pomůže mi někdo ?
Je to cca 20 km od Prahy
1 reakcí na tento příspěvek Hledám odborníka na Aprilii
Každá mille by měla mít tlumič řízení. Až ho budeš hledat podívej se jestli je pod ním takovej plastovej kryt ve tvaru kruhu. Pokud tam není může to znamenat že motorka byla bouraná na předek. Taky zkontroluj jestli nejsou ometený horní matice na předních vidlích(jestli jo někdo je neumětelsky rozebíral). Od jednoho prodejce jsem se dozvěděl, že pokud má mille hnutý vidle zpravidla bývá prasklý i rám. Zkontroluj jak moc je vytahaná řetězovka, u týhle motorky to není zrovna nejlevnější. Až jí budeš startovat musí naskočit na škrábnutí a stabilně držet otáčky. Řazení musí jít přesně a pořád stejnou silou. Pokud bys musel zejména jedničku a dvojku řadit dost silně bývá spojka na hranici životnosti. Vydrží cca 25-30 tis km podle řidiče. Jesli má spojka dost poznáš i podle toho jestli při prudké akceleraci neklouže zejména na 5-ku a 6-ku okolo 9 tis ot. Až jí budeš projíždět zkus silně zabrzdit přední brzdou. Motorka musí jet rovně a nesmí se chvět nebo vibrovat. To by byly popuštěný nebo hnutý kotouče. Taky by to při brzdění nemělo ťukat do řízení. Zadní brzda skoro nebrzdí ani jako nová z toho nebuď vyplašenej. Do zatáčky musí jít jistě a bez vlnění. Až jí budeš prohlížet sundej kapoty a podívej se na rám a další části jestli některá nevypadá nověji než ostatní. Zejména chladiče. Jsou tři dva na vodu jeden na olej. Jinak ti přeju šťastnou ruku.
http://www.kvracing....w/index5.php?view=26
Určitě ti i poradí po mejlu na co si dát bacha.
mrkni na kontakty - http://www.kvracing.cz
1 reakcí na tento příspěvek Hledám odborníka na Aprilii
Jinak teda seriově tlumič nemá. Černý rám se dělal v roce 03 i 04 a to jen u verze R
Takhle to píšou tady v testu na motorkářích.
Jo a díky za odkaz, musím ještě koupit na SV řetězovku a ty ceny jsou tam fajn!