Téma: Výměna olejů BMW K1200 RS
18.2.2009 v 19:57
®Čau,blíží se sezona a já nemám vyměněny oleje,jelikož jsem kanona dovez v říjnu tak jsem s tím nic už nedělal a pořád to vodkládal.No a ted to nastalo tak kdyby jste byli někdo tak hodní
a poradili se značkou olejů a množstvím všemožnejch náplní možná i chladiva .byl bych moc vděčnej...uctivej služebníček
♥



1 reakcí na tento příspěvek Výměna olejů BMW K1200 RS



BMW doporučuje castrol - jestli nemas manual tak si ho stahni z netu , tady mas manual ,
tady stranky kde ti radi poradej ZDE a ZDE
tady stranky kde ti radi poradej ZDE a ZDE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna olejů BMW K1200 RS
gaspeer> Ahoj u všech mích motorek liji olej Liqui-Moly, splňují všechny přísné ACI normy a normy JASO, záleží co doporučuje výrobce.
Koukám že jsi ze ZR a já je kupuji u Autodíly Kment s.r.o. - mají dobré ceny.
Kurva štencl.
Koukám že jsi ze ZR a já je kupuji u Autodíly Kment s.r.o. - mají dobré ceny.

Kurva štencl.

zkousel jsem ten manual a neak me nefunguje
čtu tady a tam a všude a narazil jsem na to že nejpoužívanější motorový olej je 20W50 ,problem je v tom že všichni maj boxery ,tak nevím jestli to můžu používat taky. Vyzkouším obvolat pár inzerátu a nenápadně se poptat,
dám vědět,jinak připomínky samozřejmě přijímám dál díky



1 reakcí na tento příspěvek Výměna olejů BMW K1200 RS
Káčkovej motor je taky boxer
šmudla>Káčkovej motor je taky boxer
No čau ,to snad ne





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna olejů BMW K1200 RS
Jirifz6>gaspeer> Ahoj u všech mích motorek liji olej Liqui-Moly, splňují všechny přísné ACI normy a normy JASO, záleží co doporučuje výrobce.
Koukám že jsi ze ZR a já je kupuji u Autodíly Kment s.r.o. - mají dobré ceny.
Kurva štencl.
Čau Jirko








1 reakcí na tento příspěvek Výměna olejů BMW K1200 RS
Ty woe,vždyt já jsem zjistil že nemám ten klíč na ten zapuštějenej filtr,no přiznám se že mě už napadla výroba,ale kdyby ho někdo měl
poklona velebnosti


gaspeer> Ahoj Peťo,tak jsem koukal do katalagu od LM a 20W 50 mají Racing 4T 20W- 50 je to minerál,ale jestli máš oddělenou spojku, tak by jsi mohl použít i auto olej si myslím možna, ale nechci to tvrdit, musíš z hohachama co mají tohle moto prodiskutovat, ale ty přísady JASO by neměli ničemu vadit.
LM 4T 20W-50 Specifikace API: SG
Výkonostní uroveň: MIL-L 46152D
Stáhni manuál a tam by jsi to měl najít a máš vyřešeno kurva štencl
LM 4T 20W-50 Specifikace API: SG
Výkonostní uroveň: MIL-L 46152D
Stáhni manuál a tam by jsi to měl najít a máš vyřešeno kurva štencl

Ahoj, jak už tady správně uvedl "šmudla" BMW doporučuje Castrol. Klikni na níže uvedený odkaz a otevře se ti mazací plán castrolu, vybereš motocykly, BMW, typ K1200RS od roku výroby 1997 a vyjedou ti doporučené oleje k použití ve tvém motocyklu.
Castrol mazací plán
V doporučení je olej Castrol Act>evo GP 4T 20W-50 náplň 3.8 lt. Mám ho skladem v orig. 1lt balení, v dostatečném množství.
Ioleje
Pokud bys k němu scháněl i olejový filtr. Klikni na níže uvedený odkaz a postupuj jako u Castrolu. Pozor, filtry jsou rozdílné podle roku výroby.
HifloFiltro
Snad ti to nějak pomůže.
Castrol mazací plán
V doporučení je olej Castrol Act>evo GP 4T 20W-50 náplň 3.8 lt. Mám ho skladem v orig. 1lt balení, v dostatečném množství.
Ioleje
Pokud bys k němu scháněl i olejový filtr. Klikni na níže uvedený odkaz a postupuj jako u Castrolu. Pozor, filtry jsou rozdílné podle roku výroby.
HifloFiltro
Snad ti to nějak pomůže.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna olejů BMW K1200 RS
to- Aliante : teda vedoucí já smekám ,vopravdu profi prácička ,to jsem si představoval ,prostě POCHVALA jak bejk
,když se tam octnu poblíž tak se zastavím,mám naplánovanou cestu za bráchou do Tábora tak do 14 dnů tak uvidíme,prosím tě ten Coolant co je v nabídce je asi stejnej jak ten antifrééze z té tabulky,no já se jen hloupě ptám protože tam je uvedeno pozor na slitiny s obsahem hořčíku,díky
p.s. filtry už mám





Jirko Čau, taky pochvala před nastartovanou Tatrou,
,srandičky člověče já ten manuál stáhnu ale prostě kuwa do pi... nevodevřu tak včíl co ted ? to víš bez toho já už ted nemůžu spát,myslel jsem si že to pěkně celý rozkuchám dle návodu a zese nic






gaspeer> Děkuji za chválu. A těším se na návštěvu.
Ke chladivu: Coolant je opravdu (dle technického listu) prakticky totožný s Antifreezem NF. Obě jsou na bázi etylen glykolu. Coolant je již naředěný a připravený o okamžitému použití. Antifreeze NF se musí naředit na daný poměr 40%(2 díly Antifreeze a 3 díly destilované vody).
Ohledně motorů s hořčíkovou slitinou. Nevím o tom, že by BMW takové motory vyrábělo. Navíc Antifreeze NF splňuje normu BMW N 600 69.0 určenou pro nemrznoucí kapaliny. Určitě ani s jednou svojí motorce neublížíš.

Ke chladivu: Coolant je opravdu (dle technického listu) prakticky totožný s Antifreezem NF. Obě jsou na bázi etylen glykolu. Coolant je již naředěný a připravený o okamžitému použití. Antifreeze NF se musí naředit na daný poměr 40%(2 díly Antifreeze a 3 díly destilované vody).
Ohledně motorů s hořčíkovou slitinou. Nevím o tom, že by BMW takové motory vyrábělo. Navíc Antifreeze NF splňuje normu BMW N 600 69.0 určenou pro nemrznoucí kapaliny. Určitě ani s jednou svojí motorce neublížíš.

1 reakcí na tento příspěvek Výměna olejů BMW K1200 RS
Takže výměna oleje provedena ,díky vrchnímu Aliante a kolektivu.Předcházela návštěva obřího velkoskaldu Mann Humel v Třebíči pro klíč na olejové filtry cena 303kč,měl jsem tam akorát cestu takže bez problémů
No řeknu vám že to celé trvalo tak 10min
Možná bych ocenil ještě jednu radu skušených bavoristů.Po výměně oleje a filtrů,jsem to nastartoval.Pochvíli mě to nedalo a zkusil jsem zařadit 1.stupen' samozřejmě na hlavním stojanu.Kolo se bez problémů protáčelo ale vždy když jsem vymáčk spojku tak v té nohavici(zadní vidlice) něco jako klepne,to samé to dělalo i jakoby při rozjezdu.Je fakt že jsem si toho všiml už na podzim normálně na vostro na silnici při malých rychlostech.Dodám že se jedná opravdu jen o "mechanický pazvuk" nikterak o nějaké čkubání nebo cukání.Skladbu dílů a funkci znám velice dobře,a tak si trošku neumím vysvětlit ten zvuk.Když zadním kolem otáčím vpřed i vzad kolem dokola tak nepocituji žádnou vůli ve všech směrech ani žádné zadrhávání. Při projíždění pravotočivé zatáčky na hladké silnici jsem pocit'oval jakoby drnčení ze zadního kola,na levou stranu to nedělalo.Jak jsem již uváděl kolo,respektive ložiska v náboji nevikazují žednou vuli(zkoušeno ručně).Někde jsem se dočet že to dělá pneumatika,ale nerad bych se jen uspokojil s tímto argumentem.Nevím nedokážu si odpovědět je to moje 1. BMW ,proto nevím jestli to dělají i jiné motocykly této značky,nebo jestli je tento zvuk na škodu.Díky váš Gaspeer


Možná bych ocenil ještě jednu radu skušených bavoristů.Po výměně oleje a filtrů,jsem to nastartoval.Pochvíli mě to nedalo a zkusil jsem zařadit 1.stupen' samozřejmě na hlavním stojanu.Kolo se bez problémů protáčelo ale vždy když jsem vymáčk spojku tak v té nohavici(zadní vidlice) něco jako klepne,to samé to dělalo i jakoby při rozjezdu.Je fakt že jsem si toho všiml už na podzim normálně na vostro na silnici při malých rychlostech.Dodám že se jedná opravdu jen o "mechanický pazvuk" nikterak o nějaké čkubání nebo cukání.Skladbu dílů a funkci znám velice dobře,a tak si trošku neumím vysvětlit ten zvuk.Když zadním kolem otáčím vpřed i vzad kolem dokola tak nepocituji žádnou vůli ve všech směrech ani žádné zadrhávání. Při projíždění pravotočivé zatáčky na hladké silnici jsem pocit'oval jakoby drnčení ze zadního kola,na levou stranu to nedělalo.Jak jsem již uváděl kolo,respektive ložiska v náboji nevikazují žednou vuli(zkoušeno ručně).Někde jsem se dočet že to dělá pneumatika,ale nerad bych se jen uspokojil s tímto argumentem.Nevím nedokážu si odpovědět je to moje 1. BMW ,proto nevím jestli to dělají i jiné motocykly této značky,nebo jestli je tento zvuk na škodu.Díky váš Gaspeer




gaspeer> kdyztak zkus najit primo bmw forum, nebo tak neco, pokud jsi to uz neudelal. Pokud vladnes cizimy jyzyky, tak nemecky forum je tutovka a svetovy, resp. americky bmw budou mit k tomu urcite co rict 
Naposledy editováno 27.02.2009 00:26:08

Naposledy editováno 27.02.2009 00:26:08
jo jo díky,přiznám se že jsem pokukoval po jiných forech,ale nějak jsem se chtěl zeptat tady.Jinak ještě dodám že ty všechny projevy té vidlice nikterak neovlivnují negatyvně jízdu,tak nevím jestli to přehlídnout?Rád bych vyzkoušel i jiné BMW jakéhokoliv typu jestli to klepání dělá taky.
p.s. ovládám dobře angičtinu ..
čest



Čau,kardanový olej?,já myslel že to má nápln' jen v převodovce a vzadní "rozvodovce" a to jsem navíc už udělal i s tím motorákem.Jinak k tomu "klepnutí" jsem byl správně ujištěn zkušeným servismanem motocyklů BMW že je to v pořádku.To ozubení vzadu není totiž šikmé ani spirálové ale normálně rovné což způsobuje standartní předepsanou vůli,která se pak právě projevuje takhle klepnutím.Ty zbylé typy ozubení jsou defakto stále v záběru. Akorát jsem teda neměnil tlumičový olej,jaký tam má být? a kudy se tam leje a vylejvá díky. jo ještě to drnčení způsoboval s největší pravděpodobností výfuk volný ve svém posledním uložení a už je to odstraněno

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka zakoupaná v likvidaci na STK BMW K 1200 RS | Stixx | 13 | 18.9.2024 v 06:10 jdu900fire_blejt |
Bolest v pravej ruke palcovy klb BMW K 1200 RS | Priwi | 12 | 10.8.2024 v 11:01 docent |
Plexi nejde vycistit BMW K 1200 RS | Priwi | 24 | 27.5.2024 v 08:28 osiris |
K1200rs 589 ciastocne nefunkcna zad... BMW K 1200 RS | Priwi | 13 | 29.2.2024 v 22:24 Priwi |
Sedačka na bmw gs 1200 adventure BMW K 1200 RS | Pilous298 | 2 | 4.2.2024 v 13:36 puffybodie |