Jasek>Hodný šestky jsou možná dobrý na naučení v provozu,ale jestli chce výhledově jezdit pilku,tak sportovní čtyřkilo jí naučí víc. Vysedávání,zalehávání na rovině,kliky při brždění,ježdění na špičkách,postupný cpaní na koleno atd.To,že se sport nožná častěji sere je možný,ale spravování a údržba podle mě patří k věci.
co pises jednak nepatri do provozu a jednak na to neni vyjezdena ...
ohledne oprav a údržby na to zkus kouknout z pohledu cloveka, ktery nemusi mit zname a sam tomu treba nerozumi
400kilo je navic brutalni atyp, ktery se tu snad ofiko nikdy neprodaval - suma sumarum je to pruser - minimalne je to vetsi prusvih, nez jit do neceho min problematickyho (at uz to SV nebo neco jineho)
jinak sv-s ma taky zalehavacky ...
Edit: slovíčka
Naposledy editováno 22.09.2008 13:51:02
Zdenek.FZS600>Pokud chce nějakého supersporta (teda hlavně aby se líbila ta motka že ) asi bych volil kompromis - tzn. kapotovanou bandasku, teď si nevzpomenu na to označení, ale je to kapotované a vypadá to jako supersport.
Edit: slovíčka
jj, jak jsem psal, gsxf je hezka, ale nevim, aby nebyl derivat bandita i podobne tezky ...
ale 217 je dle meho moc
cyklista - ty ceny jsou fakt luxusni
zdenek fzs600 - gsr je obdoba horneta a me osobne se libi - mimo jine originalni zpracovani jak predku, tak i vyfuku ...
to je jen vyjadreni ke 4-ce nic vic nic min
Naposledy editováno 23.09.2008 08:05:02
Sharis>jacobo> musim reagovat na tebe a pripominky na zxr400,je to mozna atyp jak rikas,ale jako maly supersport je to super moto,mam ji uz druhou sezonu a nemuzu rict spatne slovo,bouzel jsou to stare moto tak se predpoklada,ze nejaky servis to bude chtit,ale nic narocneho mam z 94 a letos jsme spolu najeli cca 9000km a nekolikrat okruh,je malinka,lehounka a suprove ovladatelna ( ted mi k ni pribyla 6-ka)
to je jen vyjadreni ke 4-ce nic vic nic min
hele vim, ze ty a angel na ni jezdite, v pohode - to neni o tom, ze ta motorka je nepouzitelna, ale jde o to, ze jestli si ma moznost vybrat, tak bych ja osobne sahnul jinam
a jestli to dobre chapu, tak to vicemene sama tak nejak potvrzujes - netusim, kolik ma holka kese, ale za slusny penize muze sehnat sv-s a abs k tomu - lehoucka motorka, vyborne se lame - nebude muset toliko podřazovat, kdyby sehnala abs, tak vubec chrochtacka ...
Ja delam pro Autoskolu - obecny nazor je: jestli umis jezdit na jedne motorce, tak umis na vsech. Nezalezi tak moc na tom jak dlouho jezdis - jsou lide, kteri jezdi 10-20 roku a jejich jizda stoji za prd, jsou lide, kteri maji prirozeny talent. Jestli mas dobrou techniku, rozum v hlave a klidnou pravou ruku, tak lehce zvladnes jakoukoliv motorku pres kterou muzes prehodit nohu. Jestli jsi mela problemy zastavit (padlujes nohama), otacet se v pomale rychlosti, rozjizdet se apod (to jsou manevry, ktere vyzadujou dobrou techniku), tak jeste chvili pockej. Jestli jsi okay, tak si kup, co chces - eventuelne to stejne udelas.
Co se vahy tyce, tak se divej na stred hmotnosti (HD jsou supertezke, ale vaha sedi nize). Nekdo se tady zminil o výměne kosti přepákování. A k tomu si muzes snizit predek taky (budes mit mene mista mezi kapotazi a prednim blatnikem), ale celkove se ti to muze snizit o 5+ cm. Taky si muzes upravit sedlo.
Ja merim 170, vazim 65kg a poslednich 5 motorek byly vysoke a tezke. Musis planovat dopredu, kam je chces zaparkovat, jak brat zatacky, jak zastavit.
Ale urcite to zvladnes. Kolik meris?
No, vyhrano. Vis, co se rika: kazda opice s palcem umi jezdit rychle. :)
Ohledne zvedani motorek ze stojanu - na to je taky technologie. ;) Sice mam na tebe pres 10kg, ale vyskove jsme na tom stejne. Nezvedej rukama.
Zkus tohle: prehod nohu pres sedlo, nahni sve telo doprava a vnitrni stranou leveho stehna poradne zatlac na tu motorku napravo, nahni ramena doprava taky, ale nezvedej rukama...tema jen trosku potahni. Zkus otocit kolo uplne doprava/doleva (kdyz doprava, tak motorka si trosku privstane a ten uhel naklonu se zmensi=zvedas mene). Takhle si nezprznis zada a zvednes ze stojanu skoro vsechno. Tlac, netahni.
Dalsi bachorka: nepotrebujes obe nohy na plocho na zemi. Snizovani motorek vetsinou delaji super kratci lide, coz ty nejsi. Jestli muzes dosahnout na zem levou nohou zatimco prava dosahne na brzdu, tak jsi v poradku na cestovni motorce. Technika je 70%. Pri zastaveni bys mela mit pravou nohu a pravou ruku na brzde a levou na zemi.
Supersporty jsou lehci a vyssi. Vice mene vsichni japonci jsou stejne spolehlivi. Kazdy majitel ti vetsinou rekne, ze jejich znacka je ta nej. Jestli se postaras o motorvy olej, retez, pneu a v zime baterii, tak bys mela byt okay aspon prvni 2 roky.
Zajdi si na internet nebo k dealerovi a podivej se na veci jako vzdalenost rititek od sedla, vzdalenost stupacek od sedla a jak daleko dozadu jdou. To ti zmeni osobni geometrii jizdy. Co funguje pro 175cm/75kg chlapa, nemusi fungovat pro tebe. Co se vysky sedla tyce, ani se na to nedivej - vyska sedla klame. Jestli mas stihlou, vysokou motorku, tak bys mohla dosahnout na zem lepe nez na tluste a kratke.
Co se 600-650ccm motoru tyce, tak V-2 jsou velice radostne na jizdu, maji nizkou spotrebu, nestoji moc na porizeni a kdybys nemela usi, tak se budes rehtat kolem cele hlavy, radost ze zivota na SV650S. Koupila bych si ji znova.
I-4 600ccm bude muset vytocit, abys neco dostala. Kroutivy moment neni prilis a motorka bude bzucet coz ti eventuelne uspi ruce, nohy a zadek na delsi jizde.
Ale: nekupuj neco, co nechces - kup presne to, co se ti bud libi nebo ti to sedi nebo to na tebe nejak promluvilo. Mozna to bude stat trosku penez, ale budes spokojena a nebudes uvazovat nad tim, ze sis mela koupit jinou znacku, barvu atd. Bud opatrna zpocatku nez si na to zvyknes, ale vsadim se, ze po 500-1000km uz budes vedet (vice mene), co od sve nove motorky ocekavat.
Doufam, ze ti tohle pomohlo a uz se tesim, az koupis. :)