E: písmenko
1) projet se na ní
2) modlit se aby to nebyla past
3) skontrolovat pořádně zadní tlumič
4) sundat plasty a skontrolovat celej rám a vidle jestli nejsou popraskaný nebo svařovaný
Naposledy editováno 14.03.2009 19:48:12
1 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
2 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
1 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
KxN>...Dík, kdo řekl že chci kupovat motorku já?
Aha tak sorry, tak v tom pripade muzes bejt odbornik TY ! Uz ses zaskolenej z fora tak se vyznas !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
2 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
U MX strojků jsou gugera tlumičů,ložiska v kolech,v krku řízení atd.celkem spotřební věc.
Dost drahá sranda je třeba přepákování zadního tlumiče,na to si pozor dej,ale u většiny postarších motokrosů vůli mít bude.Tak to je na slevu.Jinak co se týká motoru,tak nesmí ZVONIT!!Ostaní věci stejně poznáš až po nějaké době.
Holt je to speciál a jako takovej je na údržbu poměrně drahej.
Pokud jsem tedy správně pochopil,že jde MX....
- kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour cerny? pak by to siganlizovalo, ze zere olej
- neni kour bily? pak zrala vodu
Zdroj: Yamaha535.wbs.cz
1 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
M6- červenej silikon tak maximálně na kejvačce ... jinak ruce pryč
Naposledy editováno 15.03.2009 09:32:26
V rámu v komaxu bych neviděl až zas takový problém
Mysak> vzduchový filtr zkontrolovat určitě..Protože pokud přijdu k motorce, podívám se na vzduchový filtr a je na něm nános bordelu, tak to asi značí něco o tom, že na motorce nebyla dělaná moc velká údržba
jj... to je samozřejmost, myslel jsem ty místa kde by mělo bejt těsnění- válec, hlava, vodní pumpa, víko spojky, kartery etc
Inzerát podezřele levný taky bude něco napovídat a nebo když se bude prodejce cukat ohledně té kontroly.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
mě třeba objetej motor silikonem nevadí. Teď na mé moto sem měnil převodovku a potřel jsem všechna těsnění, krom hran bloků s drážkou na rozvody oleje do převodových kol.
Tam kde není mazací kanálek se vyloupnutý kousek silikonu nemůže dostat jinam než na sací koš.
Lepší objetej motor silikonem než posoplenej od prolýnajícího oleje.
1 reakcí na tento příspěvek Co dělat při koupi?
jo na krosce jsou obvykle prorezany skoro az do takovejch zoubku, spuntu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co dělat při koupi?
treba ja plasty a polepy vubec neresim. sere me to ale dulezitejsi pro me je abych moh jezdit a ne zda mam odreny plasty a polepy
Jurawood>dewwil>
mě třeba objetej motor silikonem nevadí. Teď na mé moto sem měnil převodovku a potřel jsem všechna těsnění, krom hran bloků s drážkou na rozvody oleje do převodových kol.
Tam kde není mazací kanálek se vyloupnutý kousek silikonu nemůže dostat jinam než na sací koš.
Lepší objetej motor silikonem než posoplenej od prolýnajícího oleje.
Když dáš origo nový těsnění tak by volej týct neměl