paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nové 450-tky
 
9.1.2025 v 05:31
Myslel som, že CF Moto 450 MT bude ten očakávaný jednorožec ktorého si kúpim, ale sklamal. Zabili ho hmotnosťou!! Teraz čakám na parametre nových strojov. Konkrétne BMW F 450 GS a Kawasaki KLE 500. Čo som zatiaľ zistil - BMW 19/17, výkon asi 47k, hmotnosť 175kg (dúfam že mokrá), výroba asi v Indii. Kawa - 21/18, výkon 47k (otvorená 52k), hmotnosť do 180kg. BMW vyzerá docela pekne (okrem predného svetla), ale Kawu neviem ešte nájsť. Máte niekto nové a hlavne lepšie info o týchto motkách? Myslím, že keď vyjdú na trh a budú s doplatkom do 1500 ečiek oproti CF Motu, tak CF- ko skončilo. Iba blázon by nedoplatil za plus 5 koní a mínus 15 kíl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 13:50 | Nahoru | #31
Krautkopf> To je jiny motor, nez je ten v leta overenem Duku, nebo Svartpilenu? Lidi s tim litaj okruhy a docela to drzi, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 14:19 | Nahoru | #32
erbe> Načo tie posmešné smajliky? Za 10 litrov by som si radšej kúpil nového Horneta 1000. 690-ku by som nevyužil!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 14:24 | Nahoru | #33

nippon72 píše: erbe> Načo tie posmešné smajliky? Za 10 litrov by som si radšej kúpil nového Horneta 1000. 690-ku by som nevyužil!!



Tak jestli je to o penězích, do 1500 EUR seženeš původní KLE...

(reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 14:31 | Nahoru | #34
soccer> Nie je to len, ale aj o peniazoch. Nepotrebujem drahé enduro keď neviem jazdiť v teréne, ale v pohode by som investoval do veľkého Horneta, lebo na ceste mi to ide slušne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 14:34 | Nahoru | #35
DrDNA01> Stejná kukačka je to. Zakuká dřív, než se naděješ.
edit - hned první v Top registracích https://www.motorka.../motorka/?mid=122785

Naposledy editováno 09.01.2025 14:38:42

(reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 15:03 | Nahoru | #36

Eso_Rimmer píše: jak pise Erbe... za me poznamka k CRF300 - to opravdu neni motorka do offu, jak si mnozi predstavuji. je to motorka s uplne jinyma ambicema, kde, podle me, konkurenci v novych nema. lezel jsem v tom mnoho mesicu, myslim, ze to probadany mam. a jeste poznamaka k AJP - kamaradovi po par mesicich odesly pruziny, motorka je na nich zdechla. nikdo mu neumi odpovedet na trivialni dotaz, jake jsou tam pouzize pruziny, aby mohl objednat silnejsi (vazi metrak). Prochazka (zastoupeni v CR) bez odpovedi, Portugalci ho odkazali zase na nej. takze je brutalne nasranej a zvazuje, ze ji i vrati. proste AJP neni pro kazdeho. jednorozec proste neexistuje a jak se psalo vys - stezejni je, na co to chces a kde chces udelat nejaky ten kompromis.


K AJP - Procházku byl občas problém zastihnout, ta komunikace někdy vázla (já mu teda spíš volal), ale jinak mi přišel dost ochotnej, na PR7 jsem s ním tu zadní pružinu taky řešil a OK. Ale možná jsem s ním měl ještě přes Viktora z Rockway trochu lepší vztahy. Kamarád kterej ode mne motorku koupil s ním ale taky celkem komunikuje když je potřeba.
Čau, Tom

(reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 20:16 | Nahoru | #37

Krautkopf píše: DrDNA01> Stejná kukačka je to. Zakuká dřív, než se naděješ.
edit - hned první v Top registracích https://www.motorka.../?mid=122785 [/quote]

Taky mam jednu kukacku v garazi co po cca 20 tis. potrebovala novy motor. Je to rok 2020

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

9.1.2025 v 20:27 | Nahoru | #38
Tady je to spíš o tom, že exc, a i ta PR7 má servis po motohodinách, CRF300 a další spíš "silniční" stroje mají servis na kilometry, a poměrně dlouhý, oproti ostrejm endurům.

(reakce na) Nové 450-tky

9.1.2025 v 20:42 | Nahoru | #39
karelsychra> PR7 rozhodně nemá servis po motohodinách, už si nepamatuju jestli je olej po 6 nebo 10 tisících, já ho dělal ročně.
Čau, Tom

Nové 450-tky

9.1.2025 v 22:20 | Nahoru | #40
AJP7 jede na kilometry, nevim, kde jsi prisel na motohodiny.

Nové 450-tky

9.1.2025 v 22:54 | Nahoru | #41
Asi jsem si to s něčím spletl, možná s nějakou betou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 06:58 | Nahoru | #42
erbe> neskusal si kove 450? to vyzera byt nieco medzi "ostrou" a 690tkou, docela lahke a co citam nejake zavazne chyby sa neobjavuju

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

10.1.2025 v 08:15 | Nahoru | #43
KTM390 Enduro R + Adventure R a DR-Z4S udajne se maji zacit nabizet v nasledujicich tydnech a dodavky nekdy na jare.
Kove vypada dobre, ale zajima me jak bude nachylny svod pod motorkou (divne svitici predni svetlo by se treba nejak vyresilo).

viz jedna recenze"svítící kontrolka přehřátí ve chvíli, kdy motorku vypínám chcípákem, abych nemusel v menu vypínat ABS po každém startu. Motor samozřejmě přehřátý není. Další vadou na kráse jsou Led světlomety, kdy potkávácí a dálková světla jsou od sebe oddělena pruhem tmy - což je přesně v místě, kde potřebuju vidět nejvíc."

Naposledy editováno 10.01.2025 08:20:33

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

10.1.2025 v 08:18 | Nahoru | #44
u Kove bych doporucoval zjistit si nejdrive servisni intervaly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 08:27 | Nahoru | #45
Eso_Rimmer> dle manual ve finale olej po 4tis. coz jde, ale zaroven i kontrola ventilu



Naposledy editováno 10.01.2025 08:29:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 08:30 | Nahoru | #46
Jenik789> nekoukal bych ani tak na manual, ale spis bych se pidil po aktualnich informacich v hledacku jsem mel pri vyberu druhy masiny i Kove 450 Rally, tak jsem si psal s prodejcem. aktualizovali servisni intervaly. olej po 1000km, v pripadne zavodniho pouziti olej kazdy den. ventily prodlouzily na 8tis. nezajimaji me letaky a kecy prodejcu (viz. KTM olej po 15tis.), zajima me realita. kdyz ti oficialni dovozce a prodejce napise, ze se to zmenilo a snizilo, asi k tomu ma nejaky duvod.

(reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 08:41 | Nahoru | #47
Eso_Rimmer> tak oprava, maji to nejak divne, v manualu https://kove-racing...struction-Manual.pdf je po 4tis. ale na jine strance kde maintance https://www.kovemot.../802109f0157a56a.pdf tak tam zase po 2tis. tak kdo se v tom ma vyznat





Naposledy editováno 10.01.2025 08:42:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 09:20 | Nahoru | #48

Jenik789 píše: KTM390 Enduro R + Adventure R a DR-Z4S udajne se maji zacit nabizet v nasledujicich tydnech a dodavky nekdy na jare.
Kove vypada dobre, ale zajima me jak bude nachylny svod pod motorkou (divne svitici predni svetlo by se treba nejak vyresilo).

viz jedna recenze"svítící kontrolka přehřátí ve chvíli, kdy motorku vypínám chcípákem, abych nemusel v menu vypínat ABS po každém startu. Motor samozřejmě přehřátý není. Další vadou na kráse jsou Led světlomety, kdy potkávácí a dálková světla jsou od sebe oddělena pruhem tmy - což je přesně v místě, kde potřebuju vidět nejvíc."



Ta KTM to teda dotáhne? myslel jsem si, že vzhledem k problémům, jaké mají, to spíš naypustí...

(reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 09:27 | Nahoru | #49
Wenca24> Uz pred EICMA vedeli moc dobre co prijde. To by vysvetlovalo to proc nemeli ani poradne info u motorek vcetne te nove 390 ADV R, ted minimalne 2 mesice nebudou vyrabet, tak informaci taky moc nedaji. Finance zatim nesehnali a sprava pod kontrolou banky ma skoncit v Breznu, teprve pak se asi uvidi jak se jim to podarilo a co dal. Nejak ale pochybuji, ze do cca Brezna prodaji tech cca vice jak 200 tis. motorek. I polovicka z toho by byl zazrak. Do toho vrhat dalsi novy stroj nevim, nevim.

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

10.1.2025 v 09:32 | Nahoru | #50
Ale obecne bych chvili vydrzel do jara, ani ne tak kvuli KTM, i kdyz spatne urcite nebude, ale spise pro nove KLE 500 a Aprilia Tuareg 457. To budou dva stroje, ktere zcela jiste budou schopne zamaznout Hondu NX 500, CFMoto 450MT i dalsi pro pouziti na okresky, rozbite cesty a lehky teren.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 09:53 | Nahoru | #51
puffybodie> U Tuarega 457 vidím problém v ceně - v Aprilii musí najít způsob, jak to udělat, aby to proti současné ceně Tuarega 660 cca 270k stálo tak o 90k - 100k míň, aby si to našlo zákazníka. Neboli co ošidit a co tam nedat vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek Nové 450-tky

10.1.2025 v 10:23 | Nahoru | #52
Kawa i Tuareg budou 2V a spis budou nejdrive v zaveru 2025 pripadne 2026.

(reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 10:34 | Nahoru | #53

erbe píše: DrDNA01> pozor 690 a pod, to už je zase drahé!


A hlavně vysoké, trochu těžké a zbytečně výkonné.
Chtělo by to stroj po všech stránkách uprostřed mezi CRF300L a Koncern690.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 10:57 | Nahoru | #54
Jurok> neskúšal som. Chodil som okolo toho aktívne minulý rok kým som nekúpil 500ku. Odvtedy to sledujem už len jedným očkom keď niekde niečo vyskočí. Kvalitatívne to vypadá byť ok s tým že nejaké detaily nedotiahnuté samozrejme sú. Neviem o žiadnom úplne zásadnom probléme. Motor je overený Zhongshen 450 ktorý používa hafo výrobcov (napríklad aj tu navrhovaný Fantic Caballero), servisný interval je veľký, keďže to nie je ostrý motor. Podvozok skopírovaná Showa od Hondy, akurát aj s tvrdými MX pružinami. To spomína skoro každý, že na bežné jazdenie je to veľmi nepohodlné. Pár ľudí v SR/CZ to aj kúpilo, tak uvidíme ako sa to vyvinie. Osobne tomu fandím, len nech Kove nezaspí a motorku dotiahne a zároveň na to vznikne aftermarket a komunitná podpora.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 10:59 | Nahoru | #55
erbe> 1000km na olej je velky interval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 11:00 | Nahoru | #56
Eso_Rimmer> Zongshen na ten motor udáva 5000km. Podľa mňa si mýliš model Rally a závodný EX, ktorý má iný pochopiteľne ostrý motor.

Naposledy editováno 10.01.2025 11:00:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 11:04 | Nahoru | #57
erbe> jak jsem psal - poptaval jsem verzi Rallye a tam mi to takhle napsali. ale nakonec jsem ji vyradil, takze ji mi to celkem sumak

Naposledy editováno 10.01.2025 11:08:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 12:00 | Nahoru | #58
Eso_Rimmer> nooo nevidím tam nikde uvedených tých 1000km, možno som slepý. Každopádne to sem dával už aj Jeník priamo z manuálu. Podľa mňa je predajca buď proste neznalý alebo sa snaží chániť si chrbát. Podľa verejných informácií má motor 5000km a podľa všetkého Kove si to pre istotu stiahlo na 4000km. Každopádne ten motor má navyše chladič oleja, čo nie je bežné, takže ja osobne by som sa nebál s tým ísť vysoko nad 5000km pri bežnom adventure drncaní, proste hocičo mimo závodné tempo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 14:01 | Nahoru | #59
erbe> je to primo v manulau 450 Rally (aktualizace brezen 2023)

Naposledy editováno 10.01.2025 14:02:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové 450-tky

10.1.2025 v 14:23 | Nahoru | #60
Eso_Rimmer> no je to len vo vašej CZ mutácií, takže buď máte nejaký špeci model voči zbytku sveta, alebo čo

Pre porovnanie 1000km/15mth na olej má oficiálne v manuáli ostré EXC a všetky rozbory ktoré som kedy videl hovoria, že mimo závodného použitia je ten olej aj po 50mth stále OK. Pre mňa smerodajní ľudia odhadujú realisitickú životnosť kvalitného oleja až do 60-70mth. Takže 1000km pre nie ostrý motor, ktorý má 1,7L oleja a olejový chladič je proste slušne povedané hovadina.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist