Kdo by věděl, odkud stáhnout manuál na WR 426, hoďte prosím link. Díky moc *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Jinak WR super *yes* *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
3 reakcí na tento příspěvek Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Škoda že nemám foto z vyjížďky, tak dávám aspoň po dojezdu. Jo a koupil jsem z Motonetu monterpáky a jsou fakt výborné *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Představoval jsem si tě staršího :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Dneska jsem se svezl na ostré DR-Z 400 a je to přesně to co jsem si představoval - ovladatelnost jak kolo, lepší podvozek jak XR, pocitově váží tak polovinu, lehoučkej plyn a krásně jemnej nástup odspoda - ač je to 400 tak jsem musel řadit mnohem míň jak s XRem!! Netáhlo to vespod zdaleka tolik, ale zvládla mnohem menší otáčky než XR a bez škubání ani jakýhokoliv náznaku dusení a o to mi šlo!!
Hned jak jsem dojel dom tak jsem vyrazil na XRu abych měl srovnání - je to 100 a 1, XR už nechci ani vidět.
Ještě vyzkouším WR450 aby mě to nehlodalo ale zatím jsem ze Suzuki nadšenej *yes* *yes* *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Ale abych ti nasadil brouka: Půjčil jsem včera kamarádovi co jezdí DRZ svoji WR a jak dojel, tak říkal, že začíná šetřit :lol: A když jsme jeli každý na své, tak prý že když jsem tomu naložil, tak nestíhal a musel jet víc na krev, aby neodpadl, přičemž já měl pocit, že žádnou střelbu nejedu. Ovladatelnost WR je naprosto skvělá a velice rychle si na ni člověk zvykne. Ve stupačkách ta motorka jede pořát rovno. Nějaké vyjeté koleje nebo tak něco, tě nerozhodí. Stačí akorát nebát se a přidat :lol:
Opravdu jsem zatím moc spokojený. Pokud dostojí své pověsti o spolehlivosti, tak to bude *yes* Ale na druhou stranu, to co jsem ujel na WR bych na XR zvládl taky. Je to jen o té srandě, co s WR je, páč se to pořád tak srandovně vzpouzí a to je paráda :thmubup: No a ten podvozek ja fakt luxus *yes*
Nevím, kolik DRZ váží, ale když pouzkoušíš i WR, uvidíš, že budeš ještě překvapen. Kurňa, ale 450, to už bude ranec peněz :puke:
Ale pokud uvažuješ o přejezdech po cestě, tak na WR radši zapomeň.
Jo a jak tu píšu do PC, tak mám pod zadkem polštářek, páč moje prd.l zažívá muka :lol: A to jsem si říkal, kolik času jsem strávil ve stupačkách :lol: Holt na WR je sedátko, ne gauč jak na XR ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
WRko půjdu vyzkoušet v týdnu, to víš že mu dám šanci - určitě bude dobrý, ale třeba bude až moc radikální, uvidíme :)
Vespa píše: RadiXS>s vysvětlováním toho tahu odspoda už to vzdávám, vidím že mě nikdo nechápe :))
WRko půjdu vyzkoušet v týdnu, to víš že mu dám šanci - určitě bude dobrý, ale třeba bude až moc radikální, uvidíme :)
jaaa te pochopuju..
ale jen bo jsi moderator coz se muze zhodit az budu potrebovat nekoho zabanowatt..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Přesné kilogramy nevím. Já mám v TP 120kg. Ale schválně jsem vážil věci, které tam nemám nainstalovány (enduro blatník s kovovou výstuhou, blinkry, klakson, zámek řízení, tacho s bowdenem) a je to 3,6kg dolů. Ten enduro blatník je fakt divný :rolleyes:
Jinak motorku jsem nevážil. Na DRZ400E jsem jel a těžší je. Říká to i její majitel. Sic může mít v TP kg kolik chce, realita bude asi jiná...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Dnes jsem se svezl na WRku a je to teda pořádnej požírač hrbolů! Na váhu mě přišla lehčí jak XR ale oproti kopačkové DR je možná malilinko těžší, ale nemám absolutní cit...
každopádně DR-Z se mě ovládá snadněji, takže beru tu, i když jede míň a nemá tak nóbl podvozek :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po XR 600? Tak už to vím.-)
Radis: poprve na trati se svym strojem ? a nebo poprve vůbec ? :)