1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?
Von ten Blade taky váží skoro vo 30kg míň. :D
1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?
o napinaku jsem nic neslysel, mam na svoji najeto 53tis km a je v pohode, kolem 40-45tis zacal rozvodak trochu rachtat asi do 50tis, pak to preslo, a pry je to tim, ze je napinak v nejake mezipoloze, ze do nej staci nejak stouchnout, ale to neni nejaka zavada pro me, stejne se ma rozvodak menit mezi 40 a 60tis
oproti ZX7 bude ZX9 lehounka jako pirko, ale do zatacek bys mel lepsi treba R1 a jeste nejakej dvouval mozna :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?
Je to poslední superbike, se kterým se dá v pohodě cestovat. Je pohodlná, rychlá a silná.
Jasně, že nelze porovnávat motorku z roku 98 s 05, mezi tím jsou obrovské skoky dopředu.
A jak tady někdo psal, je to o nastavení podvozku, gumách a jezdci.
Nějaký rádoby chytrák psal, že se kawy serou, to je o tom, jak se o ni staráš hochu, o ničem jiném.
G.
98 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?
viz i www.ninjaguide.com, tech/specs