:thmubup:
KTMatěj>zdenekk> Jakej tam mšá karburátor?
MŠÁM tam karburátor Mikuni VM20 (průměr difuzoru 20mm). Údajně je na ten motor moc velkej, ale to je vedlejší. Chyb je na něm povícero. Už jenom válec, je to jeden z prvních typů a není na něm moc "masa" kam by se dalo řezat. Nadcházející sezonu ještě odjezdí a pak to bude chtít postoupit na další level - píst a ojnice z nějaký krosky. Magneto už leží ve skříni a taky tam zůstane. Zapalování bude bateriový s řízením předstihu.
zdenekk>Tak jsem zjistil, že jak jsem nacpal karbec pod rám, tak je to vlastně uplně blbě. On mi to v Plzenci po závodě FK říkal ale teprve teď, co jem si to i přečet v jedný moudrý literatuře, tak tomu věřim. Holt jsem šel zase hlavou proti zdi.
Nevím, co všechno to dělá, nebo i nedělá, ale teplota za válcem je dost vysoká.. Copak na to měl FK za připomínky??
alesmoto>zdenekk>Tak jsem zjistil, že jak jsem nacpal karbec pod rám, tak je to vlastně uplně blbě. On mi to v Plzenci po závodě FK říkal ale teprve teď, co jem si to i přečet v jedný moudrý literatuře, tak tomu věřim. Holt jsem šel zase hlavou proti zdi.
Nevím, co všechno to dělá, nebo i nedělá, ale teplota za válcem je dost vysoká.. Copak na to měl FK za připomínky??
Připomínky, prostě řekl že je karbec moc blízko k pístu, a že to v takovýmhle případě nejde odladit. No a teď jsem si přečet, že je to daný tlakovýma vlnama. Prostě když se ty tlakový vlny vyvolaný pístem a odražený posčítají, tak se při určitých otáčkách stane, že v difuzoru karbecu je přetlak a nedostává se benzínu. To samý i opačně. Jak se mění otáčky, tak chvilku je to chudý, pak zase uchlastaný a odladit se to nedá. Čim dál od pístu tím se ty pulsy víc utlumujou a už je to snesitelný.
A ještě, čim menší karburátor v poměru k velikosti sacího kanálu, tim se tyhle opičárny míň projevujou.
Taková je teorie, co na tom je pravdy uvidim až to vyzkoušim.
Tak budeš předělávat?
a takovýho sraní, co s tim bylo.
Naposledy editováno 16.12.2008 14:33:07
Nebo pak vyrobit clej jinej motor. Ale kdo by se s tím zase dělal. Je na tom neskutečně práce.
Naposledy editováno 17.12.2008 12:05:39
Jaký spojk. lamely myslíš že budou lepší: ferodo nebo korek?
Ještě někde nechám vyrobit kroužky, co jsou na klice pod vnějším košem. Na všech koších co mám, je dost velká vůle, tak nechám ty kroužky udělat okolo 0.05 větší.
Ale mám na mysli ten vnitřní s tisícihranem. Původní lisovaný nikdy přesně neběžely. Tím jak házely, tak právě trpělo uložení na klice a celý se to brzo vymačkalo. Ale nejvíc se to projevuje nad 8000ot.
Naposledy editováno 14.01.2009 12:23:31
Ale na jeden kopcovitej závod jsem dal lehce přes 12:1. A motor to vydržel. Jen zrovna prasknul rám 10 km před cílem..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení bowdenu řazení Jawa Stadion S11 | MarekStadion | 4 | 28.7.2024 v 22:10 ja1 |
Honda Vallaro - legislativa Babetta 210, Jawa Stadion S11 | kokoška. | 10 | 8.10.2023 v 08:43 kokoška. |
barva na s11 Jawa Stadion S11 | tadeo96 | 12 | 27.1.2023 v 00:06 Břichoun |
Ráfky Stadion S11 Jawa Stadion S11 | Břichoun | 6 | 25.11.2022 v 07:06 FJRPEPA |
Nestartuje, slabá jiskra Jawa Stadion S11 | Filip116 | 5 | 6.8.2022 v 13:41 Filip116 |