Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Teď se vyvrbila jedna hezká DR-Z, tak to konečně oboje projedu a uvidím.
Jak to jede, snese to podtáčení líp jak XR? Výkon je samozřejmě asi větší..?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Jinak jeden manuál na WR450 03´ najdeš tady:
http://enduro.horaz...p;ref=0&subref=0
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Hlavně se mně líbí ovladatelnost a podvozek. Myslím, že i na trati nebude problém se povozit :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
WR450 je lepší než 426 a 426 je proti XR400 dokonce těžší,takže bych bral bud XR400 nebo WR450...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Ale... pozkoušel jsem 3 kusy XR 400 a prostě, hrabalo se to pěkně do otáček, ale toť vše. Nějak to prostě pořádně nepotáhlo za ruce, proto jsem si ji nechal jako takovou jistotu v záloze. Jak jsem sedl za WR, tak to prostě bylo jiné kafe. Tím XR 400 nehaním, ale jak jsem přemýšlel, tak jsem si řekl, že je třeba jít dál a myslím že 426 je asi nejlepší volba. Teda snad bude :lol:
Co si budem povídat, 450 s čudlíkem, je asi jiné kafe, ale taky je o 60 jablek dražší ;) Kicku se nebojím a proto startér nevyžaduju. Čím míň toho na motorce je, tím míň se toho může pokazit. Závody na krev nejezdím a když mně startování zabre třeba 10s na místo 2s, tak mě neubude. Dokonce mně předchozí majitel tvrdil, že prodává kvůli tomu, že se to blbě startuje. Když jsem viděl jak po tom skáče a zároveň podivně dekompresoroval s křečí v ruce, tak jsem se mu ani nedivil :lol: Nasadil jsem svoji odzkoušenou startovací metodu z XR a WR chytá jak babeta. Maník čuměl jak péro z gauče...
Takže tak no. Bližší poznatky až po sobotě. Zítra budu přezouvat a asi pozapravuju odloupanou barvu. Jo a to teda vidím jako velké MÍNUS. To zalakování rámu. U stupaček na to se.e pes, ale prostě všude tak nějak kde se do něčeho ťuklo, tak prostě barva šla dolů... To šikmoocí soudruzi jaksi odfákli *no*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
ale že ti to docela zabralo času vybrat :)
1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Jak může nějaká motorka snášet větší podtáčení jak XR400, ta jede podle mě skoro na volnoběh :), přibližuje se k ní možná DR-Z400. I když má Yamaha WR,ať 426 nebo 450 skoro stejný objem jako XR400,motor je úplně jinak konstruovaný a nejhorší, co můžeš udělat je ji podtáčet.To pak budeš brzo měnit rozvoďák.Raději točit, točit a točit.
Lehce se to říká,já vím,taky se mi občas stane, že WR podtočím, ale snažím se to dělat co nejméně.Však uvidíš,až se svezeš na té mojí WR, pokud dojedeš. *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Zároveň není ani moc točivá, ve středu táhne fakt dobře, ale pak se lehko přetočí..
Není to nic s čím by se nedalo žít, ale když už si vybírám novou motorku tak by mě udělalo radost kdyby ten rozsah byl větší - třeba motor Tuarega 350 je odspoda jak čtyřválec oproti XR, akorát má jednu vadu - nejede :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
A nejde jen o nejnižší otáčky, ale o celkovou pružnost, jsem holt rozmazlenej z SVčka který jelo v megaširokým pásmu odnevidím donevidím, kdežto XR funguje v rozsahu třeba jen 4000 ot a pod zátěží třeba v oranici se to dost zužuje. A přijde mě těžký do zatáčky trefit správnej kvalt aby se mě to na výjezdu buď nedusilo nebo nebylo přetočený... ale jo, všechno jde, když se chce ale když to jiná motorka umí líp tak je pro mě lepší
noprostěsumocnáročnejarozmazlenejavymejšlímsi :D
Uvidím za týden, to už budu mít ledacos objeto a vyzkoušeno *yes*
Najeto má něco přes 4000 tisíce, tuším 4200km. Je po servisu. Seřízen karb, ventily a vyměněn rozvoďák a náplně a prý se dělaly přední tlumiče. Ale zatím to tlumí a těsní tak asi jo. No ale oil a brzdovku raději vyměním preventivně. Přeci jen jsme v ČR .-)
Komaxit je dobrá věc, ale teď chci jezdit, takže to jenom pospravím a pak možná v zimě. I když, pokud bude taková zima jak letos, tak asi až někdy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
jsem se přesvědčil u DR-Z400, minus je ten větší hluk otevřeného výfuku.
Jde taky o konstrukci motoru - poměru vrtání/zdvih a taky o hmotnost setrváku.
Myslím, že je zbytečné to už rozebírat, až se projdeš na té ostré DR-Z, sám si to porovnáš.
Ta jede odspod velice pěkně *yes*
A pokud to chceš porovnávat s SV650, tak na to zapomeň zrovna.Dvouvál do V je unikátní v tom, že táhne jak kráva snad od 3.000 ot. až do omezovače.
Jel jsem na tom, tak vím o čem mluvím, ale to ty nakonec taky.
How, domluvil jsem :)
1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Modrá je dobrá... :thmubup:
YAMAHÁÁÁÁ :lol: