1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
Richard>Bull> ...no jo, ale tím budeš rizkovat, že se ti ze zátky odlepí bombírung a ucpe ti hlavní trysku, i když teoreticky se to stát nemůže,protože bombírung je danej na lepidlo na závity...
štelováním bombírung utrhneš z lepidla...nechal bych sblusovat šafleto podle manuálu výrobce
..je jasně daný, že když se budeš hrabat a ladit dzinzik, tak nejen že totálně rozesereš potlaki, ale může dojít k poškození právě lepidlem zajištěného bombírungu, jeho následnému odlepení a tím možnému ucpání hlavní trysky
...šafleto jako takový zblusovat nemůže, může ale dojít k tomu, že nesprávným nastavením šafleta, dojde ke vzlínání paliva, který následně poruší "O" kroužek, kterej jak každej ví, šafleto zajišťuje a utěsňuje. Týká se samozřejmě motorek vybavených předřevem karburátorů.
...takže štelovat ano, ale jak jsem popsal výše, jinak ty potlaki prostě nedoženeš
1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600
1 reakcí na tento příspěvek Honda hornet 600
U Yamahy je hodnota snad okolo 0,28 baru !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda hornet 600
Richard>maya> milá zlatá, já sice nevím co víš o štelování potlaků. ale dávat novej dzinzik???
...když o tom nic nevíš, tak raději neplácej kraviny za kažkou cenu. Jednoduše řečeno, ještě se nezačali vyrábět karburátory, u kterých by se dal vyměnit dzinzik.
já když šteluju podtlaki, tak občaj novej dzinzik potřebuju,co ty o tom víš
Naposledy editováno 20.11.2008 20:25:13
Richard>BadBull>... a máte budíky na potlaki, s nastavením hodnoty vzlínavosti paliva??
Máme klasický, 4x na té plechové konzole "červené" Nakolik se to má správně nastavit ??? 0,20 a nebo to je jedno , když je to na 0,40... sice jdou stejně, motor jde také dobře , ale nejde sytič !!! Než jsme to začli štelovat, tak levá dvojce nepatrně padala dolů a pravá se chovala normálně !!! Někde jsem stáhnul servisní manuál"EN" a tam mají připojené všechny 4 karbeci, a my jsme měli připojené jen dva páry, to asi není to pravé co ???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | Dnes v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |