Naposledy editováno 20.12.2008 15:58:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.
Já hlasuju pro japonce!!!
Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
Hejnoptaku>s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.
Já hlasuju pro japonce!!!
Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam
možná jsem to nenapsal úplně košér...
P.S. když jsem byl cca 12ti letý capart, tak jsem po XX pokukoval a doteď si pamatuju obrázky v reklamní kampani, kdy stál Superblackbird před SR71 Superblackbird...krása!
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
Katana>Italové umí design perfektně, ale chtít nějaké origo díly je čekání jak na smrt. Nic italskýho mi nesmí do baráku.
Já čekal na origo. destičky na Hondu 14dní :\ :\ Tak nevím
Naposledy editováno 21.12.2008 09:06:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
matasek>Katana>Italové umí design perfektně, ale chtít nějaké origo díly je čekání jak na smrt. Nic italskýho mi nesmí do baráku.
Já čekal na origo. destičky na Hondu 14dní :\ :\ Tak nevím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW
Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW
Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW
Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak
Trochu mimo ne, ten motor je rotax, tak kdo koho kopíruje, jen brali motory od jednoho dodavatele.
s4r>Hejnoptaku>s4r>Japonci jsou lepší! Nemusí mít člověk talent, aby na nich mohl kodrcat, řadovej čtyřvál můžou pilotovat i naše babičky, lankový spojky odkazují do prehistorie motocyklové výroby, gumové hadice odkazují na prehistorii brzdových systémů, hranatý design je levnější, páč se to dá nakreslit pomocí pravítka a tužky, řadová 4V konstrukce měla být neskutečnou zbraní v SBK, následně se zjistilo, že primitivní 2V do jakéhosi eL uspořádání jsou úplně někde jinde, hliníkové prvky nereznou a odkazují na prehistorii stravování, servisní náklady jsou menší, protože konstrukce motoru je podobná Favoritu, takže nic náročného na pochopení.
Já hlasuju pro japonce!!!
Ještě někdo se mnou?
Lankova spojka? Neznam
možná jsem to nenapsal úplně košér...
P.S. když jsem byl cca 12ti letý capart, tak jsem po XX pokukoval a doteď si pamatuju obrázky v reklamní kampani, kdy stál Superblackbird před SR71 Superblackbird...krása!
Tak tímto jsi mě zklamal, mažu tě...
miura>novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW
Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak
Trochu mimo ne, ten motor je rotax, tak kdo koho kopíruje, jen brali motory od jednoho dodavatele.
Vim co mám za motor Jen chci říct že bmw ho tam dával dřív. A to o dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
GRASSEL>no tak za prvý je to zase debata o ničem, líbí se mi jak tu někdo napsal něco o čekání na díly, řeknu to takhle. V dnešní době je už tolik motorek rozstřelenejch že bych si stejně nový díl nekoupil ani na japonce a ani na Itala. Mám Aprilku a je pravda že tak jak si užívám jízdu na ní jsem si neužil žádnou jinou, těžko říct jestli je to tím že je to Italka, nebo dvouválec, nebo že má V60°, nebo podvozkem. Prostě nevím ale je pravda že mě žádná jiná motorka co jsem měl možnost project takhle nechytla. Podle mě je ta připomínka s dílama úplně zcestná, záleží taky na tom co se shání, na jakou motorku atd. Můžu mít např japonce TLR a seženu na to díly hůř než na kdejakou Italku. Ducati mají všechno předražený a tudíž i použité díly jsou za těžký prachy.
To je blbost,uvidíš až budeš neco objednávat na aprili jak dlouho si počkáš,kámoš ma RSV a čekal na pitomý gufero 3 mesíce,měli mu přijít v souvislosti s tím další dva díly a nepřišli,bez vyjádření,prostě nic...tuhle apriláckou neschopnost potvrdil i mechanik,kterej se dá říct i trošku specializuje na italky...>uvidíš až jednou budeš muset
To ale neznamená že je RSV bad bike
Dále,u Ducati neplatí,že mají všechno předražený,pokud se bavíme o seriovejch dílech je to celkem pohoda...mel jsem Monstera tak vim o čem mluvím,zámej má 996 okruhovku a řikal,že ty nejvíc vystrčený věci jsou sranda tedy stovkový záležitosti...
novej>Ďuričko22>novej>Ve skutečnosti je to tak že obě stojí za hovno a jediné a tudíž nejlepčí je BMW
Proto máš mašinu s motorem,kterej se dával i do Paegasa vid!?
Jo ale aprilie kopírovala bmw a ne naopak
Aprilia nikoho nekopírovala,jen stejně jako BMW nevyvíjela vlastní motor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
miura>Ježiš kde to žijete, já zatím možná díky bohu nemusel díly na ducnách řešit, krom drobností jako spínač brzdovky a čidlo průtoku oleje, oboje bylo skladem hned k odběru a s díly po pádu taky nebyl problém. Ale i tak, vždyť si dnes můžete objednat díl z jakého koliv kouta světa a za týden ho máte na stole, tak nevím, proč někdo brečí nad dodací lhůtou nějakých součástek.
jasná odpověď: protože je objednávaj z Číny
1 reakcí na tento příspěvek Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonské moto. vs Italské moto?Jak to tedy je?
sherm14>miura>Existuje jen jedna volba DUCATI vše ostatní je pro smích. jo hlavně tvůj názor
Tak to je přesný [lol]