zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Edit: a uprimne pokud to jezdi rok, pravdepodobnost ze tam bude neco fatalniho, co by vazne stalo za to resit na zaruku uz mi prijde tak mala, ze je to vlastne fuk.
Motorku sem vubec neresil, stejne to rozbiju na dromu. Proste zajel, vymenil olej, a honim na dromu
Naposledy editováno 07.08.2024 12:09:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Deadman píše: assassin> Ne, jen kontrola hladiny. Tedy dle plánu, nevím jestli na ni opravdu koukli.
Dle české příručky je výměna brzdovky každé 2 roky (tedy naštěstí s koncem záruky) a chladící kapalina každé 3 roky. Kdyby mi tohle měnili, tak si za to řeknou snad 15 litrů. Ta vysoká cena je prostě zneužití záručních podmínek, kdy na ten servis musíš do autorizáku, který jediný má papír na to, že servis provádí přesně podle předpisu výrobce.
Mimochodem, naštěstí mi neměnili (ani nekontrolovali) špinavý vzducháč, za který chtějí 1500 (na Bikerzbits originál za 250). Protože dle servisního plánu se má měnit až po 24K, což už musí být zcela neprůchodný.
Už mám objednaný pratelný molitanový.
A také mi tu motorku vrátili bez jediného slova od technika. Vracel ji tedy týpek na příjmu, s mechanikem se osobně nepotkáš. Ne že bych to potřeboval, o stavu své motorky vím mnohem více než mechanik, co se jí věnuje 10 minut. Technicky nenadaný zákazník by ale za tyhle peníze měl nějaké info dostat.
Na druhou stranu, v mém případě je to tak lepší, protože by mi asi vynadal za úpravu elektriky, že se mi chcípákem vypíná hlavní světlo na parkovačku, že mám záměrně naohýbanou řadičku tak aby se mi lépe řadilo ve velké botě, že mám zkrácenou spojkovou páčku na dva prsty, že mám na zadním kole hromadu velkých závaží (vyvážit haltr chce už celkem velkou hmotnost) a spoustu dalšího...
Odkud a jaký filtr jsi vzal? Také potřebuji vzít nový.
Mr.Dreamer píše: Odkud a jaký filtr jsi vzal? Také potřebuji vzít nový.
KN-112 nebo HF-103, podle toho, který je pod kilo u prodejce, kde zrovna objednávám díly na auto.
Stejný filtr je do spousty Hond XR, NX a dalších, takže ho mají skladem téměř všude.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
koukam, ze tam je potreba ramecek, twin air uz to dela...
https://www.tradeinn...wcB&gclsrc=aw.ds
Naposledy editováno 07.08.2024 16:00:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Dnes jsem ten TwinAir namontoval a projel pár km. Příliš brzy na hodnocení. Obecně je ale v zahraničí populární.
udelal bych ten ramecek jako nahranenej vypalek z alu plechu a tu vlozku dovnitr stejne... cena by sla jeste slusne srazit...
Naposledy editováno 07.08.2024 17:11:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
karelsychra píše: mě by spíš zajímal vzduchovej pratelnej na 250 , jestli nemáte někdo tip. Já jsem najel cca 3kkm a nedávno jsem se do toho airboxu jenom juknul a pochopil jsem, že by to chtělo nějaký radikálnější řešení a možná i trochu častější péči, než u motorky na silnici...
Pozor, na 250 je jiný vzduchový filtr než na 300, navzájem nepasujou.
Ale na 250 se dělá papírový i ve druhovýrobě. Na 300 zatím ne.
Pratelný filtr se sice dá vyprat a naolejovat, ale musí se to dělat častěji, než vydrží papírák.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://bikerzbits.c...comp-air-231393.html
Ale cena poštovného je brutální, musel bys toho objednat hodně, aby se to vyplatilo.
Já tam mám zálusk na nějaké díly, ale budu objednávat asi až na podzim.
Naposledy editováno 08.08.2024 09:09:26
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vložka se skládá ze dvou částí (hrubá a 3-vrstvá jemná), ta první vždy vychytala veškeré kusy rostlinstva a většinu prachu a druhá zbytek jemného prachu. Při pohledu ze strany od difuzoru je filtr vždy krásně čistý ikdyž z airboxu je to pěknej hnus.
Kupoval jsem ho na Rusty 91 za 35 eur, v té době ho ještě žádný český shop nenabízel. Dnes už v Česku lehce sehnatelný.. třeba Mototechnika.cz, 2Hmoto...
Na výměnu při poškození jsem si hned objednal i náhradní vložku Rusty 91 za 9 eur, ale díky stavu původní vložky zatím leží ve skříni.
Počáteční náklady jsou vyšší, ale pak se to vrátí v délce používání filtru, hlavně když jezdíte hodně prašných cest.
Naposledy editováno 08.08.2024 12:35:03
Borneley píše: Já už přes rok jezdím pratelný vzducháč od TwinAir a naprostá spokojenost. ....
Na výměnu při poškození jsem si hned objednal i náhradní vložku .... , ale díky stavu původní vložky zatím leží ve skříni.
Já ho koupil také s náhradní vložkou. Ne kvůli životnosti, ale abych měl náhradní na týdenní/dvoutýdenní cesty.
Pokud kvůli dlouhým jízdám po prašných cestách v provozu (klidně i jen ve skupině motorek) ucpu papírový filtr prachem, což se mi kdysi už stalo, prostě ho mírně násilně vyklepu. Na pokračování cesty to stačí. Z mastného molitanu prach nevyklepeš.
Když sečtu ty moje jízdy, tak ho peru cca 1x za 900km (někdy dřív, někdy později podle stavu), takže jestli na něm někdo dá za 2 týdny 3000km v oblaku prachu, dokážu si představit že pro něj mastný molitan asi nebude vhodný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: SuperSic58> ...nebo starnes a min tahas na servis jsi docela puntickar
Tam těch 23 koní tý gumě moc neublíží ani když se tahá V čem myslíš puntičkář? Že sem přezul kolo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
assassin píše: SuperSic58> sam vis moc dobre, ze tomu davas nadstandardni peci .. z fotek je to videt
Jo tak já to beru spíš jako standard, aby bylo vše, jak má, při servisním úkonu se nic zbytečně neodřelo a když se třeba sundavá zadní kolo na přezutí, tak rovnou třeba vyndám destičky a třmen vyčistim a máznu vodicí čepy třmenu a uložení destiček, abych to pak nemusel dělat zvlášť Ale je pravda, že to nedělá každej. Kolikrát vidim u některejch kluků nebo holek, jak maj motorku zanedbanou, že by mě s tim ani nebavilo jezdit
Za dva dny jsem projel střed -> jih -> západ -> sever do půlky Krušných Hor. Víc jsem nestihl, Krušné Hory by si zasloužily celý den samy o sobě.
Proč to ale píšu - CRF300L (nebo 250L) je pro tuto trasu doslova jak stvořená. A nebo ta trasa je udělaná pro nabalené lehké soft enduro. Výkonu je akorát, víc tam není kde využít a člověk se nenadře s motorkou těžší než potřebuje.
99% trasy je obtížnost "relax" jednou za čas zpestřená o kamenitý výjezd/sjezd, aby se jezdci na dvouválcích trochu zapotili. Je tam ale pár náročných míst, jedno v Hněvkovském lese a hned několik v západním konci Krušných Hor, kde bych se na 200kg+ motorce opravdu octnout nechtěl.
Dodatek: Počasí je paradoxně perfektní. Venku celý den nikde ani noha, lesy a louky mám jen pro sebe. Lidé vylejzají až kolem 7 večer.
Naposledy editováno 14.08.2024 08:19:08
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Včera v podvečer jsem chytil hřebík do kola někde u Miletína. Naštěstí sotva 100m ode mě bylo větší množství přenosného dopravního značení, tak jsem si naskládal patky pod motor. Nebýt to tam, měl bych trochu problém, protože tam stejně jako na většině míst nebylo nic, čím bych tu motorku podepřel nebo na co bych ji hodil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Lze to udelat i ze starych stanovych tycek a podobne
Povodne som rozmyslal teleskopicku podperu ako na odkaze nizise tu modru ale nenasiel som nic hotove za normalnu cenu a popruhy mi pridu univerzalnejsie.
https://roiamoto.com/products/Tool-Roll
Naposledy editováno 15.08.2024 12:47:03
RomanHA píše: Deadman> Ja si ji udelal z berle
Lze to udelat i ze starych stanovych tycek a podobne
Něco takového jsem chtěl udělat z AL trubek z hobbymarketu. Fofrklacky ale už mají vše, stačí jen nařezat. Jen nemám v rodině nikoho, komu bych nějaký mohl sebrat.
Jurok píše: Deadman> ja so sebou vozim dva popruhy nizsie su male skladne a vyuzijem ich aj na prichytenie moto/nakladu. Ked potrebujem zhodit zadnu pneu dam moto na bocny stojan nahnem ju nech je zadne koleso odlepene od zeme a popruhom ju pritiahnem o stom/stlp/znacku na zadny nosic. Rovnako aj s prednou pneu tam popruh chytim o hrazdu na rajdoch.
To je ale perfektní nápad! Skladné, univerzální. Ani je nemusím kupovat, takových kurt mám doma hromadu. Málokde se nenajde nic, k čemu to přivázat.
uko_ješita píše: https://rollingmavericks.com/products/ultralight-enduro-trail-jack-stand
Eloxovaný fofrklacek za 50 euro... Ok.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 9, 10] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... | ZdendaZB | 272 | Včera v 12:31 ZdendaZB |
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L | stomas | 23 | 3.10.2024 v 21:39 stomas |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |