http://www.dieselmotorfiets.nl/
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Hejnoptaku>Macek NX>assassin> bereš v potaz bezpečnost? klid, tichoučko, klima , bixenony, vyhřívání všeho možnýho? Já bych se už nevrátil, i když mám teď o litr větší spotřebu. Ale ten zátah odspoda
Vyhrivani vseho je fantasticka vec!
Né že bych to nějak extra používal, ale potěší to v nouzi, hlavně přední okno,nastartuju na parkovišti, počkám 20 vteřin až minutu (podle námrazy), setřu to stěračema a jedu do hajzlu mezitím co ostatní mají oškrábaný sotva půl okna ostřikovače, sedačky, zadní okno, zrcátka a další takový vyfikundace
Naposledy editováno 19.03.2009 13:31:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>assassin> nevěřím 10 let starý, ty co jsi jmenoval jsou už ošklivý, ojetý, v lepším případě hodně ošuntělý a u nás středně najeto A když je chceš prodat, tak máš hochu co dělat, už to není jako dřív
no osklivy je vec vkusu, me se libi vic nez ty novy:)
ojety - no olitat za deset let 1,2htp nebo 1,9tdi je neco jinyho nez olitat 5,0 V8 ... tyhle auta se blbe prodavaj, ale dobre kupujou, lidi se boji velkejch objemu kvuli povinnemu a takovy kary koupis do sto tis... a kdyz koupis takovyho mergla za 80 a prodas za 40 .. tratis sice pulku, ale je to jen 40tis... kdezto ty na novy kare uz za pul roku tratis mnohem vic....
hele je to jen muj pohled na vec, nerikam ze to je nutne tak ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>Hejnoptaku>Macek NX>assassin> bereš v potaz bezpečnost? klid, tichoučko, klima , bixenony, vyhřívání všeho možnýho? Já bych se už nevrátil, i když mám teď o litr větší spotřebu. Ale ten zátah odspoda
Vyhrivani vseho je fantasticka vec!
Né že bych to nějak extra používal, ale potěší to v nouzi, hlavně přední okno,nastartuju na parkovišti, počkám 20 vteřin až minutu (podle námrazy), setřu to stěračema a jedu do hajzlu mezitím co ostatní mají oškrábaný sotva půl okna ostřikovače, sedačky, zadní okno, zrcátka a další takový vyfikundace
jj ale "velky auta" od bmw, MB a spol mely tohle uz pred 10-20ti lety... ameriky jeste drive:)
Macek NX>Hejnoptaku>Macek NX>assassin> bereš v potaz bezpečnost? klid, tichoučko, klima , bixenony, vyhřívání všeho možnýho? Já bych se už nevrátil, i když mám teď o litr větší spotřebu. Ale ten zátah odspoda
Vyhrivani vseho je fantasticka vec!
Né že bych to nějak extra používal, ale potěší to v nouzi, hlavně přední okno,nastartuju na parkovišti, počkám 20 vteřin až minutu (podle námrazy), setřu to stěračema a jedu do hajzlu mezitím co ostatní mají oškrábaný sotva půl okna ostřikovače, sedačky, zadní okno, zrcátka a další takový vyfikundace
Jo jo, predni okno mam taky, jeste meli udelat vyhrivany bocni a uz by stacilo jen nasednout a cekat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Edit. mě nepřekecáš nebudu měnit
Naposledy editováno 19.03.2009 13:41:03
Macek NX>assassin> Je to jenom můj názor, ale do vrány nad 5 let už bych asi nešel, ledaže by to byl čupr stav. Možná tak do prace města a zpět, to možná, ale to bych si hodně rozmyslil a musela by být super cena. Nový nemusí být, stačí rok, dva, tři starý, lehce zajetý
Edit. mě nepřekecáš nebudu měnit
to sou na me moc drahy auta..prilis na nich tratis a tak vubec... ja doted pouzival spotrebaky za cca 10tis, dva roky a sesrotovat...
nejnovejsi auto mam ted - 95 :)
1 reakcí na tento příspěvek Naftak z Holandska
Dieselový KLR bylo stvořený z úplně jinýho důvodu - unifikace paliva, odolnost, jednoduchost, schopnost jet prakticky na cokoliv co hoří a samo z toho vyšla úplně jiná moto - "klasická" atmosférická předkomůrka, lehká nezničitelná konstrukce.
Zato tohle je přeplňovanej přímovstřik se všema svejma záporama, tvrdej chod, trhavý reakce s turboefektem, náročnost na palivo, drahý a šroubovákem s kladivem neproveditelný opravy a ne zrovna příkladná spolehlivost.
Když vidím ten mohutnej blok motoru a čtu baterie 35 Ah tak jim těch 199kg suchejch ani moc nevěřím, možná tak 299kg "živejch". A z 0-100 za 3,75 při 45hp výkonu?
No závěrem - několik dieslovejch onanistů co jim očka začínaj zářit jen viděj 3L/100km a koupili by si to, se možná najde, ale asi nic co by velkou fabriku přimělo investovat do vývoje něčeho takovýho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
PeťasZ750: A z 0-100 za 3,75 při 45hp výkonu?
A co má výkon společného se zrychlením?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
1100Virago>PeťasZ750: A z 0-100 za 3,75 při 45hp výkonu?
A co má výkon společného se zrychlením?
A co podle tebe má vliv na zrychlení? - jasně podílí se na tom i průběh výkonu/točivého momentu, ale ten těžko popíšeš 1 číslem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>zdenekk> kecáš bludy, jsi 100 let za opicema. Mám common rail euro5 a z toho jde jenom pára.Na mikrogramy jsem na tom líp, než jakýkoliv jiný 2,0 benzínový motor. Ani nevíš o čem kecáš, sleduj dění v novém tisíciletí, já vím kamarád kamaráda říkal ....
Porsche -> nový nafťáky
Subaru -> nový nafťáky
Kdo nedělá a nevyvíjí nafťáky je v moderní době upsanej k zániku. A podle tvých přízemních názorů jsi toho zastaralého myšlení zářný příklad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
PeťasZ750>1100Virago> Kroutící moment na zadním kole jasně - tzn., lepší zrychlení má motorka s vyšším krouťákem (na zadním kole) při stejné rychlosti. To znamená že u motoru potřebuješ kroutící moment (ten udělá moment na zadním kole), ale při určitejch otáčkách (ten udělá tu rychlost). A kroutící moment při otáčkách = VÝKON.
jo jenze tenhle diesel bude mit diky turbu velkej kroutici moment po cele spektrum otacek, takze klidne muze zrychlovat na 100ku stejne jako 100konova 600ccm ktera ma tech 100koni v 10tis otackach, ale od 2 do 6ti treba ma moment nula nula nic... akorat diky tomu ze nedokaze udrzet stejnej kroutak i ve vyssich otackach tak nedokaze zrychlovat dal - nedokaze jet tak rychle - presne podle tveho vzorecku.
auta fungujou taky tak, ropaky s turbem pri normalni jizde trhaj asfalt akceleruje to podstatne lip nez vykonejsi benzin, ale kdyz zacnes oboje hnat do extremu tak u benzinu se dostanes tockama na ten max vykon, ale u ropy zjistis ze proti "beznemu" jezdeni se tam nic nedeje... me osobne ropak na takovej styl jizdy absolutne nevyhovuje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
zdenekk>Tobě cokoliv vysvětlovat je naprosto zbytečný, když podle tebe každej kdo neuctívá naftu je zastaralýho myšlení. Jezdi si dál se smradlákem a užívej si to. A že je pro tebe automaticky 5 let starý auto škaredá plečka a vylítaná vrána... no coment.
Opět technicky vypovídající hodnota 00 prd, prostě o ničem, ty tu preferuješ jen osobní názor, (zcestný). Jen meleš opravdu bludy, emise jsou minimální chápeš to? Tak tady nekidej kraviny, ty máš stále v hlavě Tatru, Avii, Liaz a podobně, ale doba je někde jinde. Už je načase se probrat. A příště dávej podložený fakta, než zase začneš psát názory traktoristy z JZD.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Diesel forever
Edit: jó assassine, dá se jet i za 3,5 ale to už je houno jízda, ale zase kdo táhne skoro 2 tuny že?
Naposledy editováno 20.03.2009 09:52:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>assassin> mě to stačí , při 200km/h při sešlápnutí plynu jdu pořád do sedaček Ale páč jsem pohodář, většinou podle předpisů bohatě mi stačí ten kurevskej zátah odspoda a to všechno od 4,5 do 7 litrůůůůů
Diesel forever
Edit: jó assassine, dá se jet i za 3,5 ale to už je houno jízda, ale zase kdo táhne skoro 2 tuny že?
tak jestli mas neco co jeste ve 200 citelne akceleruje tak to jooo zvlast s touhle spotrebou...
to me nedela ani velkej benzinak a to ukazatel okamzite spotreby v tu chvili ukazuje nekam za 30litru:)
ja dlouhodobe jezdil jen s 81kW tdi v oktavce a to ma 200kmh max... na spotrebu ok, ale moc to nejede...
jo nechces prozradit co je to za auto a motor? naky 2,7hdi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Malá indície
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
assassin>
jo jenze tenhle diesel bude mit diky turbu velkej kroutici moment po cele spektrum otacek, takze klidne muze zrychlovat na 100ku stejne jako 100konova 600ccm ktera ma tech 100koni v 10tis otackach, ale od 2 do 6ti treba ma moment nula nula nic... akorat diky tomu ze nedokaze udrzet stejnej kroutak i ve vyssich otackach tak nedokaze zrychlovat dal - nedokaze jet tak rychle - presne podle tveho vzorecku.
To co tu uvádíš je vada (možná spíš charakteristika) sériovýho zpřevodování sportovních šestek, ne vada průběhu výkonu a točivého momentu.
Když budu mít 2 motory - jeden 50hp ve 4000 a druhej 100hp v 8000, tak při optimálním zpřevodování musí jet ten 100hp podstatně líp, protože při max otáčkách a stejné rychlosti (např 50kmh) posílá na zadní kolo dvojnásobnej točivej moment.
auta fungujou taky tak, ropaky s turbem pri normalni jizde trhaj asfalt akceleruje to podstatne lip nez vykonejsi benzin, ale kdyz zacnes oboje hnat do extremu tak u benzinu se dostanes tockama na ten max vykon, ale u ropy zjistis ze proti "beznemu" jezdeni se tam nic nedeje... me osobne ropak na takovej styl jizdy absolutne nevyhovuje...
Souhlas, ale poznámku si neodpustím - slušnej stejně výkonnej benzin i při normální jízdě akceleruje srovnatelně (akorát plynule a bez kopanců do zad), jen se nesmí podtáčet.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
PeťasZ750>assassin>
jo jenze tenhle diesel bude mit diky turbu velkej kroutici moment po cele spektrum otacek, takze klidne muze zrychlovat na 100ku stejne jako 100konova 600ccm ktera ma tech 100koni v 10tis otackach, ale od 2 do 6ti treba ma moment nula nula nic... akorat diky tomu ze nedokaze udrzet stejnej kroutak i ve vyssich otackach tak nedokaze zrychlovat dal - nedokaze jet tak rychle - presne podle tveho vzorecku.
To co tu uvádíš je vada (možná spíš charakteristika) sériovýho zpřevodování sportovních šestek, ne vada průběhu výkonu a točivého momentu.
Když budu mít 2 motory - jeden 50hp ve 4000 a druhej 100hp v 8000, tak při optimálním zpřevodování musí jet ten 100hp podstatně líp, protože při max otáčkách a stejné rychlosti (např 50kmh) posílá na zadní kolo dvojnásobnej točivej moment.
auta fungujou taky tak, ropaky s turbem pri normalni jizde trhaj asfalt akceleruje to podstatne lip nez vykonejsi benzin, ale kdyz zacnes oboje hnat do extremu tak u benzinu se dostanes tockama na ten max vykon, ale u ropy zjistis ze proti "beznemu" jezdeni se tam nic nedeje... me osobne ropak na takovej styl jizdy absolutne nevyhovuje...
Souhlas, ale poznámku si neodpustím - slušnej stejně výkonnej benzin i při normální jízdě akceleruje srovnatelně (akorát plynule a bez kopanců do zad), jen se nesmí podtáčet.
k tomu prvnimu - ta sestka kdyz bude naprevodovana tak aby to uzke pasmo vykonu vyuzila na sprint na 100kmh, tak tam bude 5kvaltu do stvoky... coz je u motorky celkem nesmysl...
tech benzinaku vs ropaku jsem zkousel dost, hlavne VW group produkci a treba 125PS 1,8 20v vs 1,9 Tdi 81kW ... tak ta ropa akceleruje rychlejs v takovejch tech rezimech "pruzneho" zrachleni... jasne ze s tou 1,8 dokazes jet rychleji ale musis kazdej kvalt tocit do cervenyho a to je pak zase trosku jina spotreba....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Jinak se můžeš podívat hýýýr
edit: assassin-> povedli, jinak bych do toho nikdy nešel, a šel bych znovu
Naposledy editováno 20.03.2009 10:32:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Macek NX>PremeT> je to TDCi, a to víš, že jsem byl zvědavej, když jsem to měl nový, jak to papá. Tak jsem to počítal u pumpy, a ten pc ukazuje jakž takž dobře, dle tempomatu uplně přesně
Jinak se můžeš podívat hýýýr
edit: assassin-> povedli, jinak bych do toho nikdy nešel, a šel bych znovu
no jo ale hrk hrk, ctyri valce ... ja radsi naleju dvakrat tolik benzinu do poradnyho motoru:)
a ono moderni benziny zas na tom nejsou tak spatne ... kamos ma nove trojkove kupe s trilitrem, kolem 220koni a dalnici jezdi tak cca 180 tempomat a kdyz nejezdi dalnici 200+ a naky drifty po meste tak se nedostane pres 9 litru... coz nabuseny ropaky kdyz maj tempu tohodle bawa stacit tak zerou podobne, jestli ne vic:)
Ale ad emise - doporučuji třeba tento článek
ono totiž závisí čemu se dá v hodnocení škodlivosti přednost - třeba v USA ve státech s nejpřísnějšími limity stále nemají diesly moc šancí - pevné částice se už omezují, ale NOx je pořád problém
ten problém vzniknul právě třeba i v různé přísnosti, až EURO5 je stejně přísné na benzíny i naftu, ale předtím měla nafta obrovské úlevy
BTW ve sluzebnim focusu mame staré TDDI a obecně je to nepovedený motor a tady pořád bez problémů jezdí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
A můj kolega má octávku 1,8 bez turba a ten se jenom opravdu lehkou nohou dostane k 8 litrům, běžně přeš 10 (bez driftů a frajeřinek) v porovnání s ním mě to bere 1/2, a nepopsatelně lepší komfort při stejných rychlostech a vzdálenostech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naftak z Holandska
Za mě je tohle mondeo šlupka - to nové bude snad lepší .