. "Závodnický" ambice už mě opustily, poserpruh zmizel taktak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
špageta píše: Zdar, já mám na Dorsoduru 1200 už třetí sadu Dunlop Sportsmart 180/55 a nájezd taky cca 8000. "Závodnický" ambice už mě opustily, poserpruh zmizel taktak.
Jaky sportsmart ? Ja poptávám Roadsmart IV. Na pravou stranu náklonú jsem taky tak tak sundal poser pruh úplně na kraji. Tento rok jsem v květnu šel 2x málem na hubu a 1x smyk obou kol zároveň na štěrku ve 130 a pak smyk předku ve 140 kvuli těm spárám ( had) . Oba byly na pravou stranu. Vyloženě jsem tam jen seděl a trochu zapasil a čekal zda se to chytne. Takže budovat jistotu zase znovu v pneu. Pak jsem viděl měsíc v každé zatáčce bordel aniz by tam byl...A k tomu se uz klidním. Takže pro mě sport pneu na silnic nevyužiju.
Naposledy editováno 04.08.2024 12:32:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV
Supermotojunkie píše: Jaky sportsmart ? Ja poptávám Roadsmart IV. Na pravou stranu náklonú jsem taky tak tak sundal poser pruh úplně na kraji. Tento rok jsem v květnu šel 2x málem na hubu a 1x smyk obou kol zároveň na štěrku ve 1hod 130 a pak smyk předku ve 140 kvuli těm spárám ( had) . Oba byly na pravou stranu. Vyloženě jsem tam jen seděl a trochu zapasil a čekal zda se to chytne. Takže budovat jistotu zase znovu v pneu. Pak jsem viděl měsíc v každé zatáčce bordel aniz by tam byl...A k tomu se uz klidním. Takže pro mě sport pneu na silnic nevyužiju.
Rozumím. Na začátku píšeš, že bys zkusil Conti Road attack 4. Chtěl jsem jen napsat svoji zkušenost, že i sportovnější guma vydrží vyšší nájezd.
Naposledy editováno 04.08.2024 07:31:01
špageta píše: Rozumím. Na začátku píšeš, že bys zkusil Conti Road attack 4. Chtěl jsem jen napsat svoji zkušenost, že i sportovnější guma vydrží vyšší nájezd.
Děkuji. No najet na dorsoduru 1200 se sportsmartama 8 tis nechápu. Ja měl koupenou zadní lehce jetou na 4mm byla ma kaši za 1900km. Nova max 3500.
Kámoš je na moje doporučení obul na 600 Bandita a když byl v létě v Bosně, tak vypadaly úplně stejně. Všude žmolky. Na kolik foukal ale nevím. Přítelkyně na litrovém Zedovi taky nižší nájezd než na RS III. Asi tolik netopí, takže jí to nežmolkovalo, ale ty "škrábance" tam měla taky.
Po nich jsem se vrátil na RS III. Drží taky hezky (dostanu je bez problémů až na stupačky), vydrží víc a jsou levnější. Teď jedu asi 6 sadu RS III a nájezd +- stejný. Akorát teď po Norsku jsou po 10 tis. v prdeli. Bavil jsem se s technikem z tamního pneuservisu a prý tam mají hrubší asfalt. Těžko říct.
Oboje IV i III se mi vždycky sjedou na levém kraji na zadku. Nevím proč.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |