2 reakcí na tento příspěvek Carbtune
nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...
1 reakcí na tento příspěvek Carbtune
verze se dvema sloupeckama stoji 43liber, verze se 4ma 55 liber. postovne do cech je jedna libra, takze 44/56 je cena za kterou to dostanes az domu...
asi jedinej nedostatek je ze musis platit primo kreditkou (nebo prevodem na ucet ale to je celkem nesmysl) a mit tudiz kreditku s aktivovanymi internetovymi platbami...
1 reakcí na tento příspěvek Carbtune
assassin>
verze se dvema sloupeckama stoji 43liber, verze se 4ma 55 liber. postovne do cech je jedna libra, takze 44/56 je cena za kterou to dostanes az domu...
asi jedinej nedostatek je ze musis platit primo kreditkou (nebo prevodem na ucet ale to je celkem nesmysl) a mit tudiz kreditku s aktivovanymi internetovymi platbami...
Jak říkáš, já kupoval se dvěma sloupci za 43 + 7 pouzdro + 1 Libra poštovný, ale protože musíš platit kartou, tak to vyjde na nějakých 1615,- Kč. COž si myslím, že je slušná cena.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune
assassin>nenca: jednoduchy, takovou tu pruhlednou hadicku s malinkou dirkou rozrezes na 2/4 kousky (jestli mas 2-4sloupce) prestrihnes hadice co sou k tomu asi 10 cm od kraje a mezi tyhle dva kusy vlozis ty trubicky - tlumic razu.... pak uz to jen pripojis na karbec/strikacku v miste kde je mezi motorem a klapkou vhodne vyusteni podtlaku a sroubkem k tomu urcenym nastavis aby oba sloupce byly stejne...
nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...
Ještě se tě chci zeptat na jednu věc. V manuálu sem našel, že se seřizují na max 0,5-1 mm a max 15 mbar, co to znamená?
1 reakcí na tento příspěvek Carbtune
Setting for throttle cable throttle cable divider / throttle-valve stubs
0.5 - 1 mm
Technical data
Pressure differential between intakes
Value definition:
left / right
with throttle valve open
max. 15 mbar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Carbtune
Nenča>assassin>nenca: jednoduchy, takovou tu pruhlednou hadicku s malinkou dirkou rozrezes na 2/4 kousky (jestli mas 2-4sloupce) prestrihnes hadice co sou k tomu asi 10 cm od kraje a mezi tyhle dva kusy vlozis ty trubicky - tlumic razu.... pak uz to jen pripojis na karbec/strikacku v miste kde je mezi motorem a klapkou vhodne vyusteni podtlaku a sroubkem k tomu urcenym nastavis aby oba sloupce byly stejne...
nejlepe postupovat podle servisniho manualu dane motorky...
Ještě se tě chci zeptat na jednu věc. V manuálu sem našel, že se seřizují na max 0,5-1 mm a max 15 mbar, co to znamená?
ted nejak vytrzeno z kontextu nevim urcite... ale tipuju ze to je tolerance v jaky by se mely ty dva vlace nachazet po serizeni.. jedno bude rozdil ve vysce hladin u rtutoveho sloupce, todruhe primo odpovidajici hodnota tlaku, proste to udelej co nejpresneji se podari....
jo a tusim ze v navodu u carbtune je info ze bawa nektere rady maji malej podtlak na vyusteni kde se to sleduje, tak ze se musi dat ten budik vzhuru nohama a prestrkat hadicky na druhou stranu - tim se udela citlivejsi v tom danem rozsahu maleho podtlaku - ale presne sem nezkoumal jak na to... musel bych si to znova precist a doma na to kouknout...
Nenča>Přesně je tam uvedeno toto Technical data
Setting for throttle cable throttle cable divider / throttle-valve stubs
0.5 - 1 mm
Technical data
Pressure differential between intakes
Value definition:
left / right
with throttle valve open
max. 15 mbar
to prvni je naky nastaveni lanek v tom cajku kde se rozdeluji z jednoho do dvou nebo tak neco... chtelo by to k tomu nakres, takhle tezko rict co se tim mysli.
u toho tlaku, tam je to rozdil tlaku na vstupu... ale pri otevrenem plynu??? to mi nejak neni jasny k cemu to je dobry...
2 reakcí na tento příspěvek Carbtune
za prve, poradne ohrat:
na jeden valec to prijde dat misto te hadice s napisem:
na druhe strane misto krytky: (je mozne ze to tak bude i na prvni strane, je tam pripojenej nakej cajk co se v ramci "tuningu" odpojuje, nezkoumal jsem co je to zac)
pak je potreba odpojit tyhle servo motorky:
dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem
nastartovat a zkontrolovat jestli jsou podtlaky jakz takz stejne, pokud ne je potreba seridit to v servisu, dela se to pres pocitac v ridici jednotce ....
pokud jsou ok tak dalsi krok je nakroutit tam 2000otacek a nejakym cajkem zafixovat plyn aby to drzelo tech 2tis
pokud je potreba to seridit, tak se povoli tahle matka:
a pak tocis tou koncovkou tak aby se sloupce na budicich srovnaly, musi bejt ale v lankach stale vule 1mm pokud by se na to spravne nastaveni ta vule "vycerpala" je potreba to vratit zpet a stelovat stejnym zpusobem na druhem valci.
foto:
(ma jine budiky, nesteluje dva sloupce ale toci se tam kolecko se s tupnici)
pak 4000 otacek a znova zkontrolovat
pak to chce utahnout tu jistici matku, pouzit 2 klice a pripadne po dotahnuti opet kontrolovat synchronizaci, prej to jde pri tom utahovani zase snadno rozhodit.
Naposledy editováno 05.01.2009 14:43:09
BK>By mě zajímalo co ten assassin dělá, chytrej jak rádio a je furt online
ted sem tu 14dni nebyl:)
jinak delam analytik/tester pro jednu stavarskou SW firmu...
jo a sem houno chytrej... jen umim trochu anglicky a umim napsat to co hledam do okynka googlu:)
Naposledy editováno 05.01.2009 14:44:08
1 reakcí na tento příspěvek Carbtune
To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.
1 reakcí na tento příspěvek Carbtune
BK>Tak hlavně je to o penězích vi´d. Ale co znám mechaniky takhle různě tak maj vejplatu ofiko, pak za melouchy a pak za kšefty bokem, tak si nestěžujou. A v Praze kór tam ten kšeft musí jet jak prase.
jasny, ale ja sem v praze naplavenej kvuli skole - puvodne, a ted kvuli nejakemu stabilnimu prijmu, nemam tu prostory, naradi a tak.... a zase abych kvuli prachum prisel z prace a pak do noci delal melouchy.. to se mi nechce...
a spis bych chtel delat veci co nedokaze kazdej radovej mechos... a to chce nejake investice... a to se stale nejak nedari osefovat... brzda atd....
Nenča>Assassin>dve ruzne metody, jedna pri vypnutem klicku a jedna po tom co se moturky zaparkuji pred startem do vychozich poloh, prej v tom asi neni rozdil, ja bych je odpojil s vypnutym klickem.
To ale přeci nemůže bejt stejný, protože když je odpojím při vypnutém klíčku, klapky se ani nehnou a když je odpojím po zapnutí klíčku a servomotorky klapku nařídí, pak odpojím, záleží jestli zůstanou klapky nastavený v tý samý poloze nebo se po odpojení vrátí do původní polohy. A teď mi řekni, jak poznám, že obě lanka mají stejnou vůly 1 mm. Kdyby to člověk už u někoho viděl, tak bude chytřejší a nebudu se tu ptát jak největší pako.
no ty servomotorky pousti /jak sem to pochopil/ vzduch navic kolem klapky (nevim jestli otviraj dalsi kanal nebo primo klapku) aby drzely stale stejne otacky na volnobeh pri ruznych podminkach, hlavne jde o studenej start, kdy da ridici jednotka vic benzinu, tka tam tyhle motorky poustej i vic vzduchu... pokud bude motorka ohrata, vypnes klicek a odpojis, nebo motorka ohrata, zapnes klicek a odpojis tak by to melo vyjit na stejno... ono po zapnuti klicku mozna zavrcej, jak projizdi pro kontrolu celou drahu ale pak by se meli zaparkovat v nake vychozi poloze a podle toho co sem se docetl tak by mela byt stejna jako kdyz to vypnes a odpojis.
s tou vuli v lanku ti nereknu, tohle jsem jen vycetl na netu, 1200GS sem v ruce nemel. takze tak nejak vychazej z toho navodu a na miste u stroje na zkus prijit, predpokladam ze tam bude nakej cajk ve kterym se z jednoho lanka od plynu delaj 2, tam by ta vule snad nekde sla zjistit....
k tem trem hadickam - ta treti je ta prvni:) jen se mimo obrazek otoci a jde prave k tomu valci
jo a ze mas u obojeho zaslepky - pisou ze tam je pripojene "carbon canister" tipuju ze nakej cajk na naky zarizeni co se stara o emise - budou ho mit jen verze pro nektere staty