Téma: Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
Karel se zase *musel držet zpátky*, aby něco nevyvedl ,
když je zase v sázce titul ...
1 MERCADO Leandro HONDA VILTAIS RACING HONDA CBR1000RR-R 01:52.628
2 LINFOOT Dan YOSHIMURA SERT MOTUL SUZUKI GSX-R 01:52.762
3 HANIKA Karel YART YAMAHA YAMAHA YZF-R1 01:52.831
4 TECHER Alan F.C.C. TSR HONDA FRANCE HONDA CBR1000RR-R 01:53.693
5 SOOMER Hannes BMW WORLD ENDURANCE TEAM BMW M 1000 RR 01:54.077
když je zase v sázce titul ...
1 MERCADO Leandro HONDA VILTAIS RACING HONDA CBR1000RR-R 01:52.628
2 LINFOOT Dan YOSHIMURA SERT MOTUL SUZUKI GSX-R 01:52.762
3 HANIKA Karel YART YAMAHA YAMAHA YZF-R1 01:52.831
4 TECHER Alan F.C.C. TSR HONDA FRANCE HONDA CBR1000RR-R 01:53.693
5 SOOMER Hannes BMW WORLD ENDURANCE TEAM BMW M 1000 RR 01:54.077
TAK NA *NĚCO TAKOVÝHODLE* už nemám nervy
Karel už sice je po opravě v boxu ze 40. místa na 25. , ale stejně musím říct
**ach ta komplikovanost té špičkové EWC závodní techniky ... ! **
Na prvních dvaceti místech současného pořadí jede totiž 11 STK(!) strojů
A TO NA 6., 7., 9., 11. - 16., 18., 20. MÍSTĚ ...
Takže *naše YART kluky* čeká 22 hodin stíhačky ve víře, že další technická "prda"
už je nezaskočí a nám nezbejvá než jim držet palce, aby nepřišli i o titul vicemistů
A ještě jeden postřeh : nejede se v Japonsku, ale zatím je to taky málem Honda Cup
když na 1. - 30. místě v pořadí jede12x Honda, 5x Yamaha, 5x Kawa, 4x BMW
a 3x Suzuki ...
Naposledy editováno 14.09.2024 17:15:41
Karel už sice je po opravě v boxu ze 40. místa na 25. , ale stejně musím říct
**ach ta komplikovanost té špičkové EWC závodní techniky ... ! **
Na prvních dvaceti místech současného pořadí jede totiž 11 STK(!) strojů
A TO NA 6., 7., 9., 11. - 16., 18., 20. MÍSTĚ ...
Takže *naše YART kluky* čeká 22 hodin stíhačky ve víře, že další technická "prda"
už je nezaskočí a nám nezbejvá než jim držet palce, aby nepřišli i o titul vicemistů
A ještě jeden postřeh : nejede se v Japonsku, ale zatím je to taky málem Honda Cup
když na 1. - 30. místě v pořadí jede12x Honda, 5x Yamaha, 5x Kawa, 4x BMW
a 3x Suzuki ...
Naposledy editováno 14.09.2024 17:15:41
SNAD to ještě bude *titánský* boj o titul
a přísloví , že *naděje umírá poslední* se tentokrát naplní
TAKY se vtírá otázka ** Kdy NAPOSLEDY( !), v MS EWC( !!), kterémukoliv týmu( !!!), bouchla zadní guma !?? **
Naposledy editováno 15.09.2024 07:57:33
a přísloví , že *naděje umírá poslední* se tentokrát naplní
TAKY se vtírá otázka ** Kdy NAPOSLEDY( !), v MS EWC( !!), kterémukoliv týmu( !!!), bouchla zadní guma !?? **
Naposledy editováno 15.09.2024 07:57:33
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
V návaznosti na moje Včera v 17:12 :
Šest hodin před koncem závodu
je v pořadí prvních patnácti týmů
DEVĚT strojů STK ...
Šest hodin před koncem závodu
je v pořadí prvních patnácti týmů
DEVĚT strojů STK ...
IvanDvoutakťák píše: V návaznosti na moje Včera v 17:12 :
Šest hodin před koncem závodu
je v pořadí prvních patnácti týmů
DEVĚT strojů STK ...
Tak je asi jasny, ze EWC je nasypanejsi, a tudiz bliz limitu, a tudiz spolehlivost nebude takova ne? O to neskutecnejsi je vykon suzuki, jedinej rychlejsi bajk je tovarni bawo, jinak stacej vsem hondam i yamaham a narozdil od nich zatim bez jedineho technickeho problemu ... proste NIC, jen krouzi, jak kdyby to meli nesmrtelny ....
1 reakcí na tento příspěvek Karel Hanika - 2022 (a další jeho sezóny)
Co dodat k faktu(!), že "nový" typ zadní pneumatiky BRIDGESTONE ,
zničil veškeré vyhlídky na úspěch týmu F.C.C. TSR HONDA
a málem připravil tým YART i o titul vicemistra EWC 2024
Ještě že tým Suzuki SERT Yoshimura tento *vývojový* model pneumatiky
nepoužil - možná by dopadl stejně jako YART a F.C.C. TSR Honda .
Závod 24Hours Paul Ricard letos pro prvních 12 týmů v pořadí představoval
700 a více kol, t.j. 1260 a více kilometrů ujetých na samotné rovině MIstral
zatěžující pneumatiky maximální rychlostí, nepočítaje přímý úsek start/cíl
končící rychlou zatáčkou , plus zatížení na *zbytku* okruhu .
Takže **soudruzi z Bridgestone** PRO TOTO 24hodinové zatížení NABÍDLI
COSI CO NEOBSTÁLO a nikdo se nedozví, jestli a jak bylo vůbec před
finálovým závodem EWC 2024 testováno
O rizicích a následcích destrukce zadní pneumatiky v maximální rychlosti ani
nemluvě
Naposledy editováno 15.09.2024 16:11:18
zničil veškeré vyhlídky na úspěch týmu F.C.C. TSR HONDA
a málem připravil tým YART i o titul vicemistra EWC 2024
Ještě že tým Suzuki SERT Yoshimura tento *vývojový* model pneumatiky
nepoužil - možná by dopadl stejně jako YART a F.C.C. TSR Honda .
Závod 24Hours Paul Ricard letos pro prvních 12 týmů v pořadí představoval
700 a více kol, t.j. 1260 a více kilometrů ujetých na samotné rovině MIstral
zatěžující pneumatiky maximální rychlostí, nepočítaje přímý úsek start/cíl
končící rychlou zatáčkou , plus zatížení na *zbytku* okruhu .
Takže **soudruzi z Bridgestone** PRO TOTO 24hodinové zatížení NABÍDLI
COSI CO NEOBSTÁLO a nikdo se nedozví, jestli a jak bylo vůbec před
finálovým závodem EWC 2024 testováno
O rizicích a následcích destrukce zadní pneumatiky v maximální rychlosti ani
nemluvě
Naposledy editováno 15.09.2024 16:11:18
IvanDvoutakťák> SERT měl ty gumy taky, jen se jim nestačila zničit a Hondě zakukal motor. Z jiného úhlu pohledu si za to zničení může YART sám, protože místo čtyřválce používají pochybnou dvaapůlválcovou koncepci od Yamahy, zvanou Big Bang, což se dá přeložit i jako Trhač Gum.
Hondě F.C.C.TSR napřed destruující pneumatika na zadní části *rozflákala co šlo*.
Motor zakukal až když po opravě toho, co pneumatika zničila , tým už jel hódně vzadu .
*Domnívám se*, že Big Bang je v podstatě uspořádání klikovky a tedy že Honda toto asi používá taky
Takže když z pneumatiky v průběhu závodu začnou *lítat kusy*, příčinou je motor
Ale v takovéto výměně názorů už nemíním pokračovat
Naposledy editováno 15.09.2024 18:02:14
Motor zakukal až když po opravě toho, co pneumatika zničila , tým už jel hódně vzadu .
*Domnívám se*, že Big Bang je v podstatě uspořádání klikovky a tedy že Honda toto asi používá taky
Takže když z pneumatiky v průběhu závodu začnou *lítat kusy*, příčinou je motor
Ale v takovéto výměně názorů už nemíním pokračovat
Naposledy editováno 15.09.2024 18:02:14
Léta(!) nevídaná *podívaná* pro diváky EWC
a PRO JEZDCE vrcholně nebezpečná dezintegrace zadní pneumatiky
v závodě 24Hours Bol d´Or 2024
1 První destrukce pneu Bridgestone - YART
2 Pneu *šmajdá* a je patrno její poškození ...
3 Druhá destrukce pneu Bridgestone - TSR Honda
4 Ze zadní pneu se *oddělil* první kus běhounu ...
5 Dezintegrace pneu nedovolila Canepovi závodní stopu ...
6 Kolem zpomalujícího Canepy byl velký *provoz*...
7 Z penumatiky odlétal jeden kus běhounu za druhým ...
8 Střídání Canepa - Fritz po destrukci pneumatiky ...
9 YART znovu na 3. místě v pořadí
Naposledy editováno 17.09.2024 20:48:49
a PRO JEZDCE vrcholně nebezpečná dezintegrace zadní pneumatiky
v závodě 24Hours Bol d´Or 2024
1 První destrukce pneu Bridgestone - YART
2 Pneu *šmajdá* a je patrno její poškození ...
3 Druhá destrukce pneu Bridgestone - TSR Honda
4 Ze zadní pneu se *oddělil* první kus běhounu ...
5 Dezintegrace pneu nedovolila Canepovi závodní stopu ...
6 Kolem zpomalujícího Canepy byl velký *provoz*...
7 Z penumatiky odlétal jeden kus běhounu za druhým ...
8 Střídání Canepa - Fritz po destrukci pneumatiky ...
9 YART znovu na 3. místě v pořadí
Naposledy editováno 17.09.2024 20:48:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.