Téma: Tak co říkáte na ohlášenou Ninju 1100 SX/SX SE (2025)
2.10.2024 v 10:32
Zdar ve spolek!
Co říkáte na představené parametry Kawasaki Ninja 1100 SX/SX SE (2025)?
Koukal jsem na rozdíly mezi modely Sx a SX SE a pokud jsme se nepřehlédl, tak za +50k Kč člověk dostane zadní tlumič Öhlins S46, brzdy Brembo a USB-c port v odporné krabici na levém řidítku a vyhřívané rukojeti. Oproti současnému modelu mírně nižší výkon s maximy krouťáku a výkonu posazenými níže. Za mne (až na tu krabku USB) asi dobrý...
Co říkáte na představené parametry Kawasaki Ninja 1100 SX/SX SE (2025)?
Koukal jsem na rozdíly mezi modely Sx a SX SE a pokud jsme se nepřehlédl, tak za +50k Kč člověk dostane zadní tlumič Öhlins S46, brzdy Brembo a USB-c port v odporné krabici na levém řidítku a vyhřívané rukojeti. Oproti současnému modelu mírně nižší výkon s maximy krouťáku a výkonu posazenými níže. Za mne (až na tu krabku USB) asi dobrý...
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na ohlášenou Ninju 1100 SX/SX SE (2025)
Je to motorka, o ktere na pristi rok premyslim. Delsi dobu mam vzdy neco rychlejsiho na litani a neco cestovnejsiho (cestovni enduro). Zacinam si rikat, ze se lip povozim na necem jako tahle Kawa nez na nejakem cenduru. Snad vyhladi ty vibrace kolem 5-6tis otacek, ja je citil priserne.
Animals21> Nemám osobní zkušenost, ale v jedné recenzi (byla z roku 2022) někdo zmiňoval, že se s vibracemi setkal u staršího modelového roku a že už ty vibrace necití. Já mám tuhle motorku jako "vysněnou". Jestli mne manželka nesežere, tak bude jednou doma!
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na ohlášenou Ninju 1100 SX/SX SE (2025)
Mám ročník 23 a o žádných vibracích nevím. A to mám za sezónu nalítáno 22 tis. km. Opravdu sme si sedli
1 reakcí na tento příspěvek Tak co říkáte na ohlášenou Ninju 1100 SX/SX SE (2025)
Dancer> Jistě fajn motorka, ale já bych v dnešní době na cestování už nekoupil motorku s krátkýma tlumičema. Minimálně aspoň to co má V-Strom, silnice jsou čím dál horší. A pokud člověk nechce cenduro tak třeba Suzuki GSX-S1000GX.
Animals21> No dokonalý univerzál neexistuje, je asi lepší mít dvě motorky, jednu na blbnutí a druhou na cestování.
Animals21> No dokonalý univerzál neexistuje, je asi lepší mít dvě motorky, jednu na blbnutí a druhou na cestování.
Když já mám šest motorek a jezdím reálně na dvou, respektive třech. A třeba litrovej VStrom (2015) je báječná druhá motorka, protože to už trošku jede, dá se na něm cestovat, je superspolehlivej, není drahej a teď začíná jeho sezóna. Na Tuono už je zima a na neježdění ještě teplo ALE nesvezu se na něm sportovně, moc to nejede a ani to není do terénu. Takže ho chci vyměnit buď za něco cestovně-sportovního (právě Z1000SX) a nebo cestovně-terénního (teď bych volil třeba Kove 800X, ale zas 270 za Čínu ...)
Pedl> Tak ono to asi bude i o tom, co si kdo představí pod pojmem "cestování". Pro někoho je to offroadové dobrodružství někde po lesích a kopcích v Rumunsku nebo Albániii a pro někoho zase silniční obrážení památek v Apůlii. Já to mám spíš blíže k tomu druhému, takže pro mne je tohle zatím zosobnění ideálu. Ale kdybych na to měl, tak bych si v budoucnu pořídil dvě motorky - jednu na silnici a druhou na ty polňačky a rozbité cesty mimo civilizaci...
Naposledy editováno 08.10.2024 08:29:56
Naposledy editováno 08.10.2024 08:29:56
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|