Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....


Předchozí
1... 19 20 21 22
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

7.9.2024 v 07:23 | Nahoru | #631
TomasRA> Já se teď trochu zasekl, protože čekám na nějaké díly. Mám objednanou sadu těsnění na přetěsnění ventilových vík, takže to zatím nemůžu dát do rámu.
Ono by to asi šlo, ale takhle je ke všemu lepší přístup. Takže jsem zatím dal dohromady kola. On se ten prášek z hasičáku dostal těma dírkama i do náboje předního kola, to bez vyndání ložisek nevyčistíš, takže ložiska ven, vyčistit a rovnou nový ložiska a předtím nový lak . Až přijdou věci tak už začnu pomalu skládat


Ducati Panigale V4 okruhová stavba

7.9.2024 v 07:49 | Nahoru | #632
Ještě ukážu jednu šikovnou věc, která se hodí většině , kterým se povedlo Panigale zahodit. Pokud se vám taková věc stala, s největší pravděpodobností se vám ulomil držák tlumiče řízení, který je navařený na rámu u krku řízení.
Mě se to stalo už u prvního pádu, to jsem ten ulomený nálitek navařil na kousek hliníkové pásoviny a chytil k lešení, ale teď jsem našel týpka který stejný princip vyřešil elegantněji.
Vyrábí tohle

Je to kluk z Polska, nemá žádnej eshop , kdyby někdo potřeboval pošlu kontakt.

Naposledy editováno 07.09.2024 08:43:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.9.2024 v 11:54 | Nahoru | #633
doucha> Aruba nebo Barni?

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

10.9.2024 v 13:35 | Nahoru | #634
Frantál81> Ani jedno

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.10.2024 v 10:31 | Nahoru | #635
Čau závodníci , tak mi přišly nějaké další věci, abych se mohl posunout v opravách
Když už je to takhle rozebrané, chtěl jsem přetěsnit motor, protože to slintalo pod ventilovými víky a také okolo bočního pravého víka motoru
Sada pro přetěsnění vík

Pokud je motor ven z rámu tak je to vlastně jednoduchá práce, ke všemu je dobrý přístup, trochu času zabralo očistění starého silikonu



Pak mi také přišly různé plastové držáky čidel a konektorů, kterými je obalený airbox a které byly trochu žehlé ohněm, takže teď už je vše na a okolo airboxu ok



Takže teď už mě čeká ta veselejší část - budu postupně kompletovat

Naposledy editováno 23.10.2024 10:32:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Skvělá odpověď, děkuji! 23.10.2024 v 11:54 | Nahoru | #636
Kamaráde seš frajer, hrozně se mi líbí, že se fakt do všeho pustíš. Ta motorka bude snad lepší než před ohněm! Fakt respekt tohle me baví hodně

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.10.2024 v 15:46 | Nahoru | #637

Kubik19 píše: Kamaráde seš frajer, hrozně se mi líbí, že se fakt do všeho pustíš. Ta motorka bude snad lepší než před ohněm! Fakt respekt tohle me baví hodně



No já mám pocit že se to hrozně vleče , ale vždycky něco udělám a zjistím, že mi chybí nějaká blbost kterou jsem před tím neviděl, tak objednám a zase čekám, až to dorazí a takhle pořád dokola Ale času dost

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

23.10.2024 v 15:49 | Nahoru | #638
Mazec moc fandim

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.10.2024 v 10:43 | Nahoru | #639
Já taky!

1 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.10.2024 v 14:12 | Nahoru | #640
Díky za podporu

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Skvělá odpověď, děkuji! 24.10.2024 v 15:50 | Nahoru | #641
Drzim palce. Hlavne at si zase uzivas svuj konicek, a neresis "brouky v hlave" ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.10.2024 v 16:12 | Nahoru | #642
doucha> Nádrž bude nová, nebo půjde zachránit? A jak je na tom kyvka, tlumič a přední vidlice?

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

24.10.2024 v 17:54 | Nahoru | #643

TomasRA píše: doucha> Nádrž bude nová, nebo půjde zachránit? A jak je na tom kyvka, tlumič a přední vidlice?



Kyvka je v pohodě, jen jsem jí vyndal rozebral náboj zadního kola pouzdra a ložisko uložení kyvky, abych to mohl ponořit do vody a komplet vymýt od práškového hasičáku. Ten přášek je tvrdej jak beton a dostal se do všech dutin toho ramene. Až po odmočení to povolilo a vapkou a různými kartáčky se to povedlo dokonale vyčistit. Ohněm ta kyvka poškozená nebyla .
Zadní tlumič to vzalo víc, tam už se měnily díly. Ten už mám zrepasovaný od Halbichů. přední vidle už byly dál od hlavního žáru , takže očouzené ale také komplet repas s výměnou všeho co vykazuje i sebemenší poškození.
Nádrž je nová, teď ji mám v lakovně, palivové čerpadlo také nové, i když bylo funkční, ale je na něm vidět že prošlo ohněm. pokoušel jsem se ho rozebrat, vyměnit spečené vodiče ale nakonec dám nové, nechci kvůli úspoře pár tisíc riskovat problém , když je to ponořené v benzínu...

Teď čekám na všechny věci co jsou na řidítkách : plyn, ovladače nádobky hadice , taky je tam dost plastových drobností který jsou pryč

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 06:56 | Nahoru | #644

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 07:58 | Nahoru | #645
Ty příteli, když tak čtu co všechno měníš. Nebyla by levnější nová panigálka ?

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 10:09 | Nahoru | #646
Kubik19> Za 600 tisíc?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 13:22 | Nahoru | #647

Kubik19 píše: Ty příteli, když tak čtu co všechno měníš. Nebyla by levnější nová panigálka ?



Pokud bych to měl dát někomu do servisu tak by to byl samozřejmě nesmysl, protože ty spousty hodin práce by nikdo nezaplatil. A ono to je hlavně o těch hodinách. Ty věci co kupuju, to nejsou úplný dardy, navíc většinu dílů jsem měl, takže v pohodě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 15:02 | Nahoru | #648

doucha píše: Pokud bych to měl dát někomu do servisu tak by to byl samozřejmě nesmysl, protože ty spousty hodin práce by nikdo nezaplatil. A ono to je hlavně o těch hodinách. Ty věci co kupuju, to nejsou úplný dardy, navíc většinu dílů jsem měl, takže v pohodě



Doufám, že potom přidáš i rozpočet. Opravdu mi, mě to zajímalo. Protože, ta oprava není zrovna margiální :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 15:08 | Nahoru | #649
Kubik19> No tak pád ve 200 a následný požár taky není zrovna marginální...
Docela by mě zajímalo, jestli některé části nebyly poškozeny víc mechanicky (pádem či názazem), než požárem. Proto jsem se ptal na ty šasi.

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 15:32 | Nahoru | #650

Kubik19 píše: Doufám, že potom přidáš i rozpočet. Opravdu mi, mě to zajímalo. Protože, ta oprava není zrovna margiální :D



S tím rozpočtem tě zklamu Nikdy jsem si ho nedělal, tak to nebudu dělat ani teď , protože to žádnou radost nepřináší a některý věci je lepší nevědět
Třeba bych mohl zjistit, že rozhodnutí opravit to byla naprostá zhovadilost a to teď když jsem někde v půlce úplně nechci

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

25.10.2024 v 15:38 | Nahoru | #651

TomasRA píše: Kubik19> No tak pád ve 200 a následný požár taky není zrovna marginální...
Docela by mě zajímalo, jestli některé části nebyly poškozeny víc mechanicky (pádem či názazem), než požárem. Proto jsem se ptal na ty šasi.



Kdyby ta nádrž tak nešikovně netrefila obrubák, který ji otevřel jak konzervu a následně to čaplo, tak by to byl docela pohoda pád - klouzačka pár kotrmelců.
Takže řidítka, stupačky, páčky ...klasika.
Předchozí
1... 19 20 21 22
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1, 2, 3, 4] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... TomasRA 115 Včera v 18:07 TomasRA
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... PP_MT 0 10.10.2024 v 13:52 PP_MT
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 Richard_899 4 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X


TOPlist