Téma: Honda hornet 600
18.11.2008 v 17:08
nakolik seřídit potlaki cca je možný když dám vetší potlak tak nejde sitič

Honda hornet 600

18.11.2008 v 20:51 | Nahoru | #1
...to nevím, ale mohl bys mít zacpaný šafleto

Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:22 | Nahoru | #2
šafleto by ti mohlo blusovat...nebo je přicpaný, jak psal Richard

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:32 | Nahoru | #3
Si nemyslím, že by blusovalo šafleto. Spíš bych to viděl na dzindzik. Povolil bych ho tak o čtvrt otáčky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:46 | Nahoru | #4
Bull> ...no jo, ale tím budeš rizkovat, že se ti ze zátky odlepí bombírung a ucpe ti hlavní trysku, i když teoreticky se to stát nemůže,protože bombírung je danej na lepidlo na závity...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:50 | Nahoru | #5
Richard> bombírung bych zatím nešteloval. Na potlaki by měl stačit doladit dzindzik.

Honda hornet 600

18.11.2008 v 21:51 | Nahoru | #6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:03 | Nahoru | #7

Richard>Bull> ...no jo, ale tím budeš rizkovat, že se ti ze zátky odlepí bombírung a ucpe ti hlavní trysku, i když teoreticky se to stát nemůže,protože bombírung je danej na lepidlo na závity...



štelováním bombírung utrhneš z lepidla...nechal bych sblusovat šafleto podle manuálu výrobce

(reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:08 | Nahoru | #8
Bull> ..hele nechci rejpat, ale evidetně víš kulový o štelování potlaků!
..je jasně daný, že když se budeš hrabat a ladit dzinzik, tak nejen že totálně rozesereš potlaki, ale může dojít k poškození právě lepidlem zajištěného bombírungu, jeho následnému odlepení a tím možnému ucpání hlavní trysky

(reakce na) Honda hornet 600

18.11.2008 v 22:13 | Nahoru | #9
mariano> ...máš pravdu, ale bohužel jen z poloviny.
...šafleto jako takový zblusovat nemůže, může ale dojít k tomu, že nesprávným nastavením šafleta, dojde ke vzlínání paliva, který následně poruší "O" kroužek, kterej jak každej ví, šafleto zajišťuje a utěsňuje. Týká se samozřejmě motorek vybavených předřevem karburátorů.
...takže štelovat ano, ale jak jsem popsal výše, jinak ty potlaki prostě nedoženeš

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

18.11.2008 v 23:21 | Nahoru | #10
nooo já bych odpojila ten sitič a tlakovala to co to dá, bombírunk to vydrží, kdyby ne dáš ten dzinzik novej. na šafleto nesahej píšou to v každym wopravdickym manuálu tlaki sou swině a čeština kráva:D

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 09:04 | Nahoru | #11
...podle mne je volnej lajblík v elektrice...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

19.11.2008 v 09:19 | Nahoru | #12
maya> milá zlatá, já sice nevím co víš o štelování potlaků. ale dávat novej dzinzik???
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:33 | Nahoru | #13
tam žadná elekrika neni

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:51 | Nahoru | #14
Co je "dzinzik" ??? co je "bombírunk" a co je "šafleto" mám horneta chvilku, tak nevím co je co !!!

1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600

19.11.2008 v 19:58 | Nahoru | #15
Seřídili jsme s 3815 podtlaky na hodnotu 0,4 bar oba páry jdou stejně,motor jde pěkně,ale nechce to chytat studené na sytič !!!
U Yamahy je hodnota snad okolo 0,28 baru !!!

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:25 | Nahoru | #16
3815> ...jistěže není, ta je pouze u karburátorů vybavených předehřevem....

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:28 | Nahoru | #17
BadBull> ...ale to je přeci úplně jednoduché, proč se tady rozepisovat, když stačí manuál výrobce a v sekci "karburátor" máš tyto pojmy jasně vysvětlený......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 16:29 | Nahoru | #18
BadBull>... a máte budíky na potlaki, s nastavením hodnoty vzlínavosti paliva??

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 20:24 | Nahoru | #19

Richard>maya> milá zlatá, já sice nevím co víš o štelování potlaků. ale dávat novej dzinzik???
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.



já když šteluju podtlaki, tak občaj novej dzinzik potřebuju,co ty o tom víš

Naposledy editováno 20.11.2008 20:25:13

(reakce na) Honda hornet 600

20.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #20

Richard>BadBull>... a máte budíky na potlaki, s nastavením hodnoty vzlínavosti paliva??



Máme klasický, 4x na té plechové konzole "červené" Nakolik se to má správně nastavit ??? 0,20 a nebo to je jedno , když je to na 0,40... sice jdou stejně, motor jde také dobře , ale nejde sytič !!! Než jsme to začli štelovat, tak levá dvojce nepatrně padala dolů a pravá se chovala normálně !!! Někde jsem stáhnul servisní manuál"EN" a tam mají připojené všechny 4 karbeci, a my jsme měli připojené jen dva páry, to asi není to pravé co ???

Honda hornet 600

21.11.2008 v 22:54 | Nahoru | #21
na H6 je treti karburator referencny...podla neho nadstavujes ostatne podtlaky na rovnaku hodnotu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 Dnes v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet SisaFree 6 14.9.2024 v 01:18 Shullin
Karburátory Honda CB 600F Hornet Pavel0112 20 12.8.2024 v 10:51 hycomat
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet kolls 9 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA


TOPlist