
Letos jezdim prave S21 a jsem s ni maximalne spokojeny, jen se mi zda, ze vzorek uz mi zacina mizet pred ocima. Takze se rozhoduju, zda mam znovu jit do S21, nebo zvolit novejsi S22...(Trochu jsem i premyslel, poridit sportovne cestovni napr.T31)
Jezdim pouze po silnici, takova stredne sviznejsi jizda. Zadne okruhove jezdeni

Tady mam fotku zadni gumy nejak ze zacatku leta.

S20 byla na mokru o život, u S20 EVO to vylepšili právě tou silikou. Ale ani jedno už se asi nedělá.
S21 by měla víc vyhovovat suchozemcům.
Když vidím, kam až ten běhoun sjíždíš, tak by ti měla stačit i ta T31 / T32. Pro mě je to otázka ceny a protože bridge ve výprodeji moc nejsou, přešel jsem na Mitas Sport Force+.
Do míň sportovní gumy bych osobně nešel, i tuhle dokáže občas 140 koní dostat za hranu adheze a rozjebat sebe i mašinu kvůli ušetřeným pár stovkám je kokotina.

1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bridgestone Battlax S21 vs S22
malčus77 píše: Měl jsem na SD1290 originál S21 potom s22 a teď S23 a že bych poznal nějaký rozdíl mi nepřipadá ,jo možná v ceně..
Vážně si měl S21? Originál je S22SDR.
Ňufe, na tohle tempo by asi stačila i Angel GT II a podobný sportovně-cestovní pneuše.
S výše zmiňovaným Mitas a sice Sport Force+ EV mám taky dobrý zkušenosti.
Naposledy editováno 16.09.2024 11:30:30
2 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

Koudy01: Prave ze nad tema sportcest gumach trosku premyslim, ale zase kdyz bych za to vic tahal na vyjezdu, uz bych mel asi strach ze mi to nekde uchcije a hodim tlamu

Jako obcas ve vyjezdech taky slusne pridavam, ze bych rekl, ze nejsem uplny posera

Ale chapu, ze tady plno lidi to bere tak, ze kdyz nemam gumu ojetou uplne do kraje v beznem provzu a nemam ji pripecenou, ze jsem proste backora



Krovak:Tak tvoje guma je pekne pripecena, to je slusny zahul. Ale jak pises, ono je rozdil hodnotit gumu ktera jezdi na okruhu, kde ji pripeces uplne v pohode a nebo to jezdit v provozu a hlavne na ruzne odlisnem asfaltu, kde proste musis clovek jezdit i trochu vic s rozumem

malcus77 + FiZzer + Jakub a vsichni dalsi : Diky za info, takze kdyz to asi beru kolem a kolem, pujdu do te S22, at mam nejakou zmenu. Ona co jsem nasel, je ted o proti S21 drahsi asi o 300kc, coz je zanedbatelne. A maximalne bude trochu lepsi, ale horsi urcite nebude. Takze to asi za otestovani stoji.
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

Super-Ňuf píše: Kohlstein + Gahan37 : Diky za odpoved, bohuzel zrovna znacka Mitas ze spatne zkusenosti na horskem kole, me apsolutne odrazuje
Tady mám náhodou přímé srovnání

Chápu ale že gumy jsou hlavně o hlavě, jak tomu člověk nevěří, je to naprd. Já to mám s michelinama




Sršeň / Motoškola
NEW BRIDGESTONE S22 :
Při nájezdu do zatáčky je z předního kola cítit neuvěřitelná stabilita a klidné chování, první polovina zatáčky až k apexu mi dává hodně důvěry v přední kolo a dovoluje mi soustředit se na okamžik, kdy musím začít plynule a co nejdřív přidávat plyn tak, aby mě motorka vytáhla ven a já mohl začít razantně zrychlovat k další následující zatáčce. Ten okamžik nájezdu je pro mě hodně důležitý, odezva od předku mi dává hodně jistoty a já se můžu plně soustředit na další sekce průjezdu a výjezdu bez toho, že se křečovitě držím řidítek a znemožňuju tak motorce správně fungovat – tady odvedli skvělou práci!
Zadní guma je s S21 na první pocit hodně podobná – při razantním plynu a výjezdu ze zatáčky včas naznačí, že je na hraně svojí přilnavosti ale nepustí motorku do smyku a následně možnýho „hasana“ a následnýho vystřelení až na měsíc...….ale pozor, bavíme se opravdu o jízdě na hraně a takových situací v běžném provozu při správné technice řízení moc nezažiješ – naopak zadní guma díky vylepšené silice dává až neuvěřitelný pocit gripu, kdy je pohyb od zadního kola cítit minimálně a v žádném případě nemůžeme mluvit o klouzání – to je taková fantasmagorie velkýho počtu lidí, kteří svojí chybu svádí na gumy….!
Rozdíl oproti Bridgestone S21 je znát, ale jen v extrémní zátěži na okruhu, kam není S22 primárně určená - je pro jezdce, kteří tráví na silnici 80% času a na okruh se jedou sklouznout pro radost.
Naposledy editováno 16.09.2024 20:37:02
1 reakcí na tento příspěvek Bridgestone Battlax S21 vs S22

Pred lety jsem koupil na MTB prave Mitasky, presne si nevzpomenu na model, ale byl to nejaky ten stred kvality i cenou. A nastalo velke zklamani, ne jen ze to spatne sedelo a strasne hucely jako kdyz leti za tebou roj vcel



Asi to tady cte prodejce gum, bo co jsem vcera cumel na S22 tak uz jsou zdrazene

Kohlstein: Tak podle toho co jsi ted preposlal, rozdil je znatelny az v opravdovem extremu, kdyz bych gume poradne zatapel. Coz asi neni moje situace



Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde sehnat hadice Yamaha FZ1 Fazer | context | 13 | 10.3.2025 v 15:01 Drakl |
Servis Yamaha FZ1 Fazer | biosák | 7 | 12.11.2024 v 18:58 Kohlstein |
Yamaha FZ1 s Fazer - kapoty a kód b... Yamaha FZ1 Fazer | Vystja | 4 | 10.11.2024 v 20:14 fogi25 |
Dunlop GPR 300??? Yamaha FZ1 Fazer | novvis | 7 | 8.10.2024 v 14:46 Animals21 |
Koupil jsem FZ1 Fazer - dotazy Yamaha FZ1 Fazer | Mates008 | 20 | 25.7.2024 v 19:51 Jirka.46 |