1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??
Když byla nová, nebyly v přepákování žádný vůle. Asi od 9tis. km to začalo postuně hrkat, tak jsem koupil sadu ložisek a gufer ALL BALLS, přímo na DR (komplet přepáčko + spodní centrálu) a po výměně byla vůle na kyvce ještě větší, než se starýma origo ložiskama !!! Tak jsem to znova rozebral a zjistil že díra na vnitřních kroužcích těch nových ložisek je o 0,15 - 0,3mm větší takže ty čepy-šrouby tam hrkají
Nechal jsem si vyrobit nový šrouby a speciálně je slícovat s těma "super" ložiskama aby to bylo na fest. Výsledek je mnohem lepší, ale stejně to není stoprocentní :\ jako když bala nová.
Lopp>Cobra357> Moje zkušenost s DR-Z.
Když byla nová, nebyly v přepákování žádný vůle. Asi od 9tis. km to začalo postuně hrkat, tak jsem koupil sadu ložisek a gufer ALL BALLS, přímo na DR (komplet přepáčko + spodní centrálu) a po výměně byla vůle na kyvce ještě větší, než se starýma origo ložiskama !!! Tak jsem to znova rozebral a zjistil že díra na vnitřních kroužcích těch nových ložisek je o 0,15 - 0,3mm větší takže ty čepy-šrouby tam hrkají
Nechal jsem si vyrobit nový šrouby a speciálně je slícovat s těma "super" ložiskama aby to bylo na fest. Výsledek je mnohem lepší, ale stejně to není stoprocentní :\ jako když bala nová.
umisteni loziska by melo byt konstrukcne tak udelane ze se stred stahne soubem na fest, takzeby ani ta vule nemela byt znat.. pripadne bych tam dal lepidlo na loziska(loctite) ale bacha aby to pak slo rozebrat....
3 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
PetrTM>většina vůle se udělá na kloubku tlumiče, kterej moc nevydrží, protože nejde 100%ně utěsnit. když zahejbete kolem a kouknete, většinou se to hejbe právě na tlumiči. Stačí vůle v desetinách mm, která na konci kyvky dělá klidně i cenťák. Na druhou stranu...kdo z vás to pozná při jízdě, pokud to vyloženě nemlátí tak o tři cenťáky? Můj názor je že vůle v přepákování je jen zbytečná histerie a tahání peněz z kapsy...pokud nejsou popraskaný a zarezlý jehly nebo odrbaný čepy, kašlu na to. Tak třikrát do roka namazat, v nouzi nejvyšší vyměnit kloubek, a víc už na to kašlu, stejně se vůle do měsíce udělá znova i s novejma věcma
Tak tak, udělal jsem na GG komplet novej, a vydrželo to pár vyjížďek a vůle skoro jako předtim
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??
manteufel>počkej jak je tam dostaneš ty kuličkové nebo znáš přímo typ ?
Typ neznam normalne veznu kloubek zajdu stim tam kde prodavaji loziska tam to pomeri a bud jestli takove male kulickove existuji tak ti je objednaji ale vetsinou ty kurvi cinske tam daju takove miry co nejsou abys musel koupit origo.Ted sem to delal na RM tam sou 27mm prumer a ten neexistuje.Tak sem kupil 28mm a tu diru na kloubku o 1mm zvetsil narval tam 4 loziska vedle sebe a je to ok.Nemosim cely rok nic mazat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??
Tom232>manteufel>počkej jak je tam dostaneš ty kuličkové nebo znáš přímo typ ?
Typ neznam normalne veznu kloubek zajdu stim tam kde prodavaji loziska tam to pomeri a bud jestli takove male kulickove existuji tak ti je objednaji ale vetsinou ty kurvi cinske tam daju takove miry co nejsou abys musel koupit origo.Ted sem to delal na RM tam sou 27mm prumer a ten neexistuje.Tak sem kupil 28mm a tu diru na kloubku o 1mm zvetsil narval tam 4 loziska vedle sebe a je to ok.Nemosim cely rok nic mazat.
Zajímalo by mě jak budeš (nebo spíš následující majitel) pak ty ložiska měnit... Měl jsem tu čest se třema zarezlejma v řadě a masakr,několik dní sraní... čtyři bych nechtěl potkat ani v noční můře.
PetrTM>většina vůle se udělá na kloubku tlumiče, kterej moc nevydrží, protože nejde 100%ně utěsnit. když zahejbete kolem a kouknete, většinou se to hejbe právě na tlumiči. Stačí vůle v desetinách mm, která na konci kyvky dělá klidně i cenťák. Na druhou stranu...kdo z vás to pozná při jízdě, pokud to vyloženě nemlátí tak o tři cenťáky? Můj názor je že vůle v přepákování je jen zbytečná histerie a tahání peněz z kapsy...pokud nejsou popraskaný a zarezlý jehly nebo odrbaný čepy, kašlu na to. Tak třikrát do roka namazat, v nouzi nejvyšší vyměnit kloubek, a víc už na to kašlu, stejně se vůle do měsíce udělá znova i s novejma věcma
pod tohle se klidně podepíšu
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
Lozisko bude alternativni nahrada asi spis pro lidi co nejezdi motokros a neskacou tolik...
Me se to stalo na motokrose, parkrat jsem pretahl lavici na rovinu a bylo po nem. Takze na kros spis kloubek.
Lozisko melo najeto 30 hodin, bylo dostatecne navazelinovane...
Jeste pripominka k te vuli na tlumici, cim vetsi vule , tim hur central funguje.... je to znat a to dost, hlavne na malych roletach a dirach, kdyz se nevyuziva vetsina zdvihu tlumice.
Je to uplne stejne jako kdyz mate velkou vuli na futrech prednich tlumicu, taky nefungujou jak by mely.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle v přepákování??
Naposledy editováno 18.01.2009 09:31:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vůle v přepákování??
TesiLokateli>Nevíte kolik tak vychází udělat přepákování na WR-ko 400? musím to teď nechat udělat, tak bych potřeboval nějakou finanční přestavu, a taky ještě + přetěsnit vydle. díky
Přepáčko cca 1500,-? Už moc nevím, naposledy jsem platil více věcí najednou...Vidle 1500,-