1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
kolik tak vazi motor ktmky lc4 sestikilo nebo huska 610 a kolik tak muze vazit motor 4val od hondy z nejakyho CBRka nebo podobny sragory
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč jednovalce v supermoto?
LiTe>Tagy> přebytečná elektronika, komfort při jízdě dělaj ty kila
no snad dráty nevážej 40kg
Celej blok motoru je cca 4x větší ...
BagoBorec>LiTe>Tagy> přebytečná elektronika, komfort při jízdě dělaj ty kila
no snad dráty nevážej 40kg
Celej blok motoru je cca 4x větší ...
no v podstatě všeho je tam 4x více, písty, ojnice, klikovka 4x delší, akorát převodovka je furt jedna, ale taky větší...no a ta váha se tu nažene raz dva. Pro doplnění - vzducháč z DR 650 váží cca 50 kg....
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
na tech motardech se dela servis po 6000 a u normalni hondy kapoty sestikila? to je treba po 20kkm?
1 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
Tagy>tak uz to chapu no... ale takovej 4val toho asi snese 4x vic co? a ted to myslim vazne...
na tech motardech se dela servis po 6000 a u normalni hondy kapoty sestikila? to je treba po 20kkm?
i servis u šestikila se dělá po 6.000 km, ale bez vetšího zásahu ten motor najede min 100 - 150 tis km. U "tupých" jednoválců se dle typu motoru na první píst najíždí cca 70 - 100 tis km. A u ostrých endur je to úplný extrém, tam se životnost motoru zpravidla nepočítá na km, ale na motohodiny. Výměna oleje je např. po 10 MTH, což je hrubým odhadem cca 700 - 1000 km. Velký servis - výměna pístu, kroužků, ojnice...atd bývá zhruba po 150 - 200 MTH, opět odhadem 7 - 10 tis. km.
Pro rejpaly - hodnoty beru OBECNĚ pro hrubou představu aby to pochopil. Hlavně ty přepočty MTH - km
Naposledy editováno 22.10.2008 20:01:46
3 reakcí na tento příspěvek Proč jednovalce v supermoto?
ale stejne chci radsi motarda - mel sem pod koulema cbr rr a jelo to proste jako raketa - to bylo poprvi co sem ridil motorku - umim to ridit pac mam ctyrkolku jinak sem motorku nikdy neridil
nasedl sem - helma na ctyrkolku, krosovy brejle no a roztahl sem to a proste sem tomu nemohl verit... dal sem tomu na 230 a sral sem magi v kostkach
slezl sem dolu a klepal sem se jeste tak dve hodky... bych mohl rozdavat krev s adrenalinem v nemocnici...
ale kdyz si vzpomenu jaka je to tezka neobratna svine tak to nechci... neni to hravy... je to proste rychly
smrt to skoro byla ale dealo mi to... vono to tahlo a tahlo a najednou koukam vejs uz radit neslo a tocky jak prase
ale fakt je to tezky - mel sem se s tim pak votocit na maly ceste - hledam zpatecku a vona tam padala jen jednicka tak sem to tam na 4x votacel jak magor...