1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
http://www.k1400.cz/...535/volba_xv535.html
Padáky a předkopy koupíš v kdejakém motoshopu, kde prodávají doplňky. Přímo v Yamaze prodávají věci od Highway Hawk - stačí jen vybrat a zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
2 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
Ta druha cast je trvale pripojena na spodek motoru.
Manual ode me : http://yamaha535.ic.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Větší vadou je jeho velikost pro lidi trochu většího vzrůstu (tedy většího podle měřítek mé kamarádky). Mě bohatě stačí když jí ho občas převážím: uši mezi kolenama, teda svoje uši mezi svejma kolenama, poloha totálního skrčence.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Je to malý, což je ale na druhou stranu asi i cíl výrobce.
Pod zadní kyvku se nedá pořádně dát normální montážní stojan, to ale vyplývá z použití kardanu. Když potřebuješ shodit zadní kolo, tak je lepší celou motorku zavěsit.
Obdobný problém je když potřebuješ vyhodit motor, ta motorka se nedá pořádně podstavit.
Vzduchovej filtr pod nádrží, což má ale celá řada dalších motorek, takže sice méně příjemné ale nic zas tak neobvyklého.
Sundavání karburátorů je docela na vraždu.
Malá účinnost zadní brzdy, logická daň bubnu.
Úzký přední kolo - nedoporučuje se třeba příliš mnoho laškovat v těsné blízkosti tramvajových kolejí.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
Ja jsem uz masinu koupil s padakama a predkopy zatim nemam, jojo ta cena!
Manual http://yamaha535.ic.cz/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Na silnici se při demontáži kol dá použít zapomenutá finta - položit mašinu na bok. Ale v garáži jsem při demontáži zadku vždycky naklonil motorku na bočák, takže se zadní kolo zdvihlo, a na druhé straně to podepřel špalkem pod kyvku, motor nebo vytovnávačku od výfuků. Drželo to a kolo šlo vyndat. Předek je horší, ale i tam se daly nacpat pod kluzáky dvě hraničky cihel ;) Bylo to sice vratké, ale kolo jsem ven i zpátky bez nehody dostal.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
http://www.kaccermotorkar.ctf.cz/upravy.htm
nebo
http://www.idragons...sloclanku=2004102501
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha Virago 535
Předkopy ty asi jo, na další cestě je to takový trochu odpočinutí. I když při Tvojí vějšce to vychází pokud možno co nejdál a co nejníž.aby to mělo skutečně nějaký efekt. Něco jako je třeba na těch Kaccerovo stránkách, co ti dával na ně Dědek odkaz. Někdo je dává přímo na ty padáky, takhle to má třeba ona moje kamarádka, to je ale řešení vhodné pouze pro prťavce. Při Tvé výšce bycch se ho vyvaroval, nic tím totiž nezískáš, maximálně tak že se o ně budeš opírat lejtkama.
Na když pak nakonec zjistíš, že Ti předkopy moc nevyhovujou, já třeba ososbně nejsem jejich příznivcem, mám horší pocit kontaktu s motrkou, zdá se mi horší ovládání, tak ale nakonec je to naprosto zanedbatelná investice.
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha Virago 535
http://dedeknew.rajce.idnes.cz/Yamaha_WWW/