Úpravy:
-zesílený rám ( převařený + spousta výztuh )
-vyměněna všechna ložiska za japonská Koyo ( prý kvalitnější než SKF ) + nové šrouby a gufera
-BB4
-výfuk Hikone ( typ 202 ) - udělal jsem ho 2-dílný, protože bych ho už kvůli množství vzpěr z rámu nevytáhl..
-karbonová klapka sání ( v plánu mám trojúhelníkové klapky )
-karburátor ze Simsona
-vyleštěné kanály
-zlepšené chlazení motoru a spojky ( kopie od L.O.mmaxe )
-kovové páčky namísto plastových ( při brždění se neohýbají )
Ikdyž je teprve v záběhu, v porovnání s originálem jede o dost lépe
Už se těším až bude hezky a budu řádit na okruhu
Tady je pár foto mojí MiniNinji...
[URL= velký dík putuje Corelovi9 za jeho cenné "rady do zahrady"
Edit: PMT od MišákaRR jsou nazuty - díky Mišáku, máš to u mě a nalepil jsem nové samolepky - snad se budou líbit...
[URL= na tunig-moto[/url]
Naposledy editováno 09.03.2009 13:53:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ruck>Ještě tenhle týden nastříkám ráfky ( matná černá + bílé linky ) a hodim sem fota...
nic nestrikej stejne to v sobotu odrbem Prezouval si to uz nekdy?PMT jsou bezdušuvky ale jestli jsi to neprezouval tak tam duse mas je to lepsi s nima PMTčka by se museli roztahnout jde to špatne Ja tam duše mam a jsem zpokojenej
2 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
já se nedvno pustil do toho motoru, všechno v cajku, už jsem tahal za startovací šňůru a najednou mi tam nejde jiskra a mám brutální kompresi asi jsem tam zapoměl dát jeden ten měděnej kroužek či co.. a zřejmě mi odešlo zapalko.. takže zase rozborka zborka.. Už se těšim až to bílý venku sleze a začnem zase lítat tady kousek v jablonci..
MišákRR>Ruck>Ještě tenhle týden nastříkám ráfky ( matná černá + bílé linky ) a hodim sem fota...
nic nestrikej stejne to v sobotu odrbem Prezouval si to uz nekdy?PMT jsou bezdušuvky ale jestli jsi to neprezouval tak tam duse mas je to lepsi s nima PMTčka by se museli roztahnout jde to špatne Ja tam duše mam a jsem zpokojenej
Neboj, bude to nastříkaný tak, že to už nikdo neoloupe
Duše tam samozřejmě nechám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ten tvůj "tlumič řízení" už mám, jen není vyfocenej a pevný stupačky budou co nejdříve a gumy v sobotu...
Na jaře mě musíš naučit pár vychytávek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
já se nedvno pustil do toho motoru, všechno v cajku, už jsem tahal za startovací šňůru a najednou mi tam nejde jiskra a mám brutální kompresi asi jsem tam zapoměl dát jeden ten měděnej kroužek či co.. a zřejmě mi odešlo zapalko.. takže zase rozborka zborka.. Už se těšim až to bílý venku sleze a začnem zase lítat tady kousek v jablonci..
Tak to se taky prijedu project do (Jablonce)Jestli to teda nebude vadit Prosim te na co tam mas ty gumycuky?Neni lepsi dat pod brejle gumu?Gumycuky jsou zbytecne dlouhy a nevypada to moc dobre.Ja tam mam gumu a je to super dotahnes si to jak potrebujes a s tema stupackama mam tam narvanou zahradni hadici a taky super
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Gumycuk je sice nevzhledná varianta, ale o dost praktyčtější, tuhost si navolíš sám potřebnou délkou a co je asi nej předost je že tím jak se jedna guma přetahuje s druhou ti neustále drží přímý směr a čím víc chceš řidítka otočit tím víc musíš "zabrat". Hlavně nemáš žádnou práci s tím narovnat je po zatočení do půvdoní polohy - jdou tam samy..
s gumou prostě někde drnceš, trochu zavřeš řidítka a už se s tim musíš prát abys jel rovně. Mám to vyzkoušený a gumycuk funguje ze všeho nejlíp.. Když už jedeš fakt "na hraně" řízení je fakt mnohem klidnější - vyzkoušej a uvidíš - ale musíš to dotáhnout tak aby ti řidítka nešli až na doraz - cca 1-2 cm od, pak to funguje
a přidám něco málo z našeho ježdění - všiměte si malýho highsideru v táhlý levý na roviku kolem baráku
Naposledy editováno 17.02.2009 10:45:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Slow>Ruck> no pěkné
Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.
No...moc klukům čínskejm nevěřím
Výfuk je Hikone typ 202 + musíš dodělat komplet koleno..
Výfuky Hikone
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
My na to jdeme opačnou fintou, radší angažujeme lehčího jezdce a rám jsme převařili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Tak to máš sakra těžkou kombinézu, co v ní vozíš??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ruck>Slow>Ruck> no pěkné
Ty nedůvěřuješ čínské konstrukční škole?
Kdesi ukradnul ten výfuk? Musím taky nějakej sehnat, origo je na draka.
No...moc klukům čínskejm nevěřím
Výfuk je Hikone typ 202 + musíš dodělat komplet koleno..
Výfuky Hikone
podivam se na to videjko v Belfu nam to na notasu nejde
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ruck>Slow> no tak to vážně není potřeba upravovat
Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu
pupek vozíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
stepos79>Ruck>Slow> no tak to vážně není potřeba upravovat
Co bych vozil....pár let v posilce a thai-boxu
pupek vozíš
ten já vozim taky , na kombi se vykašli, to je zbytečná zátěž a pořádně se v tom nehneš, pořid od zandony chrániče se sliderama a můžeš jezdim v čemkoli. já v hycu jezdil kalhoty a tričko + minib. chrániče a na loktech chrániče z inlinů škoda že to nemám na fotkách.. jinak ty minib.chrániče najdeš tady ta investice se fakt vyplatí
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
Slow>2:Ruck, nebylo by lepší v té kombošce jezdit na tomto:Bike for Ruck
Hmm....tak to ti teda pěkně děkuju
1 reakcí na tento příspěvek ****Ruckwasaki je slavná
Naposledy editováno 18.02.2009 00:59:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ****Ruckwasaki je slavná
Ruck> pokud je to nutný, řetěz kup od blaty, nebo kluci kupovali něakou čízu myslim, je to stejně jedno, já mám složenej asi ze 3 druhů a jezdí to, spíš pořiď nejtováček, páč tomu že ho sem tam přerveš se stejně nevyhneš. někdy stačí upadnout a rupne ani nevíš jak a mít náhradní kousek řetězu a cajk na to to rychle spravit je k nezaplacení a převod jedině 6/68 jinej nemá cenu.. živí to je dost a mít to ještě kratší tak už se nesvezeš vůbec (i rovinky jsou důležitý)
Stupačky navař pevný kulatiny a na ně nejlíp nějakou "plošinkou" třeba o velikosti krabičky od sirek na kterou si pak "pohodlně" položíš v kotníku zlomenou nohu..
A ještě k tomu laufu.. je super ale nedoporučuju aby takhe koukal, je to dost nebezpečný, hlavně pro ty za tebou a byla by ho i škoda, přeci jen nějakýmu tomu blbnutí se nevyhneš a takhle ho lehce ohneš nebo ubousíš, pokud se ti na něj dřív někdo nenapíchne
já to měl takhle a super. jak zvuk tak výkon.. na ohyb svodu jsem použil kus kolena z původního výfuku
A karbec ze simsona? jen dobře. výhoda je v přírubě (nepřisává vzduch oproti gumovjem na tuning. karbcích) má větší sací průměr než originál je celkem bezproblémový.
tun. karbce to je laborace..
15mm je super (sám ho jezdím) má kovovou přírubu, dobjrej sklon, ale při maximálce je znát že nedokáž dát víc šťávy ani po přetryskování..
Opriti 19mm která když se vyšteluje jede jak z praku.
Ale: protejká, gumová přírupba má špatnej sklon a karbec je nesutál zakloněnej, přisává falešnej vzduch, docela pakárna ho vyštelovat - ale je to kous od kusu čímž nechci nikoho odradit, jen mluvím z vlastní zkušenosti..
A bylo tu zmíněno i Valbro - super karbec, jeden z nej, ale pracuje uplně na jinym principu a je pakárna ho jak zapojit tak nastavit, takže asi tak pro dnešek.. už je hodně hodin, jdu spát
a na závěr moje oblíbená: "stejně se v tom budeš pořád hrabat"
Naposledy editováno 18.02.2009 02:46:09