Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.2.2024 v 22:24 | Nahoru | #6241
zmulin> a zrovna ty asi vis co říkáš

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 09:38 | Nahoru | #6242
Jindřej> taky mě napadlo že ten deflektor usměrňuje plyny že zadního válce "pod" proudění od předního válce.
Odstranění deflektoru se bude muset doladit směsí, nejspíš na každém válci zvlášť..hmm ale pokud už to někdo v minulosti vylepšil (Akrap,Arow,RP) tak cesta lepšímu řešení bude nejistá

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 09:39 | Nahoru | #6243
Ozzy_> jo funguje,ale už mám delší dobu pocit že to může být lepší ?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 10:01 | Nahoru | #6244
Na brzdu jsem to chtěl dát už dávno a teď už mám důvod?
Dát tam Akrap svody , tedy nejspíš Akrap . Jsou sundaný z bouračky kde byly i s koncovkama , ale ty jsou po kreši mrtvý . Nebo RP ?
Jenže využiju potenciál RP i v případě že nemám Ignitech? A ještě je napasuju na Mivvy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 12:50 | Nahoru | #6245
doveda> akrapy ale race variantu něco jako Evo 6 apod. S road variantou si asi moc nepomůžeš. Případně smaltmoto dělali anebo rp na jistotu, kde budeš mít podchycenou výrobu i spasovani. Pokud to ale myslíš s laděním vazne tak ignitech anebo alespoň power commander te asi nemine. Já mám Amanna na commanderu, laděný tehdy u Murkina běhalo to dobře.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 13:35 | Nahoru | #6246
Jindřej> Ty Akrapy mají sice proměnný průměry , ale ne víc jak 50mm , místy i míň..rakže road varianta.
S RP jsem domluvenej , stačí říct že do toho jdu a poslat zálohu .
Napasování na Mivvy je sranda , mám oměřený a podle toho se udělá vývod mezisvodu..
Při takovým ladění se dělá i předstih nebo jen bohatosti ? PC rěší jen vstřiky ?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 14:06 | Nahoru | #6247
Tolik penez, srani a bastleni kvuli dvema konikum… a to kdyz bude dobre

Pokud tam nedas plnotucny full system ala akrap evo6 s 65mm rourama nebo RP (smaltmoto) podobnych rozmeru, tak z toho nic nevydolujes…

Ze budes rychlejsi na novych gumach, lepsim podvozku a treba o 3kg lehci lithiove baterce, urcite nemusim rikat

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

28.2.2024 v 16:15 | Nahoru | #6248
Mileek> tohle je taky třeba slyšet , páč sám se moc neposlouchám?
Jak už jsem zmiňoval minule , byl jsem spokojenej než jsem kouknul do díry..někdy mi tahle vlastnost dělat věci lepší a lepší přináší potíže ?
Vlastně mě nejvíc zrychlí když si nechám udělat karpály , tady bych mohl začít ? , pak moje hmotnost a fyzička
Díky kluci za názory a konzultace , jdu to nechat vykvasit..

Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 09:05 | Nahoru | #6249
co novýho klucí?

já letos dostal sadu dunlop gpr300 od kamose... na jezdeni do prace to staci... a na jezdeni pro zabavu se trochu bjim kolik gripu to ma...tak se radej drzim trochu zpatky...
loni jsem sedel temer jenom an amannu a najel o hodne min nez 1000 km
Letos jsem na amannu do leta...a ted ho setrim...a jezdim na tom starsim erku bez radialu v normálu... na okruh jsem se posledni tri roky nedostal...a nevim zda pristi uz jo.. nebo jeste zase pauza...
kazdopadne amann mi smetl zadni K3 sice behem 2,5 sezony...ale s najezdem tak 1500 km max... vyhozena teda cca/zhruba na značkách
kurnik...nějak se mi nechce poradne tahat...vsude samy vemeno, traktory, bagry. jeraby... bordel... zemedelci ...lidi neumej ridit... :-/

i to mejto jsem si ted nechal ujit...a ani se mi na aprilce tam vlastne moc nechce... tam se mi lip jezdi na ctyrvalci....

jestlipak by na Falco sel dat letmák z Futury snadno, jen výměnou?

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 09:30 | Nahoru | #6250
Ja na tom vehiklu uz taky skoro nejezdim, jen 1x za 14 dni na Buchlaky a zase zpatky...

Je to tvrde, citlivy plyn, po 50km me zacne bolet prdel, zere to jak krava, motorka na hovno...

Asi starnu, budu muset koupit nejakou Hondu a jezdit s panmamou na vylety na spotrebu...

Jo a ti lidi na silnici taky hruza, mam strach a jezdim jen v nedeli...



Naposledy editováno 23.08.2024 09:31:27

Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 10:32 | Nahoru | #6251
Gpr 300 maji byt nastupci Qualifieru, nebude to uplne blba guma. Urcite bych od ni necekal najezdy, je to mekka jednosmes s ruznou tuhosti segmentu. Na Tunakovi odejde pri beznym jezdeni za 5t km tipuju.
Jinak podpis s provozem, curak jeden vedle druhyho.
Ja dal dozadu 180 (S21 jako predtim 190) a vratim se ke 190, cejtim lehkej neklid od zadu, jakoby motorka ztratila neco ze svy jistoty.
A nedobiji mi to
A v Myte jsem nebyl dlouho, s velkym v2 nejsem blazen abych se tam drel. A v Moste naposled s 1gen, takze 3 roky. Leti to

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 10:35 | Nahoru | #6252
oioi01> hele jestli je to tvrde, doporucuju trochu posroubovat, od toho to tam je. Ja mam nastaveno spis do mekka a je to zehlicka. Na predku mam kontrolni gufirko (e: o-kroužek ) 2cm nad dorazem, tak asi mi to chodi akorat. Jde tam dat i drc paska, abys videl co to dela

Naposledy editováno 23.08.2024 11:34:40

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 11:21 | Nahoru | #6253
oioi01> Na Tuňákoj v pohodě malejma silnicema do Krkonoš a zpátky necelejch 400km za prodloužený odpoledne a večer na pivo.Jseš asi fakt typ na Hondu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 18:36 | Nahoru | #6254
oioi01> nechápu, já do Jeseníků 360km , bez přestávky, jen s tankováním a nic mě na Tuňákoj nebolelo, citlivej plyn mi taky nepŕišel, za mě cajk motorka Měl jsem v sedle tu gelovou vložku a asi to bude znát

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 21:20 | Nahoru | #6255
strakon> taky sem nad tim sedlem uvazoval, ale diky te bolesti usetrim dost za benzin...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 21:35 | Nahoru | #6256

oioi01 píše: strakon> taky sem nad tim sedlem uvazoval, ale diky te bolesti usetrim dost za benzin...



Kup si hondu vole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 21:40 | Nahoru | #6257
oioi01> no ale mas recht.. Aprilka je usporna motorka...skoro, ale uplne ne.. 2019 jsme s Pylotem najeli pres 7000km behem 12 dni okolo Anglie a nikdy to nejelo pod 8, temer vzdy jsmentankovali za 8...jem ve skotsku s mistnim vodicem Austinem na RSV a cestou zpet paknuz to bralo vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

23.8.2024 v 21:47 | Nahoru | #6258
SPIJKER> jj, je to proste motorka na zabavu ne na dlouhe vylety...

Mozna jen prikoupim neco usporneho pro dva, klidne i velky skutr a tunaka si necham dokud se nerozpadne jen tak pro srandu 1x za mesic kolem komina... Tech 50tis by me stejne nevytrhlo a za ty prachy to je more nostalgicke zabavy..

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 13:45 | Nahoru | #6259
oioi01> jenze dlouhej vejlet jenzase dlouhotrvajici zabava
Sice musis nekdy trocju trpet ale vetsinou to dost stoji za to

Okolo anglie 2019 kdy jsme na RSV behě tech 12 dni nekdy jezdili i 750 km za den byla daleko nejlepsi taskarice siroko daleko co jsme provedli a napachali

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 14:39 | Nahoru | #6260
Myslel jsem si, že budu zase něco tunit, ale když tu vidím těch cca 200 stránek, tak budu leda tak číst.

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 14:45 | Nahoru | #6261
No a jde dat kyvka z RST futura na falco?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 15:25 | Nahoru | #6262
carlos38> pekna...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 15:36 | Nahoru | #6263
carlos38> paráda

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.8.2024 v 17:27 | Nahoru | #6264
carlos38> nejhezčí barvy

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 07:39 | Nahoru | #6265
oioi01, strakon, dewwil> Díky pánové. Je to taková střelnice, ale má to hezkej příběh. RSV jelo ve Francii na okruhu Magny-Cours vytrvalostní závod 24h a pro tuhle akci vyhlásila Aprilia soutěž. Na stránkách Aprilia se objevil obrázek bílý Aprilky a kdo chtěl, mohl si ho vymalovat a navrhnou barvy pro tenhle závod. Zůčastnilo se asi 1100 lidí a nakonec to vyhrál nějakej designer. To RSV se líbilo lidem natolik, že ho v těhle barvách začali vyrábět sériově a možná i proto, že Aprilka skončila na třetím místě. Závod se jmenuje Bol D´or a tak i tahle barevná kombinace dostala stejný jméno. Mám pocit, že toho designera pak i v Noale zaměstnali. Bohužel měl pak nehodu na motorce, kdy mu auto nedalo přednost a zemřel.

Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 08:52 | Nahoru | #6266
Barevná kombinace je pecka

3 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 13:20 | Nahoru | #6267
assassin> Díky.

Přátelé, máte někdo nějakou zkušenost s hliníkovýma rozetama Renthal. Měl jsem objednanou nýtovanou Supersprox, ale odrazuje mě doba dodání 2,5 měsíce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 14:57 | Nahoru | #6268
carlos38> Gratulace k návratu. Na co přechází předchozí majitel nebo s tím sekl? Už sem ho nějaký pátek neviděl.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 15:06 | Nahoru | #6269

carlos38 píše: assassin> Díky.

Přátelé, máte někdo nějakou zkušenost s hliníkovýma rozetama Renthal. Měl jsem objednanou nýtovanou Supersprox, ale odrazuje mě doba dodání 2,5 měsíce.



Mam ji, ale cerstvou. Btw Assassin je ma asi na vsem

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

27.8.2024 v 15:26 | Nahoru | #6270

carlos38 píše: assassin> Díky.

Přátelé, máte někdo nějakou zkušenost s hliníkovýma rozetama Renthal. Měl jsem objednanou nýtovanou Supersprox, ale odrazuje mě doba dodání 2,5 měsíce.



jezdim je na vsem

koukam tomas me predbehl

Naposledy editováno 27.08.2024 15:27:16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 14 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 Bu_back 53 19.6.2024 v 14:11 alpiniště
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin


TOPlist