Případně na nějaké kratší výlety tak do těch 50 km?
Na delší cesty a výlety bych to pak viděl na nějakou pořádnou motorku okolo 600 ccm. Tedy celkově 2 motorky no

Naposledy editováno 04.01.2009 09:47:53
Taky časem zjistíš časovou úsporu s velkou motorkou, cbr bude vždy o dost pomalejší a pokud nejsi nějaký drobek, tak s pohodlím to na CBR není žádná sláva.
to jsou mé argumenty,proč bych nevyhazoval prachy za druhou zbytečnou motorku
1 reakcí na tento příspěvek Má to cenu - 125/250 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má to cenu - 125/250 ccm

1 reakcí na tento příspěvek Má to cenu - 125/250 ccm
taky počítejte následní ztráty při prodeji. stačí když prodělá při prodeji u jedné motorky, než aby prodělal dvakrát

1 reakcí na tento příspěvek Má to cenu - 125/250 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má to cenu - 125/250 ccm
rich.puzzle>pánové, je hezké, že to má nižší provozní náklady, ale počítejte také samotnou incestici do pořízení té cbr 125(35-40k), není zrovna dobré, když se živí 2 motorky, taky řetězovky, výměny oleje, desky, gumy atd. prostě nevěřím, že se to může vyplácet v krátkodobé
taky počítejte následní ztráty při prodeji. stačí když prodělá při prodeji u jedné motorky, než aby prodělal dvakrát
mam najeto asi 11500 a krome 1 sady pneumatim a vymeny oleje jednou za rok, zatim zadna investice a ostatni spotrebni veci na takovouhle motorku nejsou zrovna drahy
1 reakcí na tento příspěvek Má to cenu - 125/250 ccm

Jako dalším favoritem by pro mě byl skůtr o objemu 250ccm,měl jsem možnost se na tom povozit a paráda!
Bral bych třeba Suzu GS500. Trochu už to jede, servis nic moc nestojí, nežere to, je pohodlnější a seženej si skoro zasrovnatelný peníze, přičemž motor je držák jako málokterej jinej.
Šudy>rich.puzzle>pánové, je hezké, že to má nižší provozní náklady, ale počítejte také samotnou incestici do pořízení té cbr 125(35-40k), není zrovna dobré, když se živí 2 motorky, taky řetězovky, výměny oleje, desky, gumy atd. prostě nevěřím, že se to může vyplácet v krátkodobé
taky počítejte následní ztráty při prodeji. stačí když prodělá při prodeji u jedné motorky, než aby prodělal dvakrát
mam najeto asi 11500 a krome 1 sady pneumatim a vymeny oleje jednou za rok, zatim zadna investice a ostatni spotrebni veci na takovouhle motorku nejsou zrovna drahy
ale počítej, že on musí připočítat i náklady za nákup motorky
1 reakcí na tento příspěvek Má to cenu - 125/250 ccm

DawidER5>do práce kup náký malý auto,diesela třeba peugeot 106,205,Saxo,jezdí to za pět litrů a můžeš jezdit v jakymkoliv počasí.
jj, až budeš v létě stát někde na světlech rád ti zamávám.

BTW - obzvláště proto jezdím rád na malejch motorkách, projedeš všude a zařídíš přítom daleko víc jak s autem (parkování, poplatky, mobilita atd.)
a že občas zmoknu? no a, mám přece nepromok

Kdo zná trasu Vsetín (resp. Bystřička) - Zlín, tak jsou to cca 2 kopce, jinak obce a město. Takže jeden pracovní den do práce rovná se 100 km.
Na ER-5 jsem jezdil minulou sezónu (už je prodaná a stýská se mi

No a právě na cesty do práce je mi tak trochu škoda tahat velkou mašinu, když provozní náklady jsou cca 2násobné.JInak můžu samozřejmě jezdit autem - Felicie 1.6 na LPG, ale znáte to - jak člověk přičuchne k motorkám
