Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Prosím vás,nemáte někdo schéma víčka paliv. nádrže na TDM900 případně i jiné? Mělo by to být asi podobné i u jiných motorek...když je víčko zavřené motka cuká a strácí výkon. Někdy i úplně skape...když jsem zkoušel jet s otevřenou nádrží tak se zdá být v pořádku...nevím čím to je. Díky moooc všem.
No podle popisu by to mohlo být ucpané odvzdušnění. Jesli máš manuál, zkus se pídit něčem jako je hadička odvzdušnění nádrže (fuel tank breathing hose). Mohl by ní být bordel, případně vcucnutý hmyzák, anebo může být hadička někde skříplá. Neměl jsi před nedávnem sundanou nádrž ? A ještě, pokud zavřeš víčko, projevuje se to hned nebo až třeba za 100 m až půl kilometru?
PavelER-5> ahoj,manual mam ale tam to rozebrané není. Bojím se do toho lézt sám...jinak přesně jak píšeš. cuká to až tak po pár kilometrech-4-5. Hadičku jsem našel,vyčistil ale pořát do dělá. Pak jsem víčko nechal otevřené a přestalo to. Nevím jak to víčko saje,páč tam nemám z vrchu žádnou sací dírku,nebo tak něco...vážně nevím...
Zkus to rozebrat, u nekterych motorek je ve vicku labyrint cesticek, kudy vzduch prochazi a muze byt ucpany. Rozebiral sem to na ZX9R a nebyl zadny zadrhel.
[quote]PavelER-5>Takhle je to řešený u ER-5ky.
Skrz těleso víčka je kanálek do okolí hrdla, a pak trubičkou skrz nádrž pod ní, a pak hadičkou pod motorku.