Téma: Tak jakou kluci???
 
18.9.2008 v 19:33
Ahoj motorkáři, mám k vám prosbičku... Mám za sebou sezónu na Hondě CBRu 125r, bylo to krásný sice, ale může to být krásnější... Takže se rozhlížím po něčem silnějším, rozšiřuju si řidičák z 25kw na úplně otevřenou... Tak se rozhlížím, zároveń si od vás nechám ráda poradit...Přemýšlela jsem o klasice, nějaký CBro v šestikilu a tak...Malej problém je v tom, že jsem hodně drobná, teda spíš hubená, mám 50kg, a sílu...no...Vím, že to o tom v koncový fázi neni, je to o dosáhnutí na zem a udržení rovnováhy, ale třeba kamarádový cebero šestikilo-97rok ani nezvednu ze stojánku.Váží něco kolem 170kg.... Tak kdyby vás napadlo něco, co je kapotovaný-v tom mám jasno-supersport, ne moc těžký, klidně sem hoďte návrh...díky moc!!!
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 12:56 | Nahoru | #91

Jasek>Hodný šestky jsou možná dobrý na naučení v provozu,ale jestli chce výhledově jezdit pilku,tak sportovní čtyřkilo jí naučí víc. Vysedávání,zalehávání na rovině,kliky při brždění,ježdění na špičkách,postupný cpaní na koleno atd.To,že se sport nožná častěji sere je možný,ale spravování a údržba podle mě patří k věci.



co pises jednak nepatri do provozu a jednak na to neni vyjezdena ...

ohledne oprav a údržby na to zkus kouknout z pohledu cloveka, ktery nemusi mit zname a sam tomu treba nerozumi

400kilo je navic brutalni atyp, ktery se tu snad ofiko nikdy neprodaval - suma sumarum je to pruser - minimalne je to vetsi prusvih, nez jit do neceho min problematickyho (at uz to SV nebo neco jineho)

jinak sv-s ma taky zalehavacky ...

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 13:31 | Nahoru | #92
Ja jsem proste zastance tradicni 3ky: er, gs, cb(f)
Ale protoze uz na motorce prece jen sedela, tak jsem pro dvouvalovou sestku, ktera bude tak akorat.

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 13:49 | Nahoru | #93
Pokud chce nějakého supersporta (teda hlavně aby se líbila ta motka že ) asi bych volil kompromis - tzn. kapotovanou bandasku, teď si nevzpomenu na to označení, ale je to kapotované a vypadá to jako supersport.

Edit: slovíčka

Naposledy editováno 22.09.2008 13:51:02

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 18:29 | Nahoru | #94
Zdenek.FZS600> asi myslíš GSX-F 650, že? V ČMN byla teďka nabídka Suzuki a nabízí ji za nějakých 154tis. kč-luxus za new cestovní motorku! A nový Bandit 650 stojí 134tis. kč-ty ceny jsou fakt v kaši, pak se může člověk snažit ojetou motorku...

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:11 | Nahoru | #95

Zdenek.FZS600>Pokud chce nějakého supersporta (teda hlavně aby se líbila ta motka že ) asi bych volil kompromis - tzn. kapotovanou bandasku, teď si nevzpomenu na to označení, ale je to kapotované a vypadá to jako supersport.

Edit: slovíčka



jj, jak jsem psal, gsxf je hezka, ale nevim, aby nebyl derivat bandita i podobne tezky ...

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:22 | Nahoru | #96
[img] cyklista, jacobo - Tak to je ona, fotky ze stránek Suzuki. Je to to GSX-F jak jste říkali. V podstatě to je bandaska s kapotáži. Ale celkem mě zaujalo i to GSR, ten menší brácha B-kinga
[img]

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:24 | Nahoru | #97
Těch GSX-F jsem už viděl i pár na cestě. Teď jsem se díval na ofic. stránky Suzuki a hmotnost GSX-F je stejná jak Bandita 650, takže bez náplní 217kg... . No, ale je to motorka na cestování a ne na nějaké lámání rekordů po okruhu, nebo jezdění zatáček "na koleno" , takže si myslím, že je to OKa.

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:27 | Nahoru | #98
z meho pohledu je gsxf to, co je - celokapotovany bandit - tedy do pohody motorka - polokapotaz prida cestovni charakter a celokapotaz k tomu i sexy smrnc

ale 217 je dle meho moc

cyklista - ty ceny jsou fakt luxusni

zdenek fzs600 - gsr je obdoba horneta a me osobne se libi - mimo jine originalni zpracovani jak predku, tak i vyfuku ...

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:31 | Nahoru | #99
jacobo> ty ceny jsou přímo šílené-novou FZ6 seženeš za 144tis. kč, to je podle mě o třídu lepší motorka než Bandit 650 a za supr peníze-akorát je problém prodat něco jetého za rozumný peníz, když se nabízí dnes motorky za takové peníze nové...

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:34 | Nahoru | #100
taky nejsem zadny rambo - 160cm a neco pres padesat kilo, mam BMW 650 GS, mam ji snizenou, v pohode dosahnu na zem, blby silnice neresim a kdyz ji polozim - vetsinou pri nejake stupidni manipulaci na miste, tak mi ji vzdycky nejaky dobrak zvedne. jsem s ni maximalne spokojena.

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:36 | Nahoru | #101
katscha> nevím proč, ale právě F 650 GS se mně furt nějak libí-oproti tomu např. Pegaso mě neláká...četl jsem test BMW a prej při jízdě okolo 100km/h dokáže je i za 4 litry/100km, je to pravda??

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 20:56 | Nahoru | #102
cyklista> je fakt, ze mam pocit, ze skoro nezere, tech do ctyr litru je pravda. myslim ze je to takovej mazlik pro holky - tem slusi , pegaso je na me moc vysoky - snizeny jsem jeste nevidela.

Tak jakou kluci???

22.9.2008 v 23:21 | Nahoru | #103
katscha> proč pro holky??Já jsem ho chtěl taky!

Tak jakou kluci???

23.9.2008 v 03:52 | Nahoru | #104
jacobo> musim reagovat na tebe a pripominky na zxr400,je to mozna atyp jak rikas,ale jako maly supersport je to super moto,mam ji uz druhou sezonu a nemuzu rict spatne slovo,bouzel jsou to stare moto tak se predpoklada,ze nejaky servis to bude chtit,ale nic narocneho mam z 94 a letos jsme spolu najeli cca 9000km a nekolikrat okruh,je malinka,lehounka a suprove ovladatelna ( ted mi k ni pribyla 6-ka)
to je jen vyjadreni ke 4-ce nic vic nic min

Tak jakou kluci???

23.9.2008 v 08:03 | Nahoru | #105
Tak když bys chtěla malou a lehkou motku tak CBR600RR a nebo YZF-R6R. Ale jak už tu psali jiní, taky se mě to zdá po jednom roce na CBR125, šílenej skok. Taky bych doporučil SV650S nebo ER6F. Po pěti letech na supersportech jsem přesedlal na SV a podle mě do zatáček lepší jak nějakej SS, aspoň pro mě.

Naposledy editováno 23.09.2008 08:05:02

Tak jakou kluci???

23.9.2008 v 10:20 | Nahoru | #106
cyklista> jasně, že i pro chlapy, ale malý holky těm sníženým GS slušej . Kamarádka , jelikož je podstatně větší má stejnou, nesníženou, abych tak řekla " opravdickou " a dobrý. A navíc mašina váží nějakých 180 kg, což je o něčem jiným než brambora vážící 270 kg...

Tak jakou kluci???

23.9.2008 v 12:46 | Nahoru | #107

Sharis>jacobo> musim reagovat na tebe a pripominky na zxr400,je to mozna atyp jak rikas,ale jako maly supersport je to super moto,mam ji uz druhou sezonu a nemuzu rict spatne slovo,bouzel jsou to stare moto tak se predpoklada,ze nejaky servis to bude chtit,ale nic narocneho mam z 94 a letos jsme spolu najeli cca 9000km a nekolikrat okruh,je malinka,lehounka a suprove ovladatelna ( ted mi k ni pribyla 6-ka)
to je jen vyjadreni ke 4-ce nic vic nic min



hele vim, ze ty a angel na ni jezdite, v pohode - to neni o tom, ze ta motorka je nepouzitelna, ale jde o to, ze jestli si ma moznost vybrat, tak bych ja osobne sahnul jinam

a jestli to dobre chapu, tak to vicemene sama tak nejak potvrzujes - netusim, kolik ma holka kese, ale za slusny penize muze sehnat sv-s a abs k tomu - lehoucka motorka, vyborne se lame - nebude muset toliko podřazovat, kdyby sehnala abs, tak vubec chrochtacka ...

Tak jakou kluci???

25.9.2008 v 00:50 | Nahoru | #108
Ahoj Veroniq222.
Ja delam pro Autoskolu - obecny nazor je: jestli umis jezdit na jedne motorce, tak umis na vsech. Nezalezi tak moc na tom jak dlouho jezdis - jsou lide, kteri jezdi 10-20 roku a jejich jizda stoji za prd, jsou lide, kteri maji prirozeny talent. Jestli mas dobrou techniku, rozum v hlave a klidnou pravou ruku, tak lehce zvladnes jakoukoliv motorku pres kterou muzes prehodit nohu. Jestli jsi mela problemy zastavit (padlujes nohama), otacet se v pomale rychlosti, rozjizdet se apod (to jsou manevry, ktere vyzadujou dobrou techniku), tak jeste chvili pockej. Jestli jsi okay, tak si kup, co chces - eventuelne to stejne udelas.
Co se vahy tyce, tak se divej na stred hmotnosti (HD jsou supertezke, ale vaha sedi nize). Nekdo se tady zminil o výměne kosti přepákování. A k tomu si muzes snizit predek taky (budes mit mene mista mezi kapotazi a prednim blatnikem), ale celkove se ti to muze snizit o 5+ cm. Taky si muzes upravit sedlo.
Ja merim 170, vazim 65kg a poslednich 5 motorek byly vysoke a tezke. Musis planovat dopredu, kam je chces zaparkovat, jak brat zatacky, jak zastavit.
Ale urcite to zvladnes. Kolik meris?

Tak jakou kluci???

25.9.2008 v 14:19 | Nahoru | #109
deadcat> ahoj, dik moc za reakci... S manipulaci s cbr nemam problem, prave kvuli tomu jsem do nej zezacatku sla, abych se toto naucila, je lehke, tim padem pro me snazsi na nauceni nez na velke motorce... Na mote me ucili kluci, co uz leta jezdi, a musim rict, ze me nesetrili...tim nemyslim rychlostne, k tomu se moc neda rict, ze, ale spis abych si s motou rozumnela a sehrala se... Blby cviceni jak drzet balanc v takrka nula rychlosti,otaceni se atd. jsem si s nima uzila azaz... a chapu, jak to je dulezity... takze myslim, ze timhle jsem si prosla... Ale taktrochu citim, ze ta lehka vaha motorky uz neni pri jizde moc prinosem,dal uz ted z ty 125ky zdimam neustale maximalku a trochu ji trapim atdatd...zkratka citim se na silnejsi, proto jsem tady... A uprimne...stale nevim... k tve otazce-vazim 53 kg a merim 168cm...

Tak jakou kluci???

25.9.2008 v 16:57 | Nahoru | #110
veroniq222>
No, vyhrano. Vis, co se rika: kazda opice s palcem umi jezdit rychle. :)
Ohledne zvedani motorek ze stojanu - na to je taky technologie. ;) Sice mam na tebe pres 10kg, ale vyskove jsme na tom stejne. Nezvedej rukama.
Zkus tohle: prehod nohu pres sedlo, nahni sve telo doprava a vnitrni stranou leveho stehna poradne zatlac na tu motorku napravo, nahni ramena doprava taky, ale nezvedej rukama...tema jen trosku potahni. Zkus otocit kolo uplne doprava/doleva (kdyz doprava, tak motorka si trosku privstane a ten uhel naklonu se zmensi=zvedas mene). Takhle si nezprznis zada a zvednes ze stojanu skoro vsechno. Tlac, netahni.
Dalsi bachorka: nepotrebujes obe nohy na plocho na zemi. Snizovani motorek vetsinou delaji super kratci lide, coz ty nejsi. Jestli muzes dosahnout na zem levou nohou zatimco prava dosahne na brzdu, tak jsi v poradku na cestovni motorce. Technika je 70%. Pri zastaveni bys mela mit pravou nohu a pravou ruku na brzde a levou na zemi.
Supersporty jsou lehci a vyssi. Vice mene vsichni japonci jsou stejne spolehlivi. Kazdy majitel ti vetsinou rekne, ze jejich znacka je ta nej. Jestli se postaras o motorvy olej, retez, pneu a v zime baterii, tak bys mela byt okay aspon prvni 2 roky.
Zajdi si na internet nebo k dealerovi a podivej se na veci jako vzdalenost rititek od sedla, vzdalenost stupacek od sedla a jak daleko dozadu jdou. To ti zmeni osobni geometrii jizdy. Co funguje pro 175cm/75kg chlapa, nemusi fungovat pro tebe. Co se vysky sedla tyce, ani se na to nedivej - vyska sedla klame. Jestli mas stihlou, vysokou motorku, tak bys mohla dosahnout na zem lepe nez na tluste a kratke.
Co se 600-650ccm motoru tyce, tak V-2 jsou velice radostne na jizdu, maji nizkou spotrebu, nestoji moc na porizeni a kdybys nemela usi, tak se budes rehtat kolem cele hlavy, radost ze zivota na SV650S. Koupila bych si ji znova.
I-4 600ccm bude muset vytocit, abys neco dostala. Kroutivy moment neni prilis a motorka bude bzucet coz ti eventuelne uspi ruce, nohy a zadek na delsi jizde.
Ale: nekupuj neco, co nechces - kup presne to, co se ti bud libi nebo ti to sedi nebo to na tebe nejak promluvilo. Mozna to bude stat trosku penez, ale budes spokojena a nebudes uvazovat nad tim, ze sis mela koupit jinou znacku, barvu atd. Bud opatrna zpocatku nez si na to zvyknes, ale vsadim se, ze po 500-1000km uz budes vedet (vice mene), co od sve nove motorky ocekavat.
Doufam, ze ti tohle pomohlo a uz se tesim, az koupis. :)

Tak jakou kluci???

26.9.2008 v 14:42 | Nahoru | #111
deadcat> fakt si vazim toho, co pises a slibuju trening... Jinak Urcite dam vedet, co nakonec vyberu...diky ti moc, za nazor, za rady, za slusnost...jinak az budu mit, doufam, ze se nekdy spolecne projedem... tak at se dari... diky a ahoj

Tak jakou kluci???

26.9.2008 v 18:57 | Nahoru | #112
Šmoulinka> Na Sku bych tomu klidně i věřil. 2l oleje + benzín a brzdovky a seš na 20l což je víc než 20kg a dál už nemusím počítat, protože už i to je docela dost.

Tak jakou kluci???

26.9.2008 v 19:05 | Nahoru | #113
deadcat> jenže poku snížíš sportovní motorku o 5cm jen v předu tak to třeba taky neudržíš, protože ti budou řidítka dělat pořádnej cirkus. Chce to snížit i v zadu

Tak jakou kluci???

5.2.2009 v 20:52 | Nahoru | #114
já myslím, že ono už je jedno jestli zvedáš motorku která má 150, nebo 180 Kg, stejněti to dá zabrat a tych 20-30 kilo už takový rozdíl není a na řízení se dá dycky dat tlumič no a jestlis na tem prckovi něco najezdilas a dyž u té mové moto nebudeš tahat full-gas od začátku, tak budeš v klidu
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist