Oproti tomu upískaný ječící 4v japonec drží "jezdce"jako naprostého dementa ve stopě kterou si určí sám o zatáčkách ani nemluvím prostě šid.
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
jo, ale stejně.. po ní přijde zase dvouvál a zase od Hondy (SP2)
Mileek>mám V2 a je to mrdka.. navíc Honda už ji mám skoro 4 roky, tehda to pro mě byla modla, nic nemohlo být lepší než ona.. ale tuhle sezonu mě nějak přestala bavit :\ nejede, uskakuje, nebrzdí a bolí mě z ní prdel tím chci říct, že ti co tady blijou sračky o tom jak je jejich V2 nebo R4 nej, tak ti samí za pár let budou tvrdit úplně něco jiného
jo, ale stejně.. po ní přijde zase dvouvál a zase od Hondy (SP2)
Však říkám japonec až na konec....
http://home.mira.net/~iwd/
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ilMedvědGuzzini>dvouventil táhne víc odspoda a nahoře umírá a čtyřventil táhne pořádně nahoře a ve středu.
Každopádně litr ať už dvouventil nebo čtyřventil táhne fest kdykoliv
hele co to je za kravinu? dva ventili na jeden valec ne? a tady se resi 2 a 4 valec a ne 1 a 2 valec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
[img] jestli se mi to podaří vložit, ale na brzdě jsem svůj 4V zrovna nedávno taky měl tak pro porovnání:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 25.10.2008 01:16:29
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Bubrak ZX10R>oxy: jo tebe sem tu chtel nahnat, diky ze si prisel bez nuceni ja to vidim stejne
čaues synku tuleňu
vidiš to tak stejně, protože je to pravda, je to prostě a objektivně tak...
a navíc jsi rozumnej chlap (zřejmo již z avataru) - a vlastně rozumnější, bo jsi tu VŠ na rozdíl ode mne dokončil... jsem jakožto tvůj starostlivý tatínek na tě hrd a pyšen!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově
Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
oxygen>Že tahaj 2-vály odspodu a 4-vály až nahoře? a 3-vály mezi tim? No, některý možná jo, ale všeobecně je to blbost. Co já vše okusil a můžu porovnat, tak do 2,5 tis. jdou nejlíp a bez cukání 4-vály gsxr, haya, fzs, zed, cb i cbf. 2 i 3-vály takhle dole spíš škubou. Nad 3 tis. nejvíc tahaj 3-vály Speed a TNT, 2-vály už tady taky moc pěkně, ale třeba i gsxr kupodivu stejně mohutně. Do těch 8-mi, 9-ti táhne moc pěkně všechno, ale nad 10 zesilujou už jenom 4-vály. A R1, GSXR i ZX10 tam do 12ti 13ti přiložej pod kotel vopravdu krutě. A těžce návykově
¨souhlas jenže kde jezdiš těch 12tis.ot.až...dálnice?nudA.Okruh fajn,ale ja neznám lepší pocit než když v brně dávam(ne všechny!!sem tam jen tak 1-2krát ročně)ty 150koňovky a výše.a na okreskách?4-7tis.ot to je pásmo nejvyužívanější kdy to jede fakt dobře.douval mi dává vetčí radost z jizdy a toje to hlavní.ať si každy pořídí to co mu vykouzlí rohlík pod helmou.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Do sportu patří V4.
Naposledy editováno 25.10.2008 17:44:50
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....
DucatiSSJirka>Tu K6 ,si snad musím zkusit,je asi fakt dobrá,K 7 mě ,ale moc nenadchla,ten posez i vzhled mě neseděj,na obyč.silnici jsou silný dvouvály rychlejší ,mě nikdo nevymluví, možná asi ten pocit no ,ale je fakt ,že omezovač vypíná dost často
K7 mne tedy nenadchla už vůbec. řikáme jí autobus - a ten motor má oproti K5/6 slabší cca o 10 koní v celym průběhu až do 8-9tis. otáček. jen pak ve špičce přidá neznatelnejch 5-7 koní...
mj. moje K5/6 má KNka a kolem 3-4 tis. pod zátěží chrochtá tluče z airboxu snad ještě hezčejc, než můj bejvalej Raptor 1000
Naposledy editováno 26.10.2008 01:19:56