Téma: Zvláštní výkon
26.8.2024 v 16:59
Zdravím, na skútr se mi chová velmi zvláštně, než se zahřeje jede v pohodě po zahřátí nechce vůbec ject a strašně pomalu se rozjíždí a nechce přesáhnout 6000 otáček po chvíli se najednou otáčky zvednou, začne být v pohodě a jakmile zase zpomalím a chci zrychlit už se opakuje ten stejný problém. Začala to dělat po ulití, když jsem nevypl benzín. Nevěděl by někdo co se tomu událo?
2 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon
Vysoka hladina v plovakove komoře, začal bych výměnou ventilu nad plovakem a nastavení hladiny
1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon
Moje divoká teorie - 100 je méně náchylná na samozápaly, takže buď máš moc "teplou" hodnotu svíčky nebo hodně chudou směs. Na fichtlu to poznám tak, že když vypnu zapalování, tak to jede dál. :)
Naposledy editováno 29.08.2024 08:33:40
Naposledy editováno 29.08.2024 08:33:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
Bugs> to jsem si taky myslel, tak mi to nedalo spát a ještě jsem koupil 95tku od orlenu a ta je také v pořádku, proto říkám že ta kvalita benzínu je prostě v prdeli (je to efecta 95)
Naposledy editováno 29.08.2024 11:31:35
Naposledy editováno 29.08.2024 11:31:35
1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon
Otázkou taky může být to, že máš těžké válečky nebo moc jeté válečky s ploškami a je tam prostě příliš těžký převod, pokud se to nezastaví. Zkontroluj s originálem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
Holi128> možná si jen někde náhodou natankoval sračku, nebo se něco utrhlo v nádrži a přicpalo to... později se uvolnilo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
t_freedom> kdyby to bylo pricpane tak to pri vetsi rychlosti najednou nevypali, ale moje teorie je že biolíh obsažen v 95tce (v některých benzínech už je ho dokonce 15%) má větší teplotu zápalu a při vyšší rychlosti se prostě lépe vznítí, možná to zní jak totální kokotina, ale jinou možnost nevidím
Holi128 píše: t_freedom> kdyby to bylo pricpane tak to pri vetsi rychlosti najednou nevypali, ale moje teorie je že biolíh obsažen v 95tce (v některých benzínech už je ho dokonce 15%) má větší teplotu zápalu a při vyšší rychlosti se prostě lépe vznítí, možná to zní jak totální kokotina, ale jinou možnost nevidím
Vzdyt sis odpovedel sam. Kdyz jsi natankoval 95 z Orlenu (nejspis lepsi pumpy s vetsi vytoci), tak to jelo OK i na tu 95. Takze jsi proste jen v tom prvnim pripade natankoval spatny benzin - nejspis v nem byla voda, nebo jiny bordel). Ja uz na neznackovy, maly a vesnicky pumpy jezdim jen v pripade, ze mi fakt dochazi benzin a nedojel bych jinam. Neni treba vymyslet divoke teorie o teplote horeni.
1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon
I skútrů dělají problémy umírající sytice
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
MMARTINK> přečti si nejdříve diskuzi čím to bylo a sytič mám elektronický
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
Holi128 píše: MMARTINK> přečti si nejdříve diskuzi čím to bylo a sytič mám elektronický
Tobě koukám někdy docela trvá docvaknutí psaného textu...
Tak si to ještě s tím sytičem přečti znovu...třeba 2x
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
t_freedom> větu " I skútrů dělají problém umírající sytiče " nechápu celkově, asi bych tam dal jiné písmenko místo I jinak to absolutně nedává smysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
Holi128> no tak automatickej sytič, když začne blbnout...tak to asi je docela problém...
1 reakcí na tento příspěvek Zvláštní výkon
u skútrů je sytič (obvykle) založenej na použití topnýho tělíska. Je vložený nad jehlu, která zavírá sytící okruh. Za studena je jehla otevřená a jakmile zapneš zapalování, jde to topnýho těliska proud, to se ohřeje a zvětší objem, tím zatlačí na jehlu a ta postupně uzavře sytící okruh.
No a ty topný tělíska jsou to, co časem může zdechnout. Potom je sytič pořád otevřenej úplně, nebo částečně a motor jede s hodně obohacenou směsí, má problémy s vytáčením atd.
Platí pro karburátorový modely, nevím, jestli CPI GTR nemá už vstřikování.
Edit: dá se koupit opravná sada obsahující jen ty topný elementy, nebo i set na předělání elektricky ovládanýho sytiče na manuál
Naposledy editováno 09.09.2024 11:53:42
No a ty topný tělíska jsou to, co časem může zdechnout. Potom je sytič pořád otevřenej úplně, nebo částečně a motor jede s hodně obohacenou směsí, má problémy s vytáčením atd.
Platí pro karburátorový modely, nevím, jestli CPI GTR nemá už vstřikování.
Edit: dá se koupit opravná sada obsahující jen ty topný elementy, nebo i set na předělání elektricky ovládanýho sytiče na manuál
Naposledy editováno 09.09.2024 11:53:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvláštní výkon
t_freedom> bylo to benzínem, kdyby to byl sytič tak by se to chovalo jinak proto jsem zmínil, aby jsi si přečetl diskuzi
Holi128 píše: t_freedom> bylo to benzínem, kdyby to byl sytič tak by se to chovalo jinak proto jsem zmínil, aby jsi si přečetl diskuzi
a myslíš že jsem jí nečetl ? Twl, v podstatě na začátku dost vágní popis, nevíš co tomu je ...lidi ti tu házej možný rady dle příznaků a ty vlastně vždy víš co to není, najednou si "chytrej " ... sis asi nevšiml že to co teď tvrdíš jsem tí psal asi před 5 příspěvkama
Naposledy editováno 10.09.2024 11:03:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržená osa polořemenice na skútru CPI GTR | Holi128 | 5 | 31.8.2024 v 10:31 kuzmič |
Benzín s olejem do oilmasteru [1, 2] CPI GTR | Holi128 | 33 | 12.8.2024 v 16:47 Maxipes_Fík |