1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
FJR 1300 pro dva vcelku ok, ale je na tom nechutne vedro a solo je to dost citlive na bocni vitr. Vyhodou ale kufry samozrejme na veci.
Jako univerzal budu mit Voge 900 DSX. Uz jsem toho mel a zkousel spousty, ale kdyz clovek jezdi hodne, tak nakonec dojde k tomu, ze ty cesty u nas a v blizkem okoli jsou na ho....

1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
Nejvíc mě furt táhne to gsxs 1000gt a nebo ninja 1000sx jako alternativa od kawy nebo pak nějaký starší levnější supersport i když je pravda, že naše silnice na to dělaný moc nejsou tak abych pak nelitoval.
GSX 1000GT jsem taky premyslel a Ninja 1000SX je taky pekna. A ono jak tyhle, tak i to XSR ty tlumice jsou uplne jinde a s XSR nemam problem na rozbitych cestach. Vis ze je rozbita, to ano, ale neni to nic jako ta naloz co dostavas od HD nebo 20 let starych moto kde nikdo nedelal tlumice no.
Supersport k tomu uz bych se ani nevracel. Kvalita cest je jedna vec, ale mnohem vetsi problem vidim narust policejnich kontrol a radaru a hustota provozu. A kdyz to nebudes "drtit", tak budes rychleji rozlamany. S tim FJR 1300 jedu komfortne (az na to vedro silene) a predjizdet muzu jako se sportem, ale bez tech jeho negativ. A neni zadny problem se slimpat 50 pres jakkoliv dlouhe mesto. Urcite bych jako nahradu FJR bral to 1000GT nebo 1000SX z pohledu cestovani a i jizdy ve dvou ve smyslu toho, ze jsou to fakt dost univerzalni motorky, ktere vyuzijes na dovolenou ve dvou nebo si i solo zablbnout po praci okolo komina.
1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
Strom96 píše: puffybodie> mně se to xsr 900 moc nelíbí, ale to je pouze moje osobní preference. Letos jsem víc strávil v garáži než ježděním protože na dyně se mi permanentně něco vysírá a tak to přilejvá oheň do kotle.
Nejvíc mě furt táhne to gsxs 1000gt a nebo ninja 1000sx jako alternativa od kawy nebo pak nějaký starší levnější supersport i když je pravda, že naše silnice na to dělaný moc nejsou tak abych pak nelitoval.
Projeď si obě a uvidíš. Já si myslím, že ten motor u GSX-S tě dostane a už nepustí...

1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto

2 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
Naposledy editováno 19.08.2024 22:59:26
Výkon: 107 kW je prostě nevídaná síla, akcelerace je dechberoucí, ostatně je to motor ze starší verze Fároše. Když ve skutečnosti jedu 160, pocitově je to 120.
Geometrie: Měřím 179 cm, ale na svoji výšku mám spíše delší končetiny. Poloha je (aspoň pro mne) přirozeně anatomická: ležatější, než jsem byl zvyklý, ale přesto pohodlná. Ten stroj mě pocitově jakoby nutí, abych jel se zpevněným tělem a uvolněnýma rukama, přikrčený podle rychlosti. A ještě jeden postřeh: Na starou XSR 700 jsem si kvůli vysokému a vzpřímenému posezu montoval rozšíření zrcátek, tady jsem zjistil, že už to nemám zapotřebí.
Podvozek: Jedním slovem tvrdý. Předpětí pružin je nastavitelné vpředu i vzadu; v obou případech ho mám nastavené na nejměkčí stupeň. Přesto se sportovní ráz nezapře. Ostatně i pneumatiky mají předepsaný vyšší tlak (místo obvyklých 2,25 vpředu a 2,5 vzadu se tady fouká 2,5 vpředu a 2,9 vzadu).
Ovladatelnost: Motorka je překvapivě točivá a klopivá. Do zatáček jde snadno a lehce; hodně tomu pomáhá ta geometrie. Motorka váží nějakých 212 kg i s kapalinami; připouštím, že oproti superlehké XSR nevnímám rozdíl (anebo mám krátkou paměť).
Elektronika: Elektronický plyn je nesmírně citlivý. To může být i kontraproduktivní, zejména na rozesraných českých silnicích. Stačí najet na rygol, ruka se nepatrně pohne a motorka hned cukne. Dá se to ale řešit uživatelským jízdním režimem (motorka má 3 režimy přednastavené a jeden plně uživatelsky nastavitelný). Nastavit se v něm dá výkon, kontrola trakce a brzdění motorem; každá veličina má 3 možné úrovně (takže dohromady máme 27 možných kombinací). Nastavil jsem si pro tyto případy minimální výkon, zbylé 2 veličiny na střední level. Takto jezdím ve městě; po nájezdu na dálnici zapínám Standard nebo Sport.
Kdyžtak se ptejte, kdyby vás ještě něco zajímalo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
tomasL6 píše: Se mi zdá, že jdeš z extrému do extrému. Zrovna gsxs 1000gt je nac191 cm prostě malé. Sedlo je nizko a porad musis zalehávat a neni to na dlouhe streky. Mel jsem ji na testovačce. Vubec bych se, pro delsi jizdy vyhnul strojum, kde musis mit hodne zahnutá kolena.mrkni taky na cycle-ergo.com
GT musi byt uplne v pohode a navic je to mladej kluk. To je hrozny, jak jsou dneska vsichni rozmlsani cendurama...
TomasRA> Spis bych rekl, ze nahace celou dobu vylucujeme. Ale do popisu motorky k tobe na profil to bude asi cajk

Naposledy editováno 20.08.2024 06:13:29
1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
Jinak je to nádherné svežení.Lepši motorku jsem neměl.
1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Z HD na sportovnější moto
Ale rozumim ti. Taky jsem se cendurum dlouho vyhybal. Neni to nic krasnyho. Je to vsude...ale je to uz tak podarenej mix vlastnosti vice kategorii motorek, ze to velmi dobre pokryje dost toho, co clovek od motorky ceka a potrebuje - vcetne sportovni jizdy v kombineze.
Rozhodne te nepresvedcuju, abys do toho sel. Tvoje volba rychle pohodlne kapoty mi je sympaticka. Jen ty cendura uplne nezatracuj na zaklade zkusenosti z V-Stroma - mohl by ses ochudit o velmi dobre motorky

Naposledy editováno 23.08.2024 07:03:14
1 reakcí na tento příspěvek Z HD na sportovnější moto
Chce se naučit na silničce tak by asi ocenil jestli 90kW 600ccm nebo 100kW 750ccm. Nebo mu třeba popsat zkušenosti s nějakou Véčkovou Aprilií, ta dělala velké Vé dvouválce i čtyřválce a teď i relativně nový řadový 660 dvouvál.
Strom96>
Zatím to vlákno ještě žije tak bys mohl lépe specifikovat požadavky. Výkon, přibližně r.v., cenová hladina, jestli řešíš i váhu motorky?
Jezdíš na čoprovi tak jestli ti bude vonět řaďák s max výkonem ve 14000ot. nebo spíš motor s max. výkonem kolem 9000ot.
Naposledy editováno 23.08.2024 07:35:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co to je a kam to patří Yamaha FZ6 Fazer | BohusStejskal | 4 | 13.4.2025 v 22:41 _xy_ |
Děkuji, vše je ok :) Suzuki GSX-R 600 | Polik0 | 7 | 11.4.2025 v 21:33 Kohlstein |
FZ6N S2 - nedaří se mi prodat [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Yamaha FZ6 S2 | vDeviant | 70 | 22.3.2025 v 11:32 KubaLC8 |
Gsx-r600 k1 otevření na plný výkon Suzuki GSX-R 600 | reversss | 16 | 5.3.2025 v 20:53 reversss |
Idealní nastavení zadního tlumiče n... Yamaha FZ6 Fazer | zvlastni.tom | 6 | 3.3.2025 v 08:40 Rhino75 |