Chtěl bych Hondu VFR 750 RC 36 nebo RC 36 II. Také mě zaujalo GPZ 1100 r.v. 95, přecejenom by to nebyla úplná změna.
Pokud někdo víte o testu, nebo dokonce máte osobní zkušenosti s těmito stroji prosím podělte se o ně.
Díky,
Gogo
Přesunuto z Japonské
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
ale samozřejmě nikomu,ani tobě nic necpu
los fazeros>vzal bych to od základu...hliníkovej vs ocelovej rám,design u tý kawy je teda dost starej,vhodný je to k jízdě rovně,než na alpský zatáčky...beru v potaz k jakýmu účelu sou tyto motocykly,na jízdu po dálnici sou jiný stroje fjr,st111,k1200...
ale samozřejmě nikomu,ani tobě nic necpu
Dyť nejde o žádné cpaní.Normální diskuze nad motorkama.K tomu to tady je.
Zpátky k motorkám.Otázka je jestli hliníkový rám je takový přínos.Ducati (..a nejen ona) používá ocel dodnes a jak jim to svědčí a design je věc tak subjektivní,že si jej netroufnu hodnotit.
Alpské zatáčky zvládne v pohodě,pokud se bavíme o normální jízdě a ne o nějaké "střelbě".Řekl bych to asi tak,že VFR je takový mezičlánek mezi cestovní a sportovní motorkou.GPZ 1100 je spíše cestovní,bytelně udělaná motorka,naladěná na silný točivý moment v nízkých otáčkách.Na tom se shodnem ne?
Mě nadzvedly takové ty řeči kawa nikdy a honda navždy.Každá z těch motorek má své plusy a mínusy,obě mají své kouzlo.Pro mě má větší ta GPZ.Holt stará škola.
2 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
RomanD.A.S.VFR>hele- restore - gpz je fajn mašina, ale vfr je lepší: letmé zavěšení kola a výše uvedené věci životnost motoru je 250 000km. Tak Tě prosím nehroť a nevymýšlej tady nesmysly, jako srovnávat rám gpz a Ducati to je na úplně jinou debatu. Takže bud tak hodný a jako rozumný člověk a motorkář uznej, že je vfr prostě lepší protože to tak je.
Kristova noho to jsou věci. .Letmé zavěšení má výhodu leda tak v designu a jednodušší demontáži kola v servise.Jinak nic.Rám GPZ s Ducati nesrovnávám.Buď tak laskav a čti pořádně.Srovnání znělo:Hliníkový vs.trubkový rám,nezávisle na značce.Jediné co uznám je,že VFR je známější. Jinak ani prd.
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
RomanD.A.S.VFR>hele- restore - gpz je fajn mašina, ale vfr je lepší: letmé zavěšení kola a výše uvedené věci životnost motoru je 250 000km. Tak Tě prosím nehroť a nevymýšlej tady nesmysly, jako srovnávat rám gpz a Ducati to je na úplně jinou debatu. Takže bud tak hodný a jako rozumný člověk a motorkář uznej, že je vfr prostě lepší protože to tak je.
ale vfr je lepší: letmé zavěšení kola a výše uvedené věci životnost motoru je 250 000km...pán bude velký znalec motorú Kouknu sem jednou za čas,a stále banda blbcú, no nic,dám zas přestávku
Naposledy editováno 19.11.2008 07:36:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
Příště ti to napíšu po ostravsky do PM sorry.
Já mám na vfr najeto přez 100 000km a kolik ty?Nemám čas ani chut se tady s někým hádat.Na.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
RomanD.A.S.VFR>restore.- Jinak ani prd se neříká.Chceš se bavit o mašinách nebo kristově noze a prdech?
Je k pousmání,co že to upoutalo tvoji pozornost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
Naposledy editováno 20.11.2008 04:04:24
RomanD.A.S.VFR>restore> ty mě chceš akorát vytočit, takže nemluv na mě, ani kdyby tě zase něco napadlo.
Pán je vtipálek .Nasadil jsem tón se kterým jsi začal sám,tak se nediv že se ti to vrací zpět.Co tam máš dalšího?
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
jediná změna byla že sem se tam a zpět táhnul s předválečnejma veteránama +-95km/hod takže sem porád řadil,brzdil,abych si užil zatáčky... a to nebral olej ani v alpach-stelvio,grosglok...
RomanD.A.S.VFR>pohodu nadosmrti dobrý, ale bavme se tady o motorkách.
Jsem rád že to bereš s nadhledem.
Napíšu proč se zastávám GPZ.Jak už jsem psal výše,na VFR jsem se projel a dojem byl jaký byl.Asi mám jiné požadavky na svoji motorku,nemůžu si pomoct.O nějaký čas později jsem si v katalogu vyhlídl právě GPZ 1100 a začal ji shánět.Moc se jich neprodávalo,takže byla k vidění jen jedna a popravdě v moc pěkném stavu nebyla.Každopádně jsem se projel a první co mě zaujalo,byl krásně odspodu hladce táhnoucí motor a pro mě ideální ergonomie (mám dlouhé hnáty a hned tak někde se nevejdu).Opravdu příjemný stroj a na těch pár zatáčkách které byly po ruce, se ani podvozek nenechal zahambit.Ve finále jsem ji ale nekoupil z důvodů které jsou pár řádek výše.Nakonec se GPZ1100 nepodařilo sehnat a místo ní se doma objevila GTR1000 ze stejné stáje a s motorem ze stejného rodu .K dnešku má najeto cca 190 000 km.Držák jako blázen.
Podtrženo sečtenoo.Z MÉHO, ještě jednou zdůrazňuji MÉHO pohledu,se jeví GPZ1100 jako lepší volba.Jasně že těží z většího objemu motoru,ale i celkově mi padla do ruky mnohem víc než VFR.Nejlepší je vyzkoušet obě a udělat si závěr sám.Já můžu hodit svůj názor tady do placu a ať si z toho každý vezme co chce.Toť vše.
1 reakcí na tento příspěvek Test motocyklu Honda VFR RC 36 a Kawa GPZ 1100 -95
Díky,
Gogo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda VFR 750 RC36 1, šíře ráfku a ... Honda VFR 750 | Dejvo6 | 4 | 1.8.2024 v 11:41 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 6 | 25.7.2023 v 16:18 Gahan37 |
Bajonetové šrouby na kapotáž VFR 75... Honda VFR 750 | PetrZephyr | 3 | 2.7.2023 v 18:22 PetrZephyr |
Držáky spolujezdce Honda VFR 750 | Lech | 12 | 27.4.2023 v 16:33 Gahan37 |
VFR 750 F-jaký rok výroby Honda VFR 750 | Mates_Rider | 10 | 26.1.2023 v 13:44 bocusvfr |