Co byste doporučili? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
Ta levnější stojí kolem 630USD a ta dvojpístková model: CP4325 kolem 1000 USD.
Dají se sehnat občas na ebay, ale ceny jsou fakt stále kolem 7500,- (jednoduchý bez možnosti nastavení otočného čepu páky) resp. 11000,-Kč za 2píst po přepočtu, když máš kliku. ISR ta racingová se naposledy prodala za cca 6500,-Kč. Jo a ještě Brembo Billet - cca 330-600USD.
AP Racing dělá moc fajnovejch věcí a mají suprovej support po emailu.
Naposledy editováno 09.12.2008 22:58:08
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
no v UK to o moc levnější není, ten s adjust. ratio stojí bez VAT 15% - 361GBP oproti 650USD v USA. Takže ten jednoduchej leze přes 10k tak jako tak. Ten dual bude kolem 20k.
RCS se mi nelíbí, jedině Brembo Billet, ale ten je cenově podobnej AP. Verze GP Brembo stojí kolem 40k-50k !!! Kamarád z USA mi poslal foto NISSIN GP pumpy co vozil v 1999 Edwards ve wsbk. Prej se ty pumpy po každém závodě ničily - nařízení továrny aby se žádný kus nedostal do "civilu" on ho někde sehnal jelikož sám závodí, musel mít neskutečnou kliku, sice je trošku obouchaná, ale nádherná a brzdí prej jako žádná jiná , snad mi psal že ji má přímo od Edwardse. Je zlatě eloxovaná, je to kus AL bloku obrobenej na CNC, taková hodně hranatá.
ISR mne nějak pomalu přechází. Přijde mic načančaný, zbytečne drahý výrobně to obrábění, kde to není potřeba.
Ještě se dá uvažovat o:
PVM
SPIEGLER
BERINGER
ABM
NISSIN
MAGURA
PFM - prý ji teprve vyvíjejí, mají jen CAD nákres.
PT nepíšu, někdo na ni nadával. Taky snad maj jen jeden model v nabídce
Nevybiram pumpu podle vzhledu, ale podle funkce a referenci
Brembo je osvedcena kvalita a RCS ma take nastavitelny pivot point (18 vs 20mm). PT mam na SRADovi a ty pumpy maji vyrobni vadu, podobne to mely nektere pumpy PVM!
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
jj, já musím mít fůrt něco extra...prostě se odlišovat. A to, že se mi RCS vzhledově nelíbí je pravda (ikdyž funkčně je dobré), prostě krom funkce řeším i vzhled a zpracování.Ten PP je u RCS možné nastavit jen 18 anebo 20, kdežto u ISR, AP je možné toto měnit plynule.
Přibliž mi vadu tý PT pumpy...co s ní je v nepořádku?
PVM, Magura, a možná i další používají stejný základní odlitek - tělo pumpy, je to poznat, prootže jsou nachlup stejný. PVM tam dodělává možnost adjustáže PP asi ve 3 stupních, jinak se neliší (krom značky). PT je jiná.
btw. nevíte kde sehnat Banjo šrouby z AL v barevých eloxech nebo z Titanu (mimo E-gay)?
U te PT je udajne spatne resene propojeni nadobky (mala dirka) a pri intenzivnim rychlem opakovanem brzdeni diky reseni jednocestnych tesnicich krouzku prisava asialne vzduch. Na silnici se to nestane, na okruhu spolehlive zavzdusnis.
Omezena moznost nastaveni pivotu RCS mi nevadi, urcite mi jedna s nastavenim packy vyhovovat bude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Radiální pumpa
assassin>je tam nastavitelnej pivot point... paka ... takze je pak docela fuk jestli to das na 4 pist, 6pist.. doladis chod...
copa to znamená? to je nastavení páky na píst? takže pak při stejným zdvihu páčky proti řidítku je nastavitelnej chod proti pístku?
//a ještě mám jeden dotázek. u většiny těch radiálních pump neni spínač brzdy...jak to vyřešit? tlakovým spínačem? neřešit?
Naposledy editováno 16.12.2008 12:15:28
jasně, šak jsem psal, že jsem estét a nějak jsem si tu koupi musel zdůvodnit...
karf:
no na silnici v provozu bude ten spínač potřeba ne? Já mám hydraulickej, tak až namontuju, dám vědět, ale slyšel jsem že s ním nejsou problémy a funguje jak má. Stojí cca 330,-Kč což není moc.Hydraulickej nahrazuje šroub co drží banjo (je to šroub pro banjo se spínačem nahoře).
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
WARP>má někdo zkušenosti s pumpami od AP Racing ? (made in UK)
s jedním pístem, adjustable ratio
[url= s 2ma!! písty vedle sebe (při selhání jednoho, funguje alespoň druhá brzda)
[url= někdo viděl na živo, jezdil nebo má nějakou jinou
zkušenost, sem s nimi
zkušenost nemam ale na jaře pořídim obě, na ebay mi unikly protože sem neměl prachy takže sem jen pořidil od AP brzdiče, ale o na ebay se cena vyšplhala skoro jakoby jsi je koupil z krámu, jinak jak řikáš AP dělá pekný věcičky...tady trochu sice neznáme ale to nevadí..koukal jsem ještě na kotouče ale vhledově nic moc..
[url= na jedno foru sem četl o nějakých deskách k tomu za šílenou cenu...assasin si možná na to taky vzpomene
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
já na ebay koupil tu brzdovou pumpu s jednám pístem na Ebay ze států. Ty chceš opravdu obě verze ? To bude maso..
Kolik jsi dal za ty nový třmeny od AP??? Jestli to tedy není tajný..., jsou nádherný, taky by se mi líbily, ale to bych asi nezaplatil
btw. ještě jsem nedávno sehnal sice ne radiální, ale normální pumpu od ISR zato však ze závodního kitu, nebyla montovaná - někde ležela ve skříni cca 16let!!! fakt masakr...ani na ní není vyfrézováno ISR jako dnes, je hodně podobná tý jejich druhý verzi v katalogu (před endurance racing) ale má jinou páku a celá je trochu jiná...bytelná.
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
tak to mi mluvíš z duše...já jsem na tom úplně stejně! Nic novýho mi nesmí do domu.
Co ještě plánuješ koupit??? Ty APčka jsi sehnal dost levně, tos měl kliku...já dal za tu pumpu s 1 pístkem 7k z USA, lehce použitá. Nová byla na ebay kolem 275GBP.
ale jinak k tomu kupování, když to vezmu od předu motorky tak určitě marchesini kola, öhlins, nový brejle od harrisu, ty pumpy, karbon kapoty...je toho fakt hodně jen na to moje TL a to nepočítám další mašiny
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
1 reakcí na tento příspěvek Radiální pumpa
potřebuju helpnout, jakej je rozdíl mezi pumpama Brembo 18x20 a 19x20?
určení je na dvoukotouč, 320mm kotouče, 2x axiálně uložené 4pístkové třmeny.
může někdo pomoci?
díky moc!
ilMedvědGuzzini>tak to tu oživíme:
potřebuju helpnout, jakej je rozdíl mezi pumpama Brembo 18x20 a 19x20?
určení je na dvoukotouč, 320mm kotouče, 2x axiálně uložené 4pístkové třmeny.
může někdo pomoci?
díky moc!
Na 4 pistky nejspis 19(prumer pistku)x18 (pivot point).
Pro lepsi predstavu je lepsi mit sumu celkoveho prurezu pistku a jejich drahu (zavisi na konstrukci brzdice).
Pak uz lehce dopocitas drahu packy vzhledem k premisteni pistku pri dane konfiguraci. Nezapomen take ze kazdy uprednostnuje jine chovani packy, tezko rict co bude vyhovovat tobe.
na 6ti pístkový třmeny 2x předek se doporučoval 19x20, který byl vhodný i na 4pístky. 18x20 se obecně bere na spojku. Myslím, že fungovat budou oba, za sebe bych volil 19x20.
Kwaker:
ten spínač bude určitě mít Halbich v Práglu. Vozí ABM a speciálně tyhle spínače má, protože jsem se na ně informoval. na halbich.cz máš info. aspoň pak referuj, já se tam chystám taky.