Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak to nastavení od něj bude tak nějak na hrubo nebo né? Bude mi něco platný když si ty utažený šroubky všechny napíšu nebo po repasi to bude úplně něco jinýho
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mazňa>Supr díky,potřeboval jsem někoho kdo to za mě rozhodne
Jinak to nastavení od něj bude tak nějak na hrubo nebo né? Bude mi něco platný když si ty utažený šroubky všechny napíšu nebo po repasi to bude úplně něco jinýho
no to že si původní nastavení opíšeš, bude jen ku tvému prospěchu, alespoň budeš mít možnost srovnání rozdílu v nastavení a v pocitu z jízdy a uděláš si obecně přehled o tom jak podvozek pracuje. co si budem povidat někdy přesný opak toho co si myslíš že je správně funguje.. Jinak pokud si to necháš po repasi nastavit přímo na tvoji váhu tak možná budeš muset nejspíš být u toho aby sis na bika párkárt sednul a zapružil ale Halbich je mistr svého oboru takže by to měl zvládnout jen s nahlášenými kily
Naposledy editováno 30.11.2008 14:48:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mazňa>Perňa #81> Perňo vedle ve vlákně jste řešili přední vidle.
Mám podvozek od wilbrese a chtěl bych na něm udělat nějakou
udržbičku,tak nevím jestli se do toho mám pustit sám nebo to nechat odborníkům.
Mám strach abych na tom něco nepodělal,nebo jestli je to jenom vyměnit olej,gufera a je to? Díkes
Jj, tam jsme ale řešili sériový vidlice jedné dívenky. To je trochu jiná a jde to udělat "na koleni". Willberse svěř určitě Halbichovi, on má u nás na Willbers i zastoupení..
K sériovým vidlím a jejich repasi jsme řešili toto:
Alice>Leko2>tlumič řízení - tekl
a pokud se ptáš na vidle - myslím, že ten olej v nich dlouho nikdo neměnil, pokud vůbec. Soudím dle toho, že při nastavení pružin na 4. rysku (jak udává slavný manuál) se z ní stane parník a vyhovuje mi když je vidět jen ryska 1.
Nebo myslíš pokud to neteče, nevrtat do toho?
Tak a tady už vážně přestává "prdel"! Ne, to že chceš udělat servis vidlí je chvályhodný. Co už je míň dobře, že ty s tvojí pidiváhou máš zašroubovaný pérování až na jednu rysku!! To máš "zamknutý" a s motorkou se moc dřeš, protože to pořádně nezatáčí. Já s mýma cca 80kg mám sériovou vidlici nastavenou na ještě o půl rysky víc na měkko, než je tovární nastavení!! Když se jede na vodě, tak se ještě víc šroubuje do měkka..
Olej když nevíš bych volil cca 7,5W - 10W, možná raději ten řidší 7,5W a kdyby to bylo úplně mimo, tak zkusit "přihustit". Dej tam třeba Silkolene nebo Motul nebo Motorex, Castrol, Willbers, ...to je jedno, hlavně plnou syntetiku určenou do USD vidlí. Hodně důležitá je výška hladiny! Pokud chceš vidlici tvrdší ke konci zdvihu, dává se vyšší hladina oproti normálu (řádově v mm, přidal bych tak 5-15mm, pokud má Sůza problémy s přílišným ponořováním). Určitě vyměnit gufera.. A pak už jen dobře nastavit, to je nejdůležitější! Do větších akcích bych se nepouštěl, to až později...jak špatně uvádí Majkl s progresivními pružinami od Ohlinse - NAOPAK! Ohlins používá pružiny LINEÁRNÍ s různými tuhostmi podle hmotnosti jezdce a progrese pružení se dělá právě laborováním s výškou hladiny oleje. Ale to je věda a jak uvedl principál LEKO, alchimie a know-how každého ladiče tlumičů..
Ty jsi lehká holka - tedy myšleno ve vztahu k tvé hmotnosti , tak by měly být tvé sériové pružiny ve vidlicích tuhé až až
Jinak tu hladinu/množství oleje ve vidlích musíš zjistit u Suzuki. Ale s tou hladinou je to trochu složitější na určení při montáži, protože se má měřit v nalitém tubusu s vloženou cartige bez pružiny! Ta se následně po změření hladiny navlíkne na cartige a ponoří do oleje a dokončí se montáž vidlice.. Pak už jen pozor na jednu důležitou věc! Brýle utáhnout na moment max 22kN (snad jsem nepokazil jednotky)!!! Když se to přežene, bude chodit špatně..
Toť má troška do mlýna
Prasouš>Zdar střelci, jeden hrozně důležitý detajl, který určitě rozhodne o nějaké té vteřině.... Dá se někde sehnat barevná pryž na sedlo, konkrétně červená? Díky
Ve světě se to občas vidí, ale u nás jsem rád, že seženu černou za pár kaček.. Zkus "technosel" nebo tak nějak podobně (to snad používá tovární Ducati). Chceš bejt ze všech nejrychlejší, co!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
UIAA>Perňa #81> už si vytáhl ty tvoje nový prkna ? nedělní odpolko...
Zdar carvere. No já je ještě nemám, čekal jsem až prodám motorku a budu mít jasnější ekonomickou situaci, takže teď pomalu kalkuluju a asi pořídím ty 102mm pod botou, abych pak ve freeridu nelitoval, že jedu na "běžkách".. No a když nebudou podmínky, vezmu své staré Movemenety Spark (83mm) a pojedu na nich (byl jsem s nima i teď), viz.:
Zde prašanová ochutnávka - JUMP postavenej kdesi ve freeridu, takže jsem se tam musel škrábat pěšky A ty polety za to stály
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Uvazuju nad okruhem, ale asi na to nemam dostatek penez, hold chudej student
Takze treba někdy , az budu "vydělavat"
Díky za Vaše informace, chci zase supersporta
Benja>hustomegakruty tak jsem to zdarne cele precetl az do samotneho konce, a odnasim si opravdu dost informaci ktere budu urcite někdy potrebovat
Uvazuju nad okruhem, ale asi na to nemam dostatek penez, hold chudej student
Takze treba někdy , az budu "vydělavat"
Díky za Vaše informace, chci zase supersporta
no pres sezonu se tady poradali akce okruh sosnova,
co je za cca 300 kc na 2 hodiny a kluci se hezky vyblbli.
a supersport neni podminkou okruhu ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Sosnová aneb česká lípa, je pro mě cca 300km daleko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
UIAA>Perňa #81> pěkný pěkný ale kurva já sebou nevozim žádnýho nelyžaře natož foťák. Mno, ale ani neskáču - moje nohy už by to asi nezvládly. tak není co fotit...
No my taky vozíme jen malý automaty foťáky, ale někdy ty fota nejsou úplně takhle idilický :\ (3x už jsme fotili krev z rypáčku - já 2x, celkem asi 8 stehů a kámoš letos bez stehů rozraženej ret).
Taky už to nějak cejtím, hlavně mi "cvakaj" kolena...ale futruju se Proenzi3, tak se to snad kua musí zlepšit!
A co jinak, jak se rozvíjí dohody a plány ohledně CECu 2009??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?
Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Benja>pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?
Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna
no my "prazaci" to mame taky do sosnovy skoro 100km do mostu taky tak...
ale aspon to neni stereotyp, navic s Fazrem bych tech 100km ani neresil, vzdit to je takova minimalni projizdka ;o)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
HausO>Benja>pepazdepa1>Benja> Mýto máš určitě o hodně blíže ne?
Pokud myslis vysoke, tak to mam cca 120km nejbliz to mam jen do brna
no my "prazaci" to mame taky do sosnovy skoro 100km do mostu taky tak...
ale aspon to neni stereotyp, navic s Fazrem bych tech 100km ani neresil, vzdit to je takova minimalni projizdka ;o)
jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Benja>jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc
no pokud nebudes chtit brousit stupacky tak to zvladne imho kazda guma ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
HausO>Benja>jako jasny, ale kdyz nasadim trosku lepivejsi pneu, tak po te dalnici to pujde zachvilku do pryc
no pokud nebudes chtit brousit stupacky tak to zvladne imho kazda guma ...
to prave chci , kdyz uz , tak poradne
uvazuju o D208 nebo Qualifiery
Naposledy editováno 01.12.2008 18:08:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
enzo> za mokra je vo hubu každá guma akorát sporttouriery mají lepší odvod vody jinak ten plyn musíš přívřít taky
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Jinak CEC09 je zatím ve hvězdách.... Víš jak rozhoduje se v únoru a většinou to řeší pouze a jen peníze. Takže prostě bude jasno hned po zaplnění ....
208 - klasika
208RR - stejná pouze měkčí směs (rychleji se zahřívá) - doprodej
Qualifier - měkká směs celá
QualifierRR - měkká po stranách střed z D208 (dvousměsovka)
Jinak jak už to tu někdo poplival ty D208 tak z praxe ověřeno přímo na XX celá sada D208 vydržela cca 8.000km.
Osobně teď jezdím D Roadsmart (taky dvousměsovka) celou sadu najeto na ní zatím 6.700km a je na cca 50% !!! Na vodě bez problémů a na okruhu drží taky perfektně.
Jinak skvělá volba taky na výdrž i na okruh je Bridstone BT-016 ale cenově už trochu jinde, stejně jako Metzeler nebo klasika Pirelli. Takže Dunlopů se vůbec neboj a volba je na tobě.
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Mě jde pravě o to ze na "jaro" kdyz jeste nejsou silnice idealni na "Prasení" .. tak tam mam zatim D252 myslim ze ted mam obute, takze to tam sjedu a pak jak bude tepleji, tak chci pravě obut něco noveho, tak se raději ptam, sice to vypada blbe, ale proc se nezeptat
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
pri prechodu z mekci smesi na tvrdsi se meni charakteristika,
hlavne pri brzdeni je to dost nebezpecne co jsem si bohuzel
na vlasni kuzi odskousel i ja ...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1229, 1230] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 36885 | Dnes v 08:55 Kubik19 |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 3 | 25.9.2024 v 10:49 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |
Co by mohlo byt toto cvakani Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 3.8.2024 v 17:01 kokoška. |