Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58

Blokovaní uživatelé: tornadojoe, pech.
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
18
Jezdim pořád.
40%
12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 12:29 | Nahoru | #119821

MartinED250 píše: Na jedné straně je na ose zubová spojka s pružinou a ta začne ve větších zatáčkách přeskakovat a snižovat tak otáčky kola na vnitřním poloměru zatáčky.


Jak to má ten magor agroportálu, čert ví. Ale nejjednoduší systém má Terra. Čepem pod pružinou (83 na obrázku), který má jednu ze čtyř hran sraženou, jde kolo vypnout, dát do záběru pouze vpřed nebo vzad, nebo oběma směry, podle toho, jak se čep natočí.
Edit - ještě dodám, že magor z agroportálu nemůže brzdit motorem

Dnes už to má na čepu plastovou šipku pro blbečky


Naposledy editováno 03.10.2024 12:32:08

(reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 13:12 | Nahoru | #119822
Milan1963> Přesně tak. Nejstarší motorka kterou jsem kdy měl byla čz 476 někdy v roce 1987 v minulém století, vyrobená 1972 . Na pérákovi jsem jel jen jednou protože už když jsem začínal byla pravěk kývačka. No a ani na něm nic nesvítilo. Srazy péráků jsem spolupořádal ale soutěže jsem pomáhal organizovat ze sedla 487.4.5. .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 13:28 | Nahoru | #119823

sharp píše: To je také dobrý napad, přehazovat díly a tím i barvu



Takhle to mám na suzuki. Nádrž, podsedlák, kola, blatníky. Jen kola a 2 plasty ještě nemám v laku. Chci totiž jinou barevnou kombinaci, ve který se to dělalo, ale chci si nechat i původní díly.



Naposledy editováno 03.10.2024 13:32:06

(reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 13:50 | Nahoru | #119824

bazin. píše: No to je tristní, na jednu stranu jsou zde na motorkářském fóru mraky mravokárců, historiků, filozofů kteří se ozývají u každého "závadného" příspěvků a na druhou stranu vyjde najevo že neví nic o nejvyzdvihovanějším českém dvoutaktu.

Ano, onen slavný pérák konstruovaný tajně za dob nejtvrdšího protektorátu a sériově vyráběný od roku 1946 měl ukazatele zařazených rychlostí.
Zařízení které si dnes dokupujete na moderní motorky jako aftermarket, nastavujete orientačně podle otáček a které často kecá o tom jakou rychlost máte zařazenou byl na Jawě 250 v letech 1946 až 1949 standardní výbavou.
Hluboká spínačka s integrovanou indukční cívkou, hliníkovou krytkou, bez ampérmetru měla tři žárovky které se střídavě rozsvěcovali podle zařazené rychlosti. Nalevo byla společná pro jedničku a trojku, uprostřed hlavní neutrál mezi jedničkou a dvojkou, napravo společná pro dvojku a čtverku. Kontaktnice je na pravé strané motoru pod spojkovým automatem.

Nepište sem reakce že nikdo nemůže vědět všechno. Tohle je elementární znalost každého Jawaře. Je to stejné jako by někdo nevěděl kdo byl Karel IV.



Já ti děkuji za vysvětlení, páč tohle jsem nevěděl a je to pro mě zajímavé. Protože nejsem Jawař, tak to mezi mé elementární znalosti nepatří. Ale mám rád jakoukoli techniku obecně a takovéto věci jsou pro mě zajímavé.

(reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 14:01 | Nahoru | #119825

MartinED250 píše: Na jedné straně je na ose zubová spojka s pružinou a ta začne ve větších zatáčkách přeskakovat a snižovat tak otáčky kola na vnitřním poloměru zatáčky.


Asi spíš obráceně, ne? Vnitřní kolo se točí synchronně s motorem, zatímco vnějšímu dovoluje volnoběžka točit se rychleji. Což znamená, že v zatáčkách působí větší moment na vnitřní kolo, což ztěžuje zatáčení, i když jeto furt lepší než úplně spojená kola. Žádnou uzávěrku to nepotřebuje, protože na klouzavém povrchu zabírají obě kola stejně. Naopak by kontrukčně lepší, ale dražší byl diferák, páč to řešení s volnoběžkama je možná dostačuvící do jednoosých traktůrků, ale na tu tříkolku je to jízdně nahovno.

(reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 14:06 | Nahoru | #119826
Krautkopf> S dvoutaktem stejně moc brzdit motorem nemůže. Spíš si myslím, že magor z agroportálu by v 21 století měl na tyhle účely milion lepších strojů s menším sraním.

(reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 18:58 | Nahoru | #119827

Milan1963 píše:
Co podzimní ? Má pršet. Pátek i sobota. Nevzdáte to ? .



Mam dovolenou, chci vyrazit uz rano, budu se courat, ale v planu mam vyrazit. Mohl bych tam byt uz kolem obeda. Snad to nebude tak hrozny.

Dest hlasi az na odpoledne. Je tam hospoda, tak se posedi uvnitr.

Jawablázni

3.10.2024 v 20:48 | Nahoru | #119828
Asi bych stejně nejel počasí má bejt na Ho... Ale v zejtra jedu do Dudákova a v so nebo v ne do matky měst. Tak přeju ať se zadaří.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 22:34 | Nahoru | #119830
Jirka4137> Výborný odkaz. Mezi válkami bylo u nás mnoho a mnoho motovýrobců. Někdo říká, že až 70. Auta - to samé. Těch asi méně, ale kdo dnes zná Velox, KAN ( Rak - Uh. ) Myron ...? Místo Jawabláznů jsme mohli být i např. Bekamoblázni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.10.2024 v 23:28 | Nahoru | #119831
Milan1963> No nevím, píšou, že stroje Bekamo měly jasanové rámy. Ty by během těch desetiletí sežral červotoč a byli bychom Pěškoblázni. Kdepak, zlatá kejvačka.

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 02:59 | Nahoru | #119832
Sema> Tak zlé to nebude. Spousta veteránů má výdřevu a žije . Navíc by se na motorku jen s předstihem zasadil strom na nový rám nebo by člověk v lese vyhlídl co potřebuje.
Milan-Mám knížku která dokumentuje všechny značky výrobu a druhou prodej CS. Je to tak.
https://www.denik.cz...z-zabava-382024.html

Naposledy editováno 04.10.2024 03:05:54

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2024 v 07:56 | Nahoru | #119833
Jirka: hezký kvíz o Bizonovi, musím se pocamrat 12 z 12

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 08:43 | Nahoru | #119834
DesperateDan> Bizona má kamarád už jsem se i svezl, dobře jsem měl 11 odpovědí. Něco jsem věděl něco tipnul, důvod tvaru světlometu jsem nevěděl.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2024 v 08:53 | Nahoru | #119835
Dobrá je ta otázka, jaká závada byla u světlometu , odpověď - v zatáčce svítil mimo cestu. Dneska to má každá druhá motorka a nikomu to nevadí.

Jawablázni

4.10.2024 v 09:04 | Nahoru | #119836
Nejlepší otázka, v kterém roce Jawa něco nevyráběla?

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 09:13 | Nahoru | #119837

Milan1963 píše: Jirka4137> Výborný odkaz. Mezi válkami bylo u nás mnoho a mnoho motovýrobců. Někdo říká, že až 70. Auta - to samé. Těch asi méně, ale kdo dnes zná Velox, KAN ( Rak - Uh. ) Myron ...? Místo Jawabláznů jsme mohli být i např. Bekamoblázni.



Mezi válkama bylo přesně 45 motovýrobců, včetně motorových kol.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2024 v 09:37 | Nahoru | #119838
Řekl bych, že těch výrobců automobilů až tak moc nebylo, spíš bylo hodně karosáren které vyráběly zakázkové karoserie na sériové podvozky známých výrobců.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2024 v 09:39 | Nahoru | #119839
Počasí na kosočtverec , ale v poledne sedlám Péráka a jedu . S Tondou dondem mezi 15. a 16. Možná v nepromokách .

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 09:39 | Nahoru | #119840
DesperateDan> Tak to jsou dneska snad všechny automobilky tak trochu karosárny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 10:35 | Nahoru | #119841

Mezi válkami bylo u nás mnoho a mnoho motovýrobců. Někdo říká, že až 70. Auta - to samé.


Mezi válkama bylo přesně 45 motovýrobců, včetně motorových kol.



Otázkou je kdo se počítá jako výrobce. 10ks, 100ks, 1000ks ?
Např firma JAC Horažďovice. Vyrobila pár motocyklů s motory J.A.P., potom přišla s vlastní 2T pětistovkou se kterou se vyrobilo kolem 30ti kusů motocyklů a byl konec.
Je to už výrobce nebo není, toť otázka.

Každý vyrobený kus byl originál, průběžně se jednotlivé kusy modernizovaly. Kdyby dneska někdo vyhrabal motor, dodělal k tomu chasis podle tehdejší doby, kdo dokáže kolik toho je na motorce originální a co jsou repliky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 11:41 | Nahoru | #119842

oldajawa500 píše: Počasí na kosočtverec , ale v poledne sedlám Péráka a jedu . S Tondou dondem mezi 15. a 16. Možná v nepromokách .


Já ted' strávil dvě hodiny za řídítky svého skvělého a hlavně spolehlivého motocyklu JAWA 20. Počasí jak píšeš. Mrholí, hodně mrholí, ještě víc mrholí a jen chvilkama je bez deště. Přijel jsem navlhlý a zmrzlý. Obloha ocelově šedá. A předpověd' není lepší. Když si představím jet na pionýru 130 km do Poděbrad... Ne ne.
Jdu do práce, vrátím se v noci a tak mi aspoň není líto, že na podzimní stejně nemůžu.
Z fotky je možná vidět ta situace s počasím.

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 11:59 | Nahoru | #119843
nic...

Naposledy editováno 04.10.2024 12:00:13

Jawablázni

4.10.2024 v 12:24 | Nahoru | #119844
Vyrážíme z Prahy v 16:00 do 18:00 bychom tam měli být taky 2+1/2

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 13:37 | Nahoru | #119845

FJRPEPA píše: Dobrá je ta otázka, jaká závada byla u světlometu , odpověď - v zatáčce svítil mimo cestu. Dneska to má každá druhá motorka a nikomu to nevadí.


Takové hovadiny vyplodí novinář co nikdy na motorce nejel a možná ani na kole

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 13:44 | Nahoru | #119846

bazin. píše: Otázkou je kdo se počítá jako výrobce. 10ks, 100ks, 1000ks ?
Např firma JAC Horažďovice. Vyrobila pár motocyklů s motory J.A.P., potom přišla s vlastní 2T pětistovkou se kterou se vyrobilo kolem 30ti kusů motocyklů a byl konec.
Je to už výrobce nebo není, toť otázka.

Každý vyrobený kus byl originál, průběžně se jednotlivé kusy modernizovaly. Kdyby dneska někdo vyhrabal motor, dodělal k tomu chasis podle tehdejší doby, kdo dokáže kolik toho je na motorce originální a co jsou repliky?



Je jedno kolik kdo co vyrobil, ale zásadní je pro statistku, jestli měl oficiální status výrobce motocyklů, hodně také bylo nepotvrzených značek, ty se nepočítají.

Jawablázni

4.10.2024 v 14:10 | Nahoru | #119847
Já dorazil do kempu prve, uplne suchej. Dal si vyborny knenlo zelo. Uz jsem ubytovan a mizim do Hradce predat nejaky veci a zpatky.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.10.2024 v 15:22 | Nahoru | #119848
Zdravím od služebního počítače. Tady od dopoledne prší. Možná teď víc než ráno.
Tak si to tam užívejte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 15:50 | Nahoru | #119849

PetrL3 píše: Takhle to mám na suzuki. Nádrž, podsedlák, kola, blatníky. Jen kola a 2 plasty ještě nemám v laku. Chci totiž jinou barevnou kombinaci, ve který se to dělalo, ale chci si nechat i původní díly.



Pěkná práce, také jsem si nechal jednu Yamahu komplet udělat i s origo nástřikem, je prý jedinečný a je pravda, že jsem ho ještě neviděl na jiné ?

Původní kapoty


Nově udělané kapoty

(reakce na) Jawablázni

4.10.2024 v 22:16 | Nahoru | #119850
sharp> tu nádrž a blatník sem zrovna nelakoval, už jsem je tak koupil (aby to nevypadalo, že to vydávám za svou práci )

Ta nová kombinace na té tvé je hezčí.
Ta původní mi přijde nic moc.

Naposledy editováno 04.10.2024 22:18:32
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 11, 12] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... hrnous 343 Dnes v 05:38 FJRPEPA
Jawa sedlo turek vs český Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/360 panelka Jirk_K 15 18.12.2024 v 19:40 docent
Cena v roce 1962 [1, 2] Jawa 350/354 Kývačka martingrey 35 12.12.2024 v 20:03 TomasRA
Tlumič řízení Jawa Panelka, Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 350... Jirk_K 3 3.12.2024 v 19:27 kokoška.
Rozeta Jawa 250/559 panelka pavouk0311 3 22.11.2024 v 21:34 Drak1

TOPlist