vypadá opečovávaně, model 98 - první stříkačka, na tacho 45t+, vypadá docela dobře, fajn cena(před měsícem tam měl 75k blázen ) co si o tom myslíte??
SRAD, motoinzerce
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
to znamená novou homologovanou gumu. I když pokud máš jenom 25kw papíry tak slick na zadním kole 750 supersportu bude asi to nejmenší co bude příslušníky trápit :)
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
z-x-r>Whistler>ty barvy tech zborenin cos uvedl jsou otresne...ale jak vidim ty ze zlutou zxr to neresis...Tak pak proc by ne kdyz to pojede...
původní plán bylo dostat jí do originálu, ale jak začala vyskakovat dvojka bylo to v háji, pak jsem zjistil, že je tam jinej motor z roku 91 a už mě přešla chuť do toho vrážet další prachy. Bylo na prodej spousta pěknejch ZXR a já musel jít zrovna do tohohle kvůli papírum.
největší problém těhle motorek s 25kW je, že většinou jsou to vraky na kterých ještě chce ještě prodejce vyvařit díky techničáku.
teď už doufám dám dohromady lepší peníze, ale dávat za SRADa víc jak 55k se mi nechce, protože se 60 se dá koupit pěkná 600K1
gsx-r 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
Whistler>...ale dávat za SRADa víc jak 55k se mi nechce, protože se 60 se dá koupit pěkná 600K1
gsx-r 600
Ridit se podle roku je docela blbost. K1 muze byt technicky mnohem horsi nez stejne drahy SRAD (a je to i pravdepodobne).
Navic zmen mezi 96-99 a K1 dal neni moc, na normalni silnici nepoznas rozdil, krome narocnejsi udrzby 6 pistku u SRADa.
Pokud narazis na motorku ktera je opravdu v poradku a originalnim stavu, pak nebude za 55 tisic
první moto jsem měl z roku 93, pak 95(motor 91) takže teď bych se chtěl dostat k něčemu lepšímu, ta K1 by se mi líbila, jestli mi to vyjde s penězma tak do ní půjdu, nebo do sedmpade, když prašule nebudou tak SRAD
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek Koupě SRAda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě SRAda
Whistler>...dva roky s nim přežiju a pak konečně koupim motorku
Myslim ze SRADa podcenujes, budes rad kdyz vyuzijes pulku toho co umi
Dawe02>Whistler>...ale dávat za SRADa víc jak 55k se mi nechce, protože se 60 se dá koupit pěkná 600K1
gsx-r 600
Ridit se podle roku je docela blbost. K1 muze byt technicky mnohem horsi nez stejne drahy SRAD (a je to i pravdepodobne).
Navic zmen mezi 96-99 a K1 dal neni moc, na normalni silnici nepoznas rozdil, krome narocnejsi udrzby 6 pistku u SRADa.
Pokud narazis na motorku ktera je opravdu v poradku a originalnim stavu, pak nebude za 55 tisic
samozřejmě máš pravdu, ale dávat zase třeba 70 tisíc za motorku z 98mýho by se mi moc nechtělo, pokud vim že je to sport, přecejenom deset let starej, může vypadat hezky, ale nikdy nevíš kdo na tom jezdil a jak moc tomu nandával, jeden majitel to mohl leštit a ten po něm zase kurvit :\
ta šestka je stejně nějak levná oproti konkurenci, bude v tom nějaká čertovina
Dawe02>Whistler>...dva roky s nim přežiju a pak konečně koupim motorku
Myslim ze SRADa podcenujes, budes rad kdyz vyuzijes pulku toho co umi
to je jasný ono už u ZXRa jsem využíval první tři kvalty, na vytočenou trojku to bylo ažaž ale kdo z nás v běžnym provozu využije plnej výkon stroje že mě jde spíš o ten pocit... že kdybych chtěl, tak bych mohl