1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
nedrhnu je do mrtva pokud nemusím
takže zacházení se určite taky projeví
Vana666>prackarr> to je zase fakt, já jezdím s motorkama slušně a pomalu
nedrhnu je do mrtva pokud nemusím
takže zacházení se určite taky projeví
To jo,taky lítám nízko a pomalu,abych se nezabil.
Na motorce dicinky dle legislativy.
Já měl na mysli něco jiného,ale asi víme oba,co?
1 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
prackarr>Vana666>mám KTM450 EXC 08
dnes má 185 mth a neměnil jsem ještě nic s výjimkou spotřebáku
tj - zadní brzdové desky (přední jsou ještě origo)
řetězová sada 2x
oleje a fitry včetně oleje v předkách
2x ložiska v zadním kole
jinak vůbec nic a jede v pohodě, nic z neteče, nerachotí ...
kloubek vzadu bez vůle, kotouče dobré, gufera o.k.
Je to i věcí náhody a zacházení. Já mám to samé co ty,akorát navrch to ložisko přepáčka. Zase mám origo ložiska v kolech,krom jednoho předního.
Pokud se provádí alespoň základní údržba, tak musí 450ccm 2t vydržet minimálně 250-300mth. bez velkého servisu.
Druhá věc je, když tomu člověk moc nerozumí a dá svou motorku do servisu, který samozdřejmě potřebuje práci a prodat materiál. Pak se mění díly aniž by to byla potřeba. Vysvětlit že to byla nutnost a potřeba už pak není žádný problém.
Toto je realita.
PetrTM>No chlapi já nevim,, ale jak píše prackarr...jestli to správně chápu..."výměna pastorku řetězovky po 175ti hodinách..."...to jako znamená ži od nový motorky tam máš furt jednu řetězovku a teď jsi vyměnil pouze kolečko? To je snad vysvětlitelný tím že ta motorka bafe furt na volnoběh, protože u 4T je řetězovka dost namáhaná a tohle určitě nevydrží. Já u tříkila který je myslím šetrnější měl řetězovku po80ti hodinách zralou na výměnu komplet, a to tam byl hodně dobrej řetěz od reginy, jinak by vydržela určitě míň. Někdy se mi tady ty údaje trochu nezdaj...-
Uvedu to na pravou míru:
Nová řetězovka DID jezdila 700km,pak jsem změnil převod z 13/51 na 13/56 a dal nový řetěz. Vlastně celou řetězovku.
DID. Vydržela 800km!!! Pak šel srát řetěz. Tak jsem ho vyreklamoval a dostal nový. Ten vydržel další 1000km,t.j. do 2500km.
Pak jsem vyměnil řetězovku komplet (13/55) a ta 2600km jezdila do ted. Ted jsem dal nové kolečko. Řetěz(O kroužek ČZ) je jak novej. Dal jsem akorát ovou sponku,pro zichr. Sedí ti to teď?
Takže omylem bylo to,že jsem napsal ,že mě pastorek vydržel 3500km. Správně je 2600. Ale uznej,že si to z hlavy nemohu přesně pamatovat při tolika motorkách.
Takže jsem si zašel do dílny juknout do záznamů.
Naposledy editováno 11.03.2009 13:05:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
RSWR>Pokud se provádí alespoň základní údržba, tak musí 450ccm 2t vydržet minimálně 250-300mth. bez velkého servisu...
já měl před pár rokama dvě pětsetdvacítky, s tou první jsem závodil tři roky a pak ji prodal
nový majitel ji odvezl kápošovi do sette, tam ji rozdělali, pokývali hlavou že to bylo předčasné, dali preventivně nový rozvoďák a zase složili
Vana666>RSWR>Pokud se provádí alespoň základní údržba, tak musí 450ccm 2t vydržet minimálně 250-300mth. bez velkého servisu...
já měl před pár rokama dvě pětsetdvacítky, s tou první jsem závodil tři roky a pak ji prodal
nový majitel ji odvezl kápošovi do sette, tam ji rozdělali, pokývali hlavou že to bylo předčasné, dali preventivně nový rozvoďák a zase složili
S tím naprosto souhlasím.
Yamaha například v manuálu žádné výměny po mth. nepřikazuje. Je tam kompletně popsáno co a jak se má kontrolovat a jaká je tolerance. Pokud jsi mimo toleranci, tak se díl vymění.
A teď už záleží na uživateli motorky jak se k ní chová......
1 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
!!! JEDEN Z POSLEDNÍCH KUSŮ V ČR !!!
Tento model má oproti seriové motorce - průhledná nádrž - speciální brýle - sedlo - ventilky tlumičů - ventilátor - polepy - kryty páček - motoru atd.
Motor 1-válec, 4-taktní
Zdvihový objem 449,3 ccm
Vrtání / zdvih 95 x 63,4 mm
Kompresní poměr 11,9: 1
Starter Startovací páka a E-starter / 4 Ah
Převodovka 6-stupňová
Karburátor Keihin MX FCR 39
Rozvody 4 V / OHC
Mazání Tlakové oběžné mazání se třemi čerpadly
Primární převod 33: 76
Řetěz X-Ring-Kette 5/8 x 1/4
Chlazení Kapalinové
Spojka Vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná
Zapalování Kokusan digital 4K-3B
Podvozek
Rám Centrální trubkový chrom-molybdenový
Podsedlový rám Hliníkový
Řídítka Magura, hliníková
Přední pérování WP-USD
Zadní pérování WP PDS
Zdvin pérování přední / zadní 300/335 mm
Brzda přední Kotoučová
Brzda zadní Kotoučová
Ráfek přední / zadní 1,60 x 21, 2,15 x 18 Excel
Pneumatika přední / zadní 90/90– 21, 140/80– 18
Sekundární převod 15: 45 (14: 52 )
Tlumivky výfuku Hliníková
Úhel hlavy řízení 63,5°
Rozvor 1481±10 mm
Světlá výška – nezatížen 380 mm
Výška sedla 985 mm
Objem nádrže cca. 9 Litrů
Pohotovostní hmotnost – bez paliva cca. 113,9 kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
cprokopec>prackarr> Nazdar pane, koupil jsem ci crfx a potřeboval bych pár rad.. šlo by ? akorát stímhle foorem mi to moc nejde.. Nemáš na to českej manuál?
Bud napiš sem,nebo PM,nebo ICQ,budu tu večer.
1 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
Šemík>HonzaM> když to tady čtu, tak si připadám jak totálně negazující enduroprd.Na WR 450 mám najeto 5000km (což by mohlo být tak 140 Mth) a neměnil jsem kromě pastorku řetězovky, jednoho gufera na vidli a gufera na vodní pumpě nic.Olej měním po 1000km, občas mrkonout na ventily, který se ještě nepohly a rád bych na nic nesahal tak do 10 000km.
Konečně normální rider
2 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
2 reakcí na tento příspěvek Volba ? KTM 450exc SIX days nebo honda CRF 450X
Watoi>exc enduro crf cross...zalezi co preferujes!! Jestli ches papiry nebo ne atd... Ja bych volil samozrejme EXC
CRF450X není cross,ale enduro. S tou samozřejmostí bych si nebyl rozhodně tak jistý. V testech dokonce Xko dalo EXCčku na prdel. Pokud nemíní hoch vyloženě závodit,tak je CRF univerzálnější,jak EXC.
Hmotnost +- stejná,CRF má lepší spodek a hlavně daleko lepší podvozek.
EXC má lepší přední brzdu a pocitově je lehčí,ale jen pocitově.
Naposledy editováno 30.07.2010 07:34:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |