AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Přijel sem do Rakouska, vyndali mi ji před salón, nasadili nějakou RZ a rozjel sem se. Jednička, dvojka, trojka... Zastavil sem. Přemýšlím, jestli to má smysl dal projíždět, tohle prostě není 100+ koní. Neřešil sem, že to jede míň, to sem čekal, ale tohle není rozdíl odpovídající papírovým hodnotám. Na tomhle nebudu jezdit, hrozný rozčarování. Vrátil sem se, došlo mi jakej sem blbec, že tam mám režim "T", už sem ji ani znovu neprojizdel a vzal jsem ji. Doma sem ji zkusil na "S", dal sem přehrát ECU u Pepoš moto (J. Radkovič) a jsem na cestování spokojenej.
Naposledy editováno 26.08.2024 18:24:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: assassin> Jel na necem rozbitym. Jinak to neni mozny.
Byly celkem tři.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 26.08.2024 20:24:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
pech. píše: Byly celkem tři.
Tri rozbity? To je pech!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Koudy01 píše: Tri rozbity? To je pech!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
kdybych tenkrat vedel to co dnes, urcite bych se to neucil na takovym krumpaci a ani v provozu... ale tohle je bohuzel neprenositelne, tim si nejspis kazdej musi projit sam...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Naposledy editováno 26.08.2024 21:54:55
Milan1963 píše: assassin> Tak to je. Hlavně nedělat frajera a nemyslet si, že všechno už vím a umím. Na motorkách mám naježděno dost přes 300 tisíc a vím, že jezdit neumím. Vše naježděno na Jawách. A asi 2000 km na ČZ 180. Značka motorky s tím ale nesouvisí. Vlastně v životě neumím nic. S tím žiju a je to lepší, než si myslet, že jsem dobrej a nejlepší...To už je hluboká filosofie.
Já to cítím podobně. Nikdy sem moc jezdit neuměl a už to nehodlám měnit. Na asfaltu vůbec, od mala sem jezdil v terénu (logicky, policajti). Chvilku sem měl trialku a zkoušel sem, jestli by to ještě šlo, alespoň to, co sme jako mladý dělali s kroskama... Ale už to nešlo. Ne, že bych nevyjel to, co sem vyjel jako kluk na enduru nebo čemkoliv s drapákem, ale cítím, že to nechci lámat přes koleno.
Naposledy editováno 26.08.2024 21:30:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: assassin> Tak to je. Hlavně nedělat frajera a nemyslet si, že všechno už vím a umím. Na motorkách mám naježděno dost přes 300 tisíc a vím, že jezdit neumím. Vše naježděno na Jawách. A asi 2000 km na ČZ 180. Značka motorky s tím ale nesouvisí. Vlastně v životě neumím nic. S tím žiju a je to lepší, než si myslet, že jsem dobrej a nejlepší...To už je hluboká filosofie.
Jenze to je tvoje verze. My vsichni ostatni tu vime, ze ve skutecnosti umis vsechno a vsechny by sis nas namazal na motorce na chleba
Naposledy editováno 26.08.2024 21:59:37
Koudy01 píše: assassin> Ty uz to mas posunuty zase trosku jinam do te sportovni roviny.
jasny, ale to zas si uvedomuju, ze to neni pro kazdeho... ze me to bavi tak to nebudu vnucovat lidem co proste chtej jen cestovat ... to me bavi jen u poulicnich zavodniku
Koudy01 píše: V.e.n.c.a__zr7s> No, on Bandit je takova ta motorka, ktera te nauci jezdit. Pac pokud zvladnes jet svizne na Banditovi, tak uz to pak jde skoro na vsem. Me takhle naucila V11 od MG. A hrozne me to bavilo. To eRko 1150 od BMW je na rizeni o hodne jednodussi motorka. V BMW to umi.
Ta lehkost řízení dělá i nízké těžiště boxeru. R1150R me přišla lehčí než sv 650 a to má o 50 kg méně. Bandit 1250 je taky obratná na tu svoji hmotnost. Kroucení rámu jsem nezaznamenal a motor se prostě povedl. Na Guzzi 1200 sport jsem se svezl a je to hodně specifické ježdění,ale má to koule
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: Kdo by dneska dobrovolně kupoval BMW 1100 nebo 1150? Vždyť to jsou dneska 20+ starý střepy. Za rozumný peníze člověk dneska koupí R1200GS, kde zmíněný problémy už nejsou.
I v Německu tyhle 1100 a 1150 zmizely ze silnic a to byly na každém rohu. Ani ta 1200 gs už není moc k vidění u nich. Nejvíc jezdí 1250 a nove 1300.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Není veterán jako veterán.
Kamarád mi letos doslova vnutil svoje FJR 1300 (které v době narození mého plnoletého synka kupoval nové).
To je zajímavý stroj -- jede sto stejně v jednom / ve dvou / i s...."přívěsem" .
Žere to také pořád stejně = ať se couráme po šoustkách (tvrz Divice Rakovnicko / mimochodem někde u Zlonice jsem v sobotu zdravil chlápka v přílbě s ušima, na nějakém sidecar-Jawa = možná i pěktikuli...??), nebo dáme-li Hořice a zpět z 90 % po dálnici se 140 km/h na budíku. Pořád mezi 5,5 - 6 l/100km.
Žena už nechce jezdit na ničem jiném
Ani když....jsme cestou z SBK Most museli dát zatáčku před Valeč-em driftem (nějak dlouze jsem se zadíval na nový moto-křížek na svodidle=to prostě nechceš vidět ! ) ...a... ta zatáčka ... je fakt blbá .....nadvakrát a v konci ještě více utažená = uff!
Nicméně ona třistakilová "obluda" má dobré vedení a krom leknutí se, i po uvedení za hranici extrému, dala situace celkem dobře zvládnout.
Každopádně nehodlám to znovu pokoušet / opakovat -- chudáci pozůstalí od oněch křížků .
Valeč je ovšem krásné městečko = škoda jen stále uzavřené kavárno-muzeo-restaurace.
Naposledy editováno 27.08.2024 10:53:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Sema píše:
No když jsem to sháněl pro kamaráda, protože kvůli jeho rozměrům se na nic jinýho nevešel, tak jsem jich objel dalších několik, aby byla pod dvě kila, nemlátilo v motoru, o čemž se většina prodejců pokoušela tvrdit, že je to normální, neměla vysypanej tlumič, volný ložiska v kolech, zvalchovaný kolena a rezaté kde co...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Franky píše: dave-lister>
Není veterán jako veterán.
Kamarád mi letos doslova vnutil svoje FJR 1300 (které v době narození mého plnoletého synka kupoval nové).
To je zajímavý stroj -- jede sto stejně v jednom / ve dvou / i s...."přívěsem" .
Žere to také pořád stejně = ať se couráme po šoustkách (tvrz Divice Rakovnicko / mimochodem někde u Zlonice jsem v sobotu zdravil chlápka v přílbě s ušima, na nějakém sidecar-Jawa = možná i pěktikuli...??), nebo dáme-li Hořice a zpět z 90 % po dálnici se 140 km/h na budíku. Pořád mezi 5,5 - 6 l/100km.
Žena už nechce jezdit na ničem jiném
Ani když....jsme cestou z SBK Most museli dát zatáčku před Valeč-em driftem (nějak dlouze jsem se zadíval na nový moto-křížek na svodidle=to prostě nechceš vidět ! ) ...a... ta zatáčka ... je fakt blbá .....nadvakrát a v konci ještě více utažená = uff!
Nicméně ona třistakilová "obluda" má dobré vedení a krom leknutí se, i po uvedení za hranici extrému, dala situace celkem dobře zvládnout.
Každopádně nehodlám to znovu pokoušet / opakovat -- chudáci pozůstalí od oněch křížků .
Valeč je ovšem krásné městečko = škoda jen stále uzavřené kavárno-muzeo-restaurace.
Naprostý souhlas, FJR stejně jako jeho předchůdci FJ 1100/1200 jsou skvělé stroje. Nedávno jsem měl tu čest po přesednutí z FJR vyzkoušet R1150 GS o kterém už delší dobu uvažuji. Motorka dobrá, příjemná na jízdu, hezký zvuk, brzdí to, nekroutí se, celkově funguje hezky. Jen ten motor prostě nemá takový zátah jak je člověk z FJR zvyklý a zkrátka to pak člověku chybí. Možná to chce jen delší aklimatizaci z čtyřválce řaďáku na boxera a nebo novější 1200 GS, ale ta se mi zase nelíbí designem....
Koudy01 píše: V.e.n.c.a__zr7s> No, on Bandit je takova ta motorka, ktera te nauci jezdit. Pac pokud zvladnes jet svizne na Banditovi, tak uz to pak jde skoro na vsem. Me takhle naucila V11 od MG. A hrozne me to bavilo. To eRko 1150 od BMW je na rizeni o hodne jednodussi motorka. V BMW to umi.
Tak velkej Bandit je takovej lokomotivní big bike, se vším všudy, jede to hodně, ale není to úplně pro amatéry, to prostě musíš chtít... Ono se proti němu konkurence v podobě cb1300, xjr1300 a velkej Zephyr, nechovají moc jinak....
Po tom touží jinej kamarád, protože se mi zdá, že na zr7 je pomalej..... Zkusil to a zjistil, že se bude asi muset nejdřív naučit trochu jezdit, že co neumí v zatáčkách, těmi 20koni navíc, stejně nedožene....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Pabol píše: Naprostý souhlas, FJR stejně jako jeho předchůdci FJ 1100/1200 jsou skvělé stroje. Nedávno jsem měl tu čest po přesednutí z FJR vyzkoušet R1150 GS o kterém už delší dobu uvažuji. Motorka dobrá, příjemná na jízdu, hezký zvuk, brzdí to, nekroutí se, celkově funguje hezky. Jen ten motor prostě nemá takový zátah jak je člověk z FJR zvyklý a zkrátka to pak člověku chybí. Možná to chce jen delší aklimatizaci z čtyřválce řaďáku na boxera a nebo novější 1200 GS, ale ta se mi zase nelíbí designem....
FJ 1200 byla předchůdcem XJR 1200 - 1300, s FJR nemá nic společného.
dave-lister píše: Kdo by dneska dobrovolně kupoval BMW 1100 nebo 1150? Vždyť to jsou dneska 20+ starý střepy. Za rozumný peníze člověk dneska koupí R1200GS, kde zmíněný problémy už nejsou.
No právě že každá ta varianta má problémy společné a problémy své...
Jezdí na tom kdejaký matlák, protože právě pro to divně odtažité chování vlastně může a to se podepisuje na stavu těch werglů... Takže zpravidla je to umořená vrána, kterou se navzdory tomu, že nad ní visí Damoklův meč, pokoušejí prodejci prodat za velké peníze a 1200 se v tom stavu už nachází úplně běžně taky...
Takže pokud někdo touží zrovna po tomhle werglů a chce slušný kus, musí si na to připravit hodně peněz a pořád ho nemine to, že do toho další nasype, aby to fungovalo alespoň tak jak může, protože když to tomu nedopřeje, tak ho to dřív nebo později někde nechá stát u krajnice...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
dave-lister píše: V.e.n.c.a__zr7s> No právě, tyhle motorky se už stávají veterány.
A jelikož nikdy v historii nebyly bez problémů, je lepší se jim vyhnout....
Většinou to shání ti, co chtějí dělat dojem, že mají peníze i když je nemají, koupí levnou 1200, protože na 1100-1150 je už ten věk hodně vidět a pak se stejně moc nesvezou, protože nemají peníze na vysypaný sekundár, projetá vahadla, potkaný motor, nebo padlou spojku, kvůli které se to musí rozebrat úplně celé, že z toho zbyde v celku akorát rám s předním kolem....
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa stredy Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590 | Lithwick | 2 | Včera v 08:56 cmiral |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | 15.10.2024 v 15:58 cmiral |
Motorka s neplacenou pojistkou Jawa 250/353 Kývačka | koutnasjede | 4 | 14.10.2024 v 09:25 Dolin |
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 2 | 29.9.2024 v 22:26 Drak1 |
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 | Domaželák | 53 | 29.9.2024 v 09:14 Mario1504 |