1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
a brousí stupačky? drží dobře?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
a brousí stupačky? drží dobře? [/quote]
Jestli chces brousit stupacky a aby i vydrzela je dobra sice starsi D207.Co jezdis ted??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Nepotřebuji žádné lepidlo na okruhy,ale na té Conti force se mi fakt moc dobře nejezdí.Právě ta D220 je jedna z možností...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
kov píše: HAMLET>D207 jsem měl na motorce originál a po čtyřech a půl tisících byla na výměnu(střed).Teď jezdím na Conti force.Nemůžu říct,že by se na tom daly brousit stupačky a po necelých šesti je zralá na pokutu.Taky tomu cena 3500,- včetně přezutí odpovídá.Po té tvé anketě,kde psali ostatní o výdrži 10-12tisíc půjdu do jiné značky. Ještě nevím do které. Jen mám obavu,když budu mít na předku Conti force a na zadek dám jinou,jak se bude motorka chovat? Předek hned tak na výměnu nebude,tak nevím....Bylo by rozumné dát na zadek měkčí než mám na předku?
Nepotřebuji žádné lepidlo na okruhy,ale na té Conti force se mi fakt moc dobře nejezdí.Právě ta D220 je jedna z možností...
Jo jsem psal tu vydrz ale ne na conti force ale na CONTINENTAL ROAD ATTACK Ta je mnohem lepsi a o nicem jinem. Vetsine lidi ta D207 vydrzi teda vic. Chapal bych D208 ta je lepidlo ta vydrzi kolem 4500km .To mas jen 600 .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop 220 ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Mam je v akci. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Jojo koukal jsem, ale náhodou rozměr 160/70 R17 nebude v akci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Jojo koukal jsem, ale náhodou rozměr 160/70 R17 nebude v akci? [/quote]
Ty tam mas 160/70,17to se mi moc nezda. Vic se pouziva 160/60,17 ta je v akci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Mrknu se večer doma, původní byla 150/70 R17 ale na konci sezony mi odešla tak jsem na dojetí koupil jetou 160 a teď jsi mě zviklal, že si nejsem jistý tím 70 - 60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
Mrknu se večer doma, původní byla 150/70 R17 ale na konci sezony mi odešla tak jsem na dojetí koupil jetou 160 a teď jsi mě zviklal, že si nejsem jistý tím 70 - 60 [/quote]
Me se to zdalo divne Kdyz tam mas 150/70,17 musis dat 160/60,17.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST
-lepsi odvod vody pri prujezdu hlubokou louzi, ne ze by pilot sport nezvladal, ale dela hodne prudky proud ktery mi cakal na nohy a jednou na dalnici prorizl nemoky; ta dunlopa mi prijde, ze z toho dela jemnejsi "rozpraseni" ktery nema snahu shodit nohu ze stupacky, dokonce i pocitove to pri prujezdu louzi "min brzdi"
-lepsi zivotnost - pilot sport se sjizdel od poloviny zivotnosti (tedy zacal po najeti asi 12 tis km) dozubata, coz v realu znamenalo, ze se na nekterych mistech dostal na "nulovou" hloubku vzorku driv, nez bylo nutne.
Protoze Pilot Sport a Pilot Road maji vzorek stejne hluboky, podobne tvarovany a lisi se hlavne smesi, ktera je u Roadu tvrdsi, predpokladam, ze oproti D220 bude mit Road horsi prilnavost a zhruba stejnou zivotnost. Pokud nemas moznost sehnat Road vyrazne levneji nez D220, tak si myslim, ze to nema moc smysl.
Tolik muj nazor.