Krom Lennyho,co o tom psal onehdy(i proběhlo televizí) jsem dnes dostal od kamoše hlášku,že píchl o dost dobře nastavenou nástrahu v oblasti Ostrovačice,Hvozdec,Nové Dvory!
Překvapuje mě,že toho kreténa,co to nastražil nenapadne,že se o to může zranit zvěř a kterýkoliv návštěvník lesa!
Dávejte pozor a pokud se s tímto setkáte,klidně odjeďte domů,přijďte pěšky a zavolejte policii! Myslím,že to je lepší,jak nedělat nic.
Nebo má někdo lepší nápad?
http://www.novinky.c...i-mu-fotoaparat.html
myslivecká pakáž
Naposledy editováno 11.09.2012 17:55:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>Carlos.> vevixt- Přesně jak debata s děckama, dojdou argumenty a začne bezduchý žvanění
Bezduchý žvanění, od tebe to naprosto sedí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>Lada.s> To řikáš ty, že je to enduro banda, já nic takovýho neřek, právě že klukum se vysraly ty jejich japončíci , tk museli sáhnout po náhradních strojích a že brácha je tk trochu blázen do RC aut, má snad někdo proti tomu problém? Tenhle prcek naklepe všechny ty vaše endurka. Jo a dík za uvedení výpisu chyb a poruch, udělal si práci za mě , aspoň se můžou pánové prckarr a HILL přesvědčit o faktu, že pouze nevychvaluji dirtbika, ale i kritizuji.
Koukám taky, jak si to pěkně fikaně vystřih z kontextu Nejseš ty žurnalista
Pro upřesnění musím uvést
-po ježdění v pískovně začlo nějak rachtat v převodovce asi, když je motor na kvalt pod plynem, tk v tom nějak chrastí.
-to dělal řetěz, vyměnil sem ho a je tam doteď(250kč a 20 minut práce)
Včera začal dirt nějak zlobit, špatně startoval, motor nešel za plynem a vynechával.
-Musel sem vyměnit celou fajfku, byla zevnitř uplně vyhnilá, pěknej šmejd.
-celý to zlobení spočívalo v tom, že fajfka byla shit fest, dal sem NGK a od tý doby pokoj(100kč a 20 vteřin práce)
Dost se vytahává řetěz, taky je třeba upravit držení bowdenů, hlavně spojkovýho, rád by se nejraděj rozřezal o olejovej chladič.
-na bowden sem dal pevnostní izolepu a problém vyřešen, a původní řetěz, to teda musim uznat byl opravdu z tvarohu
-Jinak motor si občas trochu ukápne, ale neni to nic vážnýho. Ještě musej číňani asi vychytat těsnění a gufera
-jj pravda, těsnění nemaj číňani ještě tolik vychytaný, ale neni to nic vážnýho, olej z toho ale nekape, jen je zespoda mastnej, na stanovišti v garáži neni ani kapka
-Dost do prdele de zadní guma
je to pravda, ze začátku hrozně rychle ubejvala, ale pak se to ubejvání materiálu zastavilon a světe div se, ta guma je tam furt.V garáži už čeká nová mitaska C10 až přijde její čas
-Začínaj se loupat polepy, tak bude hezky celej černej
jj sloup sem zatim 2 polepy, zbytku se nějak nechce, chci tam dát něco jinýho, myslíš si, že motorka bez nálepek není provozu schopná? ale no tak...
-Vyklepala se matice na stojánku, zatim první díl, kterej odpadnul z motorky za jízdy
no problem, stojánek tam držel furt a doma sem dal matici náhradní co sem našel v garáži a je to v poho(0kč a 3 min práce-hlavně hledání vhodné matky )
-Výměna řetězu a chrániče kyvky, oba byli na odpis
jj chránič kyvky byl blbě vyřešenej, dal sem novej(350kč), brzo ale dám silonovej protektor z ooracing a bude to vyřešený. O řetězu jsem se zmínil výše.
-Utrhla se maznice z uložení kyvky
utrh jí jeden muj kámoš když se pokoušel namazat maznicí kyvku(odpojoval maznici a a měl jí furt zavřenou) to si záměrně neuved, takže tohle neni chyba motorky
-Zaznamenávám i lehkou vůli v krku řízení, ale zatim nic hroznýho
jj, byla tam malinká vůle, téměř mizivá, utáh sem krk a je to v poho(15min práce-musí se sundat řidítka)
-Další neřest je, že při startování nakopávačka občas škrtne o brzdovou pumpu
to je taky pravda, dokonce to tam mam vyfocený, škody si můžete prohlédnout na vlastní oči(odřenej lak ) jéééééžiš mam odřenej lak na brzdový pumpě, to budu v lese uplně nemožnej....
-Přetrhlo se lanko od plynu
přetrhlý lanko, banalita, nahoře bylo blbě přiletovaný k tomu válečku, tk sem tam dal ten váleček se šroubkem(15kč a 10 min práce) a drží to v poho
-Musel jsem vyměnit palivové hadičky, byly už pěkně zpuchřelý
jo původní hadičky zpuchřely fest, tk sem dal to, co sem zrovna našel v garáži a je to v pohodě(0kč a 10 min práce)
-Vyklepal se šroubek co drží vepředu sedlo k nádrži
Naštěstí sedlo neulítlo, páč drží ještě vzadu a v pohodě sem dojel, doma sem namontoval náhradní, zas co garáž dala a je po problémech(0kč a 5 min práce), když vypadne zas, tk ho zakápnu lepidlem a je hotovo
Musim ještě říct, že si nevypsal uplně všechny problémy, co tam mam uvedený, málo si pátral
Ve všem si ale musíš uvědomit, že se jedná o motorku za 22 tisíc korun českých a byl bys velice bláhový, kdyby sis myslel, že za ty peníze dostaneš špičkovou crossku nabytou nejnovějšíma technologiema, to tě budu muset probrat ze sna. Na druhou stranu, jesli jezdíš pouze v terénu, měl bys moc dobře vědět, jak rychle při takovym provozu odcházej díly jako řetěz, rozeta, řetězový kolečko, tlumiče, centrál, různý ložiska a pouzdra, a to mužeš mít sebelepší motorku a odejde to než řekneš švec Takže si spočítej, kolik mě stály opravy na mym dirtbiku za 7 měsíců, jesli se nepletu, je to přesně 715kč, to je darda co, hergot, teď si mě ztrapnil
Na tvou obranu musim ale říct, že nepočítám výměnu oleje a olej na vzduchovej filtr, ale to bych musel počítat i projetej benzín A jesli vidíš tyhle závady za 7 měsíců jako vážné, pak tedy patříš mezi motorkáře, co jezděj do servisu i na výměnu žárovky, to bych ti pak dirta nedoporučoval, to si kup harleje a jezdi na něm po obejváku
kdyby to byla aspoň trošku solidní motorka tak se ti většina z těchto věcí vůbec nestanou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>Carlos.> Spousta chytrejch keců a nemáš ani tu blbou čínu, takový kecaly mam nejraděj Sevřený půlky nemam, to je možná tvoje mokrá představa, motorka neni jen na skoky, je i na ježdění jesli sis nevšim Řikám to asi po šestý(teď už jen pro opravdu senilní jedince) je to motorka za 20 tisíc korun českých, ne kroska za 180 papírů s kterou mužeš skákat k oblakům. A to že japonec vyjde levnějc je utopie, jak píše prckarr, za 40 táců koupíš starou dojebanou krosku do který budeš lejt prachy na předraženejch dílech Já mam fungl za 20 a vyměnil sem pár blbostí(řetěz a fajfka-za 7 měsíců provozu, jezdim skoro denně a výhradně v terénu)
Myslíš,že ti závidíme,že jezdíš za pár švestek a my za balík?
Myslíš,že jsme tak hloupí a nepřišli bychom na to,na co ty?
Myslíš,že kdyby to jezdilo,jak Japonec či Evropa,že bych utrácel 10x větší prachy za motorku,jan abych na ni měl napsáno madein Japan?
Co jsem psal,na tom trvám.
Jen ti znova opakuji- za 40 tisíc koupíš lehce jetého Japonce,co za dva roky intenzivního ježdění bude pořád "lehce jetej Japonec",s prodejní hodnotou 30-40 tisíc.
Nesmíš si pod tím pojmen představovat CRF450,nebo WR450,to za ty prachy fakt nekoupíš.
Ale říká ti něco třeba Honda CRF230F? CRF100F
Nebo Yamaha TTR125? TTR230?
To je motorka kvalitou o 2000% jinde,jak tvoje "moto made in china",lehce jetou rok 2006,2007 koupíš za 40-50 tisíc a za dva roky provozu za skoro ty samé prachy prodáš.
Já na těchto motorkách nikdy netratil po roce provozu víc,jak 5 tisíc. Ty za rok toho svýho šunta z 22tis. neprodáš ani za 5tisíc,tak si spočítej,kdo prodělá víc.
Apropo- já netvrdil,že jsou Japonci bezporuchoví,ale závady,jako upadlý šroub,ulomené řidítko,upadený náboj kola,zkroucené kotouče,nefunkční podvozek,ložiska z "blata" prostě neznají. Běžně tyto motorky máme dva,tři roky a krom běžné údržby na nich neděláme nic. Není prostě třeba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>Bars> já tam jiný motorky nevidim, já taky mužu říct že mam v garáži desmosedici O borci z videa si mluvil ty, ne já, takže zase vaříš z vody. Tk to si koupil výhodně, 11 let starej vyhořelej šrot z kterýho chčije olej, gratuluju, kauf jako řemen
Na video si odkazoval ty, motorku mám 4 roky (takže sem nekupoval jedenáctiletou), vyhořelej regulátor- chyba předchozího majitele, a vidle tečou tim že se jezdí v bahně který zaschne na kluzákách a při následnym propružení se chytne pod gufero- oprava do 4set za obě.
Tímto končím v této diskuzi a přeji Ti ať se Ti nic nestane až se to pod tebou někde rozpadne.
1 reakcí na tento příspěvek Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor: to že sem napsal ČŽ byl jenom překlep který se muže stát každýmu troubo, hlavně na tý babetě co nejvíc vykuchat výfuk ať seš co nejvíc slyšet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
mr.m4ster>Grifindoor>Lada.s> To řikáš ty, že je to enduro banda, já nic takovýho neřek, právě že klukum se vysraly ty jejich japončíci , tk museli sáhnout po náhradních strojích a že brácha je tk trochu blázen do RC aut, má snad někdo proti tomu problém? Tenhle prcek naklepe všechny ty vaše endurka. Jo a dík za uvedení výpisu chyb a poruch, udělal si práci za mě , aspoň se můžou pánové prckarr a HILL přesvědčit o faktu, že pouze nevychvaluji dirtbika, ale i kritizuji.
Koukám taky, jak si to pěkně fikaně vystřih z kontextu Nejseš ty žurnalista
Pro upřesnění musím uvést
-po ježdění v pískovně začlo nějak rachtat v převodovce asi, když je motor na kvalt pod plynem, tk v tom nějak chrastí.
-to dělal řetěz, vyměnil sem ho a je tam doteď(250kč a 20 minut práce)
Včera začal dirt nějak zlobit, špatně startoval, motor nešel za plynem a vynechával.
-Musel sem vyměnit celou fajfku, byla zevnitř uplně vyhnilá, pěknej šmejd.
-celý to zlobení spočívalo v tom, že fajfka byla shit fest, dal sem NGK a od tý doby pokoj(100kč a 20 vteřin práce)
Dost se vytahává řetěz, taky je třeba upravit držení bowdenů, hlavně spojkovýho, rád by se nejraděj rozřezal o olejovej chladič.
-na bowden sem dal pevnostní izolepu a problém vyřešen, a původní řetěz, to teda musim uznat byl opravdu z tvarohu
-Jinak motor si občas trochu ukápne, ale neni to nic vážnýho. Ještě musej číňani asi vychytat těsnění a gufera
-jj pravda, těsnění nemaj číňani ještě tolik vychytaný, ale neni to nic vážnýho, olej z toho ale nekape, jen je zespoda mastnej, na stanovišti v garáži neni ani kapka
-Dost do prdele de zadní guma
je to pravda, ze začátku hrozně rychle ubejvala, ale pak se to ubejvání materiálu zastavilon a světe div se, ta guma je tam furt.V garáži už čeká nová mitaska C10 až přijde její čas
-Začínaj se loupat polepy, tak bude hezky celej černej
jj sloup sem zatim 2 polepy, zbytku se nějak nechce, chci tam dát něco jinýho, myslíš si, že motorka bez nálepek není provozu schopná? ale no tak...
-Vyklepala se matice na stojánku, zatim první díl, kterej odpadnul z motorky za jízdy
no problem, stojánek tam držel furt a doma sem dal matici náhradní co sem našel v garáži a je to v poho(0kč a 3 min práce-hlavně hledání vhodné matky )
-Výměna řetězu a chrániče kyvky, oba byli na odpis
jj chránič kyvky byl blbě vyřešenej, dal sem novej(350kč), brzo ale dám silonovej protektor z ooracing a bude to vyřešený. O řetězu jsem se zmínil výše.
-Utrhla se maznice z uložení kyvky
utrh jí jeden muj kámoš když se pokoušel namazat maznicí kyvku(odpojoval maznici a a měl jí furt zavřenou) to si záměrně neuved, takže tohle neni chyba motorky
-Zaznamenávám i lehkou vůli v krku řízení, ale zatim nic hroznýho
jj, byla tam malinká vůle, téměř mizivá, utáh sem krk a je to v poho(15min práce-musí se sundat řidítka)
-Další neřest je, že při startování nakopávačka občas škrtne o brzdovou pumpu
to je taky pravda, dokonce to tam mam vyfocený, škody si můžete prohlédnout na vlastní oči(odřenej lak ) jéééééžiš mam odřenej lak na brzdový pumpě, to budu v lese uplně nemožnej....
-Přetrhlo se lanko od plynu
přetrhlý lanko, banalita, nahoře bylo blbě přiletovaný k tomu válečku, tk sem tam dal ten váleček se šroubkem(15kč a 10 min práce) a drží to v poho
-Musel jsem vyměnit palivové hadičky, byly už pěkně zpuchřelý
jo původní hadičky zpuchřely fest, tk sem dal to, co sem zrovna našel v garáži a je to v pohodě(0kč a 10 min práce)
-Vyklepal se šroubek co drží vepředu sedlo k nádrži
Naštěstí sedlo neulítlo, páč drží ještě vzadu a v pohodě sem dojel, doma sem namontoval náhradní, zas co garáž dala a je po problémech(0kč a 5 min práce), když vypadne zas, tk ho zakápnu lepidlem a je hotovo
Musim ještě říct, že si nevypsal uplně všechny problémy, co tam mam uvedený, málo si pátral
Ve všem si ale musíš uvědomit, že se jedná o motorku za 22 tisíc korun českých a byl bys velice bláhový, kdyby sis myslel, že za ty peníze dostaneš špičkovou crossku nabytou nejnovějšíma technologiema, to tě budu muset probrat ze sna. Na druhou stranu, jesli jezdíš pouze v terénu, měl bys moc dobře vědět, jak rychle při takovym provozu odcházej díly jako řetěz, rozeta, řetězový kolečko, tlumiče, centrál, různý ložiska a pouzdra, a to mužeš mít sebelepší motorku a odejde to než řekneš švec Takže si spočítej, kolik mě stály opravy na mym dirtbiku za 7 měsíců, jesli se nepletu, je to přesně 715kč, to je darda co, hergot, teď si mě ztrapnil
Na tvou obranu musim ale říct, že nepočítám výměnu oleje a olej na vzduchovej filtr, ale to bych musel počítat i projetej benzín A jesli vidíš tyhle závady za 7 měsíců jako vážné, pak tedy patříš mezi motorkáře, co jezděj do servisu i na výměnu žárovky, to bych ti pak dirta nedoporučoval, to si kup harleje a jezdi na něm po obejváku
kdyby to byla aspoň trošku solidní motorka tak se ti většina z těchto věcí vůbec nestanou
Grifindoor - Toto nemá chybu
Akorát musím podotknout, že ano, opravu ti věřím, čas jak udáváš, ale měl by jsi k tomu připočíst i ten čas sakrovaní než jsi přišel na to, co tomu je, či to dotlačil domů, sehnal náhradu atd...
Jinak ti přeju ať tě to baví, je fajn si umět svou motorku opravit, tomu fandím, ať to jsou jen takový prkotiny jako doteď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Hle nejdřív si řikal, že mi to vydrží půl roku, pak si řikal dokonce 2 roky(tos mi zalichotil ) a teď si přišel s verzí 1 rok. Hle neděláš ty do politiky?
A nechápu proč mi furt cpeš crossky na velkejch kolech, když mě se líbí pitbiky, celý to spočívá v tom jak je to malý, je to uplně jiná třída než cross, ale to už sem tu řikal taky aspoň 5krát...
Schválně sem kouknul na motoinzerci.cz a objevil sem akorát jedinou Yamahu TT-R. Ty tvrdíš rok 06,07 za 35 až 40 tis., realita je však rok 04 za 50tis. To je trošku rozdíl nemyslíš, 50 bych za 4 roky jetou cross 125 nedal ani bohovi, to bych si raděj koupil za tu cenu fungl pitbika, kterej pojede 2krát tolik.(pitbike za 50 tisíc, to je 18 koní na zadnim kole a váha 65kg(TTR125 tk 12 koní na zadku a 90kg...)) Jo a u motorky je mi jedno, jakou bude mít za 2 roky hodnotu, prostě si koupim zas novou a neřešim to, to sou ty výhody vo kterejch mluvim, a i kdyby, jak tvrdíš ty, by měla po 2 letech hodnotu 5 tis., tk 17 tisíc ztráta za 2 roky, to je krása. Ty když koupíš cross za 180 tisíc, tk za 2 roky ho prodáš za 100, to je 80 tisíc ztráta, takže vidíš jaký plácáš nesmysly.
"Apropo- já netvrdil,že jsou Japonci bezporuchoví,ale závady,jako upadlý šroub,ulomené řidítko,upadený náboj kola,zkroucené kotouče,nefunkční podvozek,ložiska z "blata" prostě neznají."
Z těchhle závad, co tu píšeš, se mě týká pouze ten vypadlej šroub, to sem tu už ale taky řikal
A to jak tvrdíš, že to máš spolehlivý, to mi nemusíš řikat, taky sem jezdil na japoncích, neměl sem jen babettu (i když ta nás asi všechny přežije )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Akorát musím podotknout, že ano, opravu ti věřím, čas jak udáváš, ale měl by jsi k tomu připočíst i ten čas sakrovaní než jsi přišel na to, co tomu je, či to dotlačil domů, sehnal náhradu atd...
Jinak ti přeju ať tě to baví, je fajn si umět svou motorku opravit, tomu fandím, ať to jsou jen takový prkotiny jako doteď.
Trochu nechápu co si napsal, tk za prvý, nevim jaký sakrování myslíš, já sem naopak mile překvapenej, jak to drží(od číny sem čekal, že se v tom budu vrtat mnohem častějc) Za druhý, čas než jsem odhalil závadu, když je prostě blbej řetěz nebo prasklý lanko, tk to poznáš hned, na to si nemusíš brát dovolenou Za třetí, domu sem nic netlačil, tlačil sem 100 metrů, když mi prdlo to lanko(motorka fakt těžká neni ) a pak naložil do dodávky, no problem Za čtvrtý, sehnání náhrady, asi takle, zajdu do krámu a koupim díl, takle se to praktikuje ale u všech motorek ne?
Jj, baví mě to, pitbiky mě chytli, a výhoda je taky v tom, že když budu chtít víc koní, prostě si koupim celej jinej motor, dělaj se i motory, co maj 2O koní(170ccm) na zadnim kole( z 0 na 100 to pak dělá pod 4 vteřiny) A to ještě nejsou ty uplně nejvyhoněnější motory(viděl sem i dirta se 30 kobylama na zadku, to je pak už jen pro šílence )
Taky přeju jízdu bez poruch a hlavně bez bouraček
Naposledy editováno 20.11.2008 01:06:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Jestli ti ten šrot vydrží 1/2 roku,rok nebo 2 roky je jedno,ne?
Já psal 1/2roku tobě,ty jsi psal,že po 2 letech měníš za novou,tak jsem přistoupil na "tvoje" dva roky.Co je na tom špatného?
A ten rok jsem udal jako příměr,že za rok vyměníš,ne že za rok klekne. Je vidět,že nevíš,kudy kam,tak se chytáš stébla,co?
Zkus ještě najít v mém textu nějakou gramatickou chybu,tím jistě dokážeš,že máš v diskuzi poravdu ještě víc.
Opravit tě musím v několika věcech- ty motorky,co jsem ti "cpal" nejsou crossky,ale endura. Jsou nejbližsí pro srovnání s pitbajky,která tu hájíš.
Jsou to 1/2,nebo 3/4 motorky pro teenagery,nebo mohou dospělým sloužit,jako pitbiky. Jaká mají kola je jedno,toho se nechytej.
Pokud s tím jezdíš po lese,tak to stejně jako pitbika nevyužíváš,to by jsi musel na crossovou trat. Pokud s tím jezdíš v lese,tak jezdíš stejně "enduro",takže nevím,čemu se tak úzkostlivě bráníš.
Říkáš,že 50 tisíc by jsi nedal ani "bohovi".
Viděl jsi někdy,či četl Slovácko sa nesúdí?
Jak Pagáčovi umřela žena a nechala poslední vůli?
V té se psalo o tom,že má sousedce nechat krávu a 80 krejcarů,což bylo prakticky zadarmo,a on tam šikovně dopsal s Jurů Kláskem,že podmínkou prodeje je nutnost koupit kohouta za 8 zlatých.Taky se našel blbec,co by 8 zlatých za kohouta nikdy nedal! (ale s krávou dohromady je to jedno,ne? ) Silně mi to připomínáš...
Pokud totiž počítáme,-přistupuji opět na tvoji hru,že ti to vydrží dva roky, a za dva roky zase koupíš novou čínu za 22,tak jsi protekl 22,protože tu starou plečku neprodáš ani za odvoz.
Pokud ale koupíš za 50tisíc tu 2004ku yamahu(nehledě na to,že ta bude tlumit,pružit a nebude z ní nic upadávat),tak tu yamahu za dva roky prodáš,když málo,tak za 40.
Tak to prostě je. A ted si spočítej,kolik ti z těch 50ti zbyde?
A tomu věř,že ta 4 roky stará yamaha bude v lepším stavu,jak nová čína.
(kamoš montuje pro jednoho dovozce čtyřkolky a pitbiky z krabic do prodejního stavu,takže mám dobrý přehled,jak to vypadá a co všechno se na tom dělá,než se to vůbec postaví do kšeftu k prodeji! )
Naposledy editováno 20.11.2008 08:20:24
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>Cormac:
Jj, baví mě to, pitbiky mě chytli, a výhoda je taky v tom, že když budu chtít víc koní, prostě si koupim celej jinej motor, dělaj se i motory, co maj 2O koní(170ccm) na zadnim kole( z 0 na 100 to pak dělá pod 4 vteřiny) A to ještě nejsou ty uplně nejvyhoněnější motory(viděl sem i dirta se 30 kobylama na zadku, to je pak už jen pro šílence )
Ty vole,ty jsi fakt mačeta II -
20HP ti udělá z 0 na 100 pod 4 sec.?
No,asi by jsi si měl v profilu opravit věk,protože tobě 27 není ani náhodou. Aspon ne mentálně. Zkus 11,protože můj 12 letý syn,ačkoliv není žádný profesor,má víc rozumu,jak ty!
Naposledy editováno 20.11.2008 08:23:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Kluk je spokojený,má svou "hlavu"tak mu to nekaž!Asi bude "kutil",tak mu to vyhovuje!A sám vidíš,že si vždycky "nějakou" odpověď napíše!
Tak by to bylo bez konce!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
prackarr>Grifindoor>Cormac:
Jj, baví mě to, pitbiky mě chytli, a výhoda je taky v tom, že když budu chtít víc koní, prostě si koupim celej jinej motor, dělaj se i motory, co maj 2O koní(170ccm) na zadnim kole( z 0 na 100 to pak dělá pod 4 vteřiny) A to ještě nejsou ty uplně nejvyhoněnější motory(viděl sem i dirta se 30 kobylama na zadku, to je pak už jen pro šílence )
Ty vole,ty jsi fakt mačeta II -
20HP ti udělá z 0 na 100 pod 4 sec.?
No,asi by jsi si měl v profilu opravit věk,protože tobě 27 není ani náhodou. Aspon ne mentálně. Zkus 11,protože můj 12 letý syn,ačkoliv není žádný profesor,má víc rozumu,jak ty!
Nechápu proč by neměla mít takovouhle aklecelraci, klidně může . . . ALE musí stát na kopci, který bude mít sešup aspoň 89,9 stupňů a ještě se sem tam odrazít od země
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
HILL>prackarr>Grifindoor>Cormac:
Jj, baví mě to, pitbiky mě chytli, a výhoda je taky v tom, že když budu chtít víc koní, prostě si koupim celej jinej motor, dělaj se i motory, co maj 2O koní(170ccm) na zadnim kole( z 0 na 100 to pak dělá pod 4 vteřiny) A to ještě nejsou ty uplně nejvyhoněnější motory(viděl sem i dirta se 30 kobylama na zadku, to je pak už jen pro šílence )
Ty vole,ty jsi fakt mačeta II -
20HP ti udělá z 0 na 100 pod 4 sec.?
No,asi by jsi si měl v profilu opravit věk,protože tobě 27 není ani náhodou. Aspon ne mentálně. Zkus 11,protože můj 12 letý syn,ačkoliv není žádný profesor,má víc rozumu,jak ty!
Nechápu proč by neměla mít takovouhle aklecelraci, klidně může . . . ALE musí stát na kopci, který bude mít sešup aspoň 89,9 stupňů a ještě se sem tam odrazít od země
nebo hodit z Macochy, to bude zrychlení i pod 2 vteřiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
A podruhý ti tu řikám, velký enduro nechci, líběj se mi pitbiky, ale to je pak těžký se dohadovat s někym kdo si plete jabka s hruškama...
Tk mi pošli fotky, co ten tvuj kámoš montuje, docela by mě to zajímalo
1 reakcí na tento příspěvek Nástrahy na enduru v lese!!!
Na youtube sem sice nějakou transparentní ukázku zrychlení pitbiku nenašel, přikládám ale zrychlení mopedu osazenýho timhle motorem 160cc.
Naposledy editováno 20.11.2008 14:11:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Grifindoor>prackarr> koukám, že už ani nevíš, jakej rozdíl je mezi crossem a endurem Zeptej se svýho syna, on ti to vysvětlí... Já myslel, že si od fochu, ale je možný, že máš motorku doma na plakátě a jezdíš maximálně prstem po mapě stejně jako kolega HILL A zase převlíkáš samoúčelně kabát, řikal si, že za 2 roky ho prodám za 5 a teď si řikal že za nula, tk za čim si stojíš? Mimochodem v inzerátech sou 2 roky starý základní pity v plně pojízdnym stavu od 6 do 13 tis, takže seš opět mimo mísu. A nějaký tvoje slovácký báchorky mě fakt nezajímaj, já myslel, že je to debata o motorkách, nebo chceš abych tu vyprávěl o praotci Čechovi jak vystoupil na horu Říp?
A podruhý ti tu řikám, velký enduro nechci, líběj se mi pitbiky, ale to je pak těžký se dohadovat s někym kdo si plete jabka s hruškama...
Tk mi pošli fotky, co ten tvuj kámoš montuje, docela by mě to zajímalo
Slovacko nech slovackem !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nástrahy na enduru v lese!!!
Tak ještě jednou - to co máš doma má s tí speciálem společné jen "tvar" a "výraz"!Vůbec se to nedá srovnávat a ani používat jako příklad!
A trochu je mi tě líto,že si tak "zaslepený" a " neobjektivní"!
Ta "Čína" je "ošizena" na všem!A za 22.t. nebo kolik to stojí je "drahá"!Ale hlavně je to fakt "nebezpečné"!
2LEKO>Jen na vyjasnění!!!
PIT BIKE BBR 119
citace výrobní dokumentace!!
...je na něm více specialních dílu než na speciálech jezdící MS
...nejvýší třída 12 E /12 průměr ráfku , E - Expert/
...není omezen výkon a obsah motoru
...motor Honda CRF 50 4T /zvýšení na 119ccm/ vše speciál ,zůstaly jen víka
...na zadním kole 16 PS
...kit DAYTONA USA
...13.500 ot.
...NIKASIL,pístní kroužky povrch - TiNi
...special. převodovka 3 rychl. Takegawa
...závodní slitinový AL rám a kyvka SuperComp
...central jedn. ELKA Supershock
...brzdy Honda CRF 450R
...př.vidle Marzzochi Shiver pr.35 mm
...hm. 75 kg
CENA cca 400.000.- Kč
/Z Číny byla použita jen ochranná plachta a transportní "kurty"/
V mistrovských závodech jezdí hlavně stroje produkce GB a USA!
Prackarr - mám u tebe "med"!! Základ koncepce je Z HONDY!