díky za relevantní reakce
Naposledy editováno 30.11.2008 20:40:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!
SCUD>No to sem si taky myslel ze to klekne a konec.Mel sem ji chicenou na klice a najel sem s tim jeste 100Km domu.Kdyz to chyti klika,udajne na tom jeste slusnej kus ujedes.Kdyby to byly ventily,tak je to prej uz horsi.Takze hlavne nezvedat na prdel.A kdyz uz tak radsi lejt trochu vic oleje nez je max.Ja to takhle bohuzel zadrel
Hele cos tam mel za olej?
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!
StiefTomas>Me prave jako dobiji,Normalne na ni jezdim,ale dobiji to nak divne.Pridam plyn a prihasinaj mi vsechny zarovky,takze to nedobiji vic ale min.A pri plny nalozi to nedobiji vubec.Skusim sehnat jinej regulator od Vape a uvidime.Za novej original v suzuce chteji nakych 5500,- coz nedam.U vape za to chteji 1500,- akorat jim musim nak osvetit a vyfotit svorku,aby vedely co a jak.
To s tim vapem je pravda borec na tl to ma a je spokojen.je to ceska firma,ze?
2 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!
Whistler>ilMedvědGuzzini> vypneš přívod paliva??
a to udělá z 100kw 25kw? geniální nápad, od 8000rpm bohatost nula, palivo nejde, a je tam 25kw.
Tos vymyslel sám?
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!
Stev>Normálně na tom commanderu vypneš 2 trysky a pojede to na 2 válce, ještě se ušetří za svíčky.
jinak si to nedovedu představit
maximálně ještě že by to ty krajní dva válce točilo proti těm zbylejm, jako aby tak netáhlo, chápeš.
Naposledy editováno 21.11.2008 09:14:12
ilMedvědGuzzini>maximálně ještě že by to ty krajní dva válce točilo proti těm zbylejm, jako aby tak netáhlo, chápeš.
naprosto, prostě změnit zapalování ve válcích, jenom se pak musí přetvarovat vačka a klika, ale kovadlinu maj v servisu snad všude.
ilMedvědGuzzini>Whistler>ilMedvědGuzzini> vypneš přívod paliva??
a to udělá z 100kw 25kw? geniální nápad, od 8000rpm bohatost nula, palivo nejde, a je tam 25kw.
Tos vymyslel sám?
to měl bejt joke, já vim, poslední dobou mi to moc nejde, kámoši mi to řikaj pořád
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srad 750, ... 25kW??!
ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...
Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano
1 reakcí na tento příspěvek Srad 750, ... 25kW??!
šlo by koupit takovouhle stříkačku, nechat si někde na brzdě nechat vystavit papír na 25kW a pak jít na úřad?? je to možný, nebo má právo vydávat takovýhle potvrzení jen ofiko servis SUZUKI?
edit: teď mi to dochází, neni to nějakej fake, by se měl škrtit jinou řídící jednotkou a ne výměnou vstřiků né??
Naposledy editováno 30.11.2008 20:44:17
Spieke>ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...
Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano
fakt? Máš link na ty odborníky? nebo postup? Fakt by mě to moc a moc zajímalo...
ja mel tele skrceny zrovna tak s tim ze rezim kdy to dava min paliva je primo v ridici jednotce.
kazdopadne pochybuju ze by nakej ladic kterej by vysoustruzil ucpavku do sani a naladil PC mohl vydat nejaky papiry na seskrceni moto...
jinak teda treba na SVckach se to skrceni resi jeste jednoduseji - doraz na plynu...
Spieke>ilMedvědGuzzini>by mě fakt zajímalo Spieke jak power commanderem seškrtíš moto na 25kw. Moc rád bych to viděl...
Ja to nezaskrtim,ale odbornici ano
Skrtit vykon necemu PowerCommanderem je jako telepatií nutit psa sezrat mrkev. Teoreticky to jde, ale je to jednoduse neprakticke, zdlouhave a s nejistym vysledkem.
Mnohem jednodussi je udelat doraz plynove rukojeti, ale potvrzeni na 25kW ti u nas stejne na SRADa zadny "odbornik" neudela, pokud vim
Předně... pokud chceš seškrtit motorku, tak na daný výkon (v tomto případě 25kW) musí být ve spolupráci s Ministerstvem dopravy vystaven TP (na daný typ motocyklu a rok výroby). Pokud toto TP motorka má, tak není problém ji dostat naprosto legálně na dané papíry. Všeobecně platí, že stříkačky jsou na seškrcení poměrně levné (Kawa stála cca 4tis. Kč). Karburátory jsou dražší a tam se cena může vyšplhat někam k 15tis. i výše.
Důležitý je také papír, který Vám dovozce musí vystavit. Je v něm potvrzeno, že motorka byla škrcena tím a tím dílem, na základě toho a toho TP a že splňuje ty a ty směrnice!
S tímto papírem a fakturou za provedenou práci pak zajdete na úřad a tam Vám vše přepíší!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |