Naposledy editováno 27.12.2008 10:45:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Její hranatý agresivní design evokuje robota z filmu transformers nebo třeba středověkého rytíře čí neviditelný bombardér, koncovky mají například podobu zbraně .
Kdo je už teď napnutý tak se může podívat na můj web www.weheardreams.com a když si dáte kontrast monitoru na maximum máte možnost vidět siluetu motorky
Naposledy editováno 13.01.2009 13:30:53
Ale jsem ve skole a i kdyz si nastavim nejvetsi kontrast, nic nevidim.
Nicmene po te, cos to takhle popsal me to fakt zajima.
Das to nekam, az prestanes delat tajnosti? Treba sem?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
2 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Navíc tam mám několik vychytávek které se u sériových motocyklů zatím vůbec nepoužívají
A namyšlenej budu, protože jsem u toho proseděl vánoce a mladá z toho nebyla dvakrát nadšená
Mimo to si myslim, ze od tebe by vzali jenom navrh, umlceli te par penezma a zbytek si udelali podle sebe...
Ale jinak good luck, doufam, ze to vypada aspon tak, jak jsi to prezentoval
2 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
teamwhd>pokud ses zasmál tak je to v pořádku, ber to klidně s nadsázkou ale mě to tak prostě baví. Chci klientovi nabídnout kompletní marketing. Návrh sám o sobě může být překrásný ale pokud zkazíš kampaň tak můžeš o dost zákazníků přijít.
Navíc tam mám několik vychytávek které se u sériových motocyklů zatím vůbec nepoužívají
A namyšlenej budu, protože jsem u toho proseděl vánoce a mladá z toho nebyla dvakrát nadšená
už tohle vypadá mooooc podezřele. Vážně to bude mít hranatý kola?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
[img] vado, to vypadá jako nějaký skutr
"...and you must have a little sense of humor to understand it."
Jinak ale triko a mikinu Gixer mas peknou, kde a za kolik se to da sehnat?
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Icing - Triko s mikinou v sadě bude do litra(i když v rámci udržení nějakého levelu kvality to může být o pár stovek víc). Plus chystám e-shop kde třeba při zakoupení řetězovky dostaneš triko z limitované edice zdarma
Naposledy editováno 13.01.2009 14:17:03
Podľa mna ten bajk musí mať čo najviac netradičných a exkluzívných komponentov, inak si potenciálny zákaznik kúpi napríklad nového V-MAXa 1,7L V4 200PS 180NM s klasickou prednou vidlicou za 20.000 EUR a ma vystarané!
Nikto si nevšimol základný fakt, a sice:
bola vyhlasená sutaž ale nikto nevie o čo sa hrá. Ma byť vybratých 5 najlepších návrhov, s nimi sa ma pokračovať, ale aká cena čaká výťaza???
:\ [img]
Naposledy editováno 13.01.2009 16:54:29
2 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
assassin: takovejhle clen (na obou koncich na kloubech) je vzdy zatizen jen silami v ose toho clenu
ano to mi bolo vždy jasné, ale pozor! Toto platí len pri všetkých štandardných bežných tlmičoch ktore tlmia, teda kladu odpor pri rozťahovaní, ALE NIE na tomto mojom špeciálnom, ktorý tlmí, teda kladie odpor OPAČNE, teda pri stlačovaní, a preto MA TENDENCIU SA OHNUŤ pri kladení odporu keď nan posobi spetný tlak pružiny a preto musí byt jednoducho robustnejší a na to stavaný...
assassin: brutalne degresivni, da se rict ze po prejeti "nerovnosti" by se kolo uplne preklopilo do max zdvihu a uz se nedostalo ven... navic pri takhle brutalnim mechanickem prevodu by tam vysla pruzina tak tezka a velka ze by se tam ani nevesla...
toto nie je ziadna ostra kroska aby musela mať zdvih zadného kolesa 350mm ale cestovný stroj ktorému stačí 120mm, takže žiadne preklopenie kývačky za uvrať pod sedlo jazdca by sa nekonalo pretože by tam bol gumový doraz na max 120mm a dosť. Páka by bola pri tomto stlačeni sice ešte vačšia, to je jasné (uznavam ale že je to nežiaduce a išlo by to smerom do degresivity učinku pružiny namiesto progresivity) ale ŽIADNA BRUTALITA by to EŠTE STÁLE nebola. Pružina ktora je tam nakreslena vyzerá dostatočne masívne a určite by pri tej páke aj pri stlačeni 120mm stačila. Praveže pri prepakovacích systémoch ako PRO-LINK atd sa bežne použivaju este vačšie páky a pružina nevyzerá nijak brutalne velka...
assassin: ad excentr na tom zadku, k cemu je snadno prestavitelnej rozvor, kdyz stejne mas jednu dylku retezu? k nicemu...
pokiaľ nebude majiteľ nejaké kravatové nemehlo alebo príliš často striedať zakrutovite trasy versus dlhe rovinky tak sa rozhodne pre jednu variantu a retaz si jednoducho prisposobi na potrebnu dlžku. Zadavateľ určil rozvor 1525-1565mm čo je žalostne málo na krutiaci moment +200NM, tam musí byť možnosť nadstavenia aspon do 1650mm, pretože pri prudkej akceleracii z 0-100km/h bude predné koleso stále vo vzduchu.
assassin: u rychle jedoucich motorek je potreba ten kotouc udelat co nejmensi, moment setrvacnosti se totiz zvetsuje nelinearne
nerobí sa návrh na GSX-R K10 ale muscle bike. Čize paradoxne ťažšie kotuče vpredu (kritizoval dawe02) možu prisť vhod a tlačit koleso smerom k vozovke pri prudkom otáčaní pravačkou...
Je mi jasne čo su neodpružené hmoty alebo nelinearne sa zvišujuca rotujuca hmota velkého kotuča verzus malého.
Myslím si že základne fakty mi boli a stále su jasné.
[img]
assassin: takovejhle clen (na obou koncich na kloubech) je vzdy zatizen jen silami v ose toho clenu
ano to mi bolo vždy jasné, ale pozor! Toto platí len pri všetkých štandardných bežných tlmičoch ktore tlmia, teda kladu odpor pri rozťahovaní, ALE NIE na tomto mojom špeciálnom, ktorý tlmí, teda kladie odpor OPAČNE, teda pri stlačovaní, a preto MA TENDENCIU SA OHNUŤ pri kladení odporu keď nan posobi spetný tlak pružiny a preto musí byt jednoducho robustnejší a na to stavaný...
assassin: brutalne degresivni, da se rict ze po prejeti "nerovnosti" by se kolo uplne preklopilo do max zdvihu a uz se nedostalo ven... navic pri takhle brutalnim mechanickem prevodu by tam vysla pruzina tak tezka a velka ze by se tam ani nevesla...
toto nie je ziadna ostra kroska aby musela mať zdvih zadného kolesa 350mm ale cestovný stroj ktorému stačí 120mm, takže žiadne preklopenie kývačky za uvrať pod sedlo jazdca by sa nekonalo pretože by tam bol gumový doraz na max 120mm a dosť. Páka by bola pri tomto stlačeni sice ešte vačšia, to je jasné (uznavam ale že je to nežiaduce a išlo by to smerom do degresivity učinku pružiny namiesto progresivity) ale ŽIADNA BRUTALITA by to EŠTE STÁLE nebola. Pružina ktora je tam nakreslena vyzerá dostatočne masívne a určite by pri tej páke aj pri stlačeni 120mm stačila. Praveže pri prepakovacích systémoch ako PRO-LINK atd sa bežne použivaju este vačšie páky a pružina nevyzerá nijak brutalne velka...
assassin: ad excentr na tom zadku, k cemu je snadno prestavitelnej rozvor, kdyz stejne mas jednu dylku retezu? k nicemu...
pokiaľ nebude majiteľ nejaké kravatové nemehlo alebo príliš často striedať zakrutovite trasy versus dlhe rovinky tak sa rozhodne pre jednu variantu a retaz si jednoducho prisposobi na potrebnu dlžku. Zadavateľ určil rozvor 1525-1565mm čo je žalostne málo na krutiaci moment +200NM, tam musí byť možnosť nadstavenia aspon do 1650mm, pretože pri prudkej akceleracii z 0-100km/h bude predné koleso stále vo vzduchu.
assassin: u rychle jedoucich motorek je potreba ten kotouc udelat co nejmensi, moment setrvacnosti se totiz zvetsuje nelinearne
nerobí sa návrh na GSX-R K10 ale muscle bike. Čize paradoxne ťažšie kotuče vpredu (kritizoval dawe02) možu prisť vhod a tlačit koleso smerom k vozovke pri prudkom otáčaní pravačkou...
Je mi jasne čo su neodpružené hmoty alebo nelinearne sa zvišujuca rotujuca hmota velkého kotuča verzus malého.
Myslím si že základne fakty mi boli a stále su jasné.
[img] takže veškerý dobrý podněty od lidí co o motorkách, fyzice a dynamice něco ví jsou vlastně zbytečné. Stačí tedy vlastně udělat sebe exotičtější "stroj" s nepoužitelnými jízdními vlastnostmi ale s exkluzivním vzhledem. To jsem netušil. Pokud je to skutečně pravda pak je možná celý humbuk ohledně výkonů a kroutícího momentu zbytečný. Jak často ho využije majitel motorky která nebrzí, nezatáčí, je nestabilní. Max jednou do roka když ho jako exhibici svého ega vyveze v dodávce na letiště a tam ho dvakrát prožene po rovné dráze.
Měl jsem z FGR trošku pocit že to má být v provozu použitelná motorka české výroby. Jak vidím, zůstane pouze u stroje české výroby a to ještě možná.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Komentáre odborníkov su takisto prínosom, to len assassin plietol jablka z hruškami v jeho príspevku keď rozoberal moje výroky, inak je všetko OK...
[img]
Naposledy editováno 14.01.2009 10:13:17
ale pises ze pletu jabka z hruskama... tak se opet musim branit:)
muscle_biker>Zdarec![img] assassin, pletieš jablka z hruškami:
assassin: takovejhle clen (na obou koncich na kloubech) je vzdy zatizen jen silami v ose toho clenu
ano to mi bolo vždy jasné, ale pozor! Toto platí len pri všetkých štandardných bežných tlmičoch ktore tlmia, teda kladu odpor pri rozťahovaní, ALE NIE na tomto mojom špeciálnom, ktorý tlmí, teda kladie odpor OPAČNE, teda pri stlačovaní, a preto MA TENDENCIU SA OHNUŤ pri kladení odporu keď nan posobi spetný tlak pružiny a preto musí byt jednoducho robustnejší a na to stavaný...
vsechny standartni tlumice kladou odpor pri stlacovani i pri roztahovani, utlum komprese a utlum odskoku, jelikoz odpor vznika pohybem pistu v kapaline a prepousteni kapaliny nejakou tryskou v nem, neni duvod aby tam vznikla nejaka sila do boku...
pravdepodobne mas na mysli tendenci pruziny vyhnout do boku - u vinutych pruzin techto rozmeru neni tahle otazka "stability" takovej problem, jsou vedene telem tlumice a nevznikaji tam temer zadne bocni sily...
mam pocit ze motas do sebe pojem tlumic a pruzina.. oboje je neco jineho...
assassin: brutalne degresivni, da se rict ze po prejeti "nerovnosti" by se kolo uplne preklopilo do max zdvihu a uz se nedostalo ven... navic pri takhle brutalnim mechanickem prevodu by tam vysla pruzina tak tezka a velka ze by se tam ani nevesla...
toto nie je ziadna ostra kroska aby musela mať zdvih zadného kolesa 350mm ale cestovný stroj ktorému stačí 120mm, takže žiadne preklopenie kývačky za uvrať pod sedlo jazdca by sa nekonalo pretože by tam bol gumový doraz na max 120mm a dosť. Páka by bola pri tomto stlačeni sice ešte vačšia, to je jasné (uznavam ale že je to nežiaduce a išlo by to smerom do degresivity učinku pružiny namiesto progresivity) ale ŽIADNA BRUTALITA by to EŠTE STÁLE nebola. Pružina ktora je tam nakreslena vyzerá dostatočne masívne a určite by pri tej páke aj pri stlačeni 120mm stačila. Praveže pri prepakovacích systémoch ako PRO-LINK atd sa bežne použivaju este vačšie páky a pružina nevyzerá nijak brutalne velka...
tak mozna bych se namahal z tech proporci prekreslit graf zavislosti zdvihu na tlumici na zdvihu na kole... degresivni znamena ze pokud budu mit spravne nadimenzovanou pruzinu na pocatek zdvihu (spravnej SAG) tak mi pri prejeti nerevnosti (nespravne dynamiku prevedu na staticke zatizeni) vznikne treba sila 15kg (150N) ktera stlaci odpruzeni cca 20mm do zdvihu... pak ale prejedu vetsi nerovnost, 2x vetsi napr, a sila 30kg diky te degresi na pace uz neudela zdvih 40mm ale padne to treba 60-80mm do zdvihu... to je absolutne nesmyslne a zachranovat to nakym gumovym dorazem, to uz je extrem...
nasledne z tohodle grafu a predpokladane hmotnosti by sla nadimenzovat pruzina a troufam si rict ze to bude jinaci macek...
assassin: ad excentr na tom zadku, k cemu je snadno prestavitelnej rozvor, kdyz stejne mas jednu dylku retezu? k nicemu...
pokiaľ nebude majiteľ nejaké kravatové nemehlo alebo príliš často striedať zakrutovite trasy versus dlhe rovinky tak sa rozhodne pre jednu variantu a retaz si jednoducho prisposobi na potrebnu dlžku. Zadavateľ určil rozvor 1525-1565mm čo je žalostne málo na krutiaci moment +200NM, tam musí byť možnosť nadstavenia aspon do 1650mm, pretože pri prudkej akceleracii z 0-100km/h bude predné koleso stále vo vzduchu.
uz si nekdy jednoduse prizpusoboval retez na dylku? rozlisovat retez, zkratit o par clanku, dat novou spojku a zalisovat... a pozot zkraceni je nevratne, opetovne prodlouzeni by znamenalo 2 nove sponky, 2 lisovani... pak uz je zbytecny delat takovejhle excentr, zvlast na strane neodpruzenych hmot, kdyz to same pouziva kupa motorek tak ze cep vepredu je takto excentricky -TLR napriklad a vymenuji se v nem ruzne (asi 3) ruzne podlozky pro 3 rozvory...
pokud by to melo byt exoticke a funkcni, mohl by to byt treba kardan - teleskopicky ... drazkovana hridel zasunuta do vnejsi drazkovane hridele a nejak sikovne vysuvne... takhel s tim retezem je to uplne zbytecna zalezitost
assassin: u rychle jedoucich motorek je potreba ten kotouc udelat co nejmensi, moment setrvacnosti se totiz zvetsuje nelinearne
nerobí sa návrh na GSX-R K10 ale muscle bike. Čize paradoxne ťažšie kotuče vpredu (kritizoval dawe02) možu prisť vhod a tlačit koleso smerom k vozovke pri prudkom otáčaní pravačkou...
Je mi jasne čo su neodpružené hmoty alebo nelinearne sa zvišujuca rotujuca hmota velkého kotuča verzus malého.
ty kotouce beru jakoze to neni takova tragedie, jen sem se pozastavoval nad tim ze by to byla takova vyhoda oproti klasickejm....
Myslím si že základne fakty mi boli a stále su jasné.
myslim ze ne..
Naposledy editováno 14.01.2009 10:34:45
1.uchycení brzdiče by se při prvním zabrždění ulomilo(nehledě na zbytečné zvýšení neodpružené hmoty). Myslím že bohatě postačej radiální monobloky od bremba který si nikdo nedovolí pořádně stisknout
2.řetěz použiješ gumovej a nebo bude majitel při každý změně rozvoru nejtovat???
3.ten tlumič ani nemá cenu komentovat
č.tím pádem sou tvoje exkluzivní návrhy a řešení vyčerpaný
4.design je otázkou vkusu takže je to jen subjektivní názor ale nemyslím že by byl nějak zvlášť uchvacující
Naposledy editováno 14.01.2009 12:32:42
...Pre projekt som uplatnil viacero vlastných a netradičných riešení:
.
.
.
Mám pripravených viacero dalších "lahôdkových" dzajnérskych a konštrukčných riešení pre úsporu hmotnosti, centralizovanie a zníženie ťažiska...
Dalsi argumentace je uz jen usmevna, tak se usmivejme jelikoz toto nikdo rozumny nezrealizuje.
1 reakcí na tento příspěvek Kdo jste dělal design pro Moto FGR V6???
Naposledy editováno 14.01.2009 15:02:20