pak uz jen kit pres a klasika priprava pod lak...
2 reakcí na tento příspěvek Svařování plastů, návod...
1 reakcí na tento příspěvek Svařování plastů, návod...
ono na domaci lepeni to drzi... a kdyz si nekteri svareci kapot reknou za svareni tolik za kolik koupim nezlomenou kapotu na ebay... tak at si tu klido pisou ze pajkou je to prasecina....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování plastů, návod...
FiZzeR nahoře píše že má na aprilce nějaké PP-plasty ,ale to je asi starší model,nebo jsou stejný?
Spadla mi ze stojánku víš Odnesla to jen přední maska a praskla pouze v místech ,kde již byla jednou vařená.Bohužel nevim čím byla vařená,jak a kým.
Jakou metodou si to mohu sám opravit?pokud si to zvládnu sám opravit!co na to vše potřebuju?dík
...a pohlidat to musis citem pro material a musis zohlednit tloustku svarovanych kapot,teplotu proudu vzduchu a mnozstvi proudu.....mluvim o profi svarecce Leister....vse ostatni jsou pouze "berlicky" a nemusi byt na veskere plasty ok......a samozrejme hlavne praxi.....mel jsem stesti,ze jsem se to mohl naucit na plastovych srotech privezenych z Nemecka....a po case jsme mu je vozili zpet opravene.....za 4 roky tri reklamace...a samozrejme jsem kluky,kteri vari plasty znal,ale nikdo mi nic nerekl......musel jsem na to prijit sam.....,jen mi rekly konecny verdikt a po case jsem tomu prisel "na kloub"....a cenam za svareni se nemuzete divit....svarecka stoji cca 13000 a pruty,ktere se daji koupit rozhodne neni zadna lace take,takze ceny nejsou az tak premrstene.....,samozrejme zalezi vse na lidech....a na dohode.....
Takze kdo nechce zaplatit,tak samozrejme muze "latat" rozbite kapoty svepomoci...
....ale takhle po netu se moc radit neda......clovek musi byt u toho a videt to nazivo.....kdy je plast prehratej,kdy je prut prehratej.....spravny uhel prutu ve svaru,tlak na prut.....pokud mozno zamezeni borceni se kapoty pri zahrati....atd.atd.....je toho mraky....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Svařování plastů, návod...
alda82- koukam ze si z Prahy, nechci se ti nejak vnucovat, ale jestli chces, tak ti to muzu za par kacek svarit.Pride mi skoda takle novou motorku nejak bastlit.
Foto ulomeného úchytu:
[img] foto
Naposledy editováno 01.12.2008 09:16:49
Jinak souhlasim s Bornysem v postupu, i když já to dělám jen vyjímečně, když si někdo poručí lakování a airbrush se vším všudy, ten čas ,kterej strávim "vařením" je zanedbatelnej a i tak si to rádi zaplatí.
Nelakuji NIKDY na něco podobného,co je dělaný pájkou a viditelně přepáleno- ztráta času,škoda peněz a zmařená práce,která zamrzí.
1 reakcí na tento příspěvek Svařování plastů, návod...
Nikdy žádnou profi pistol neměli.. pouze horkovzdušku a směrový kužele.. Myslím že hodně profi firem ani neví co to je.
Co vím tak drát vždy zkoušeli trháním a nesměl prasknout na plastu , nebo se vytrhnout..
Dokonce vymysleli takovej svůj patentík, kterej drží líp než původní plast.
Děláte z toho vědu, samozřejmě kdybych já dal 20 litrů za vybavení tak mám taky nos tak u nebe že bych vás rovnou posílal do pr** a nějaké pájce bych se vysmál, takže vás chápu.
Naposledy editováno 02.12.2008 09:24:43
Jurawood>Tak čiště náhodou mám přehled z jedné opravny plastů , která jela v centru města a dlouho, možná asi pravděpodobně dělají dodnes..
Nikdy žádnou profi pistol neměli.. pouze horkovzdušku a směrový kužele.. Myslím že hodně profi firem ani neví co to je.
Co vím tak drát vždy zkoušeli trháním a nesměl prasknout na plastu , nebo se vytrhnout..
Dokonce vymysleli takovej svůj patentík, kterej drží líp než původní plast.
Děláte z toho vědu, samozřejmě kdybych já dal 20 litrů za vybavení tak mám taky nos tak u nebe že bych vás rovnou posílal do pr** a nějaké pájce bych se vysmál, takže vás chápu.
K tomu není co dodat. Plasty na zalehávačku totiž stojí majlant a tak se nedivím, když si to někdo chce opravit svépomocí, protože zrovna te´d na to nemá.
Nicméně ten způsob jsem už viděl a celkem to drželo a já, pokud mne o to nějaký kamarád požádá, to rovněž dělám mikropájkou, ale takovou, která má plynulou regulaci. Navíc používám nastříhaný pozink plech o délce cca 10mm a výšce odpovídající tloušťce plastu. Ten plech musí mít pak tvar podobný písmenu "S" a ten tou pájkou vtláčím do plastu tak, aby tvořil sponu přes prasklinu.
Současně je třeba si vzít tabulku, kde jsou uvedeny tzv požárně technické charakteristiky materiálů, kde je uvedena i teplota tání a pájku je třeba nastavit tak, aby odpovídala této teplotě - tím nedojde k přetavení a křehnutí plastu.
A drží to jako "slovo Bboží"!