mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???
Prosím pouze věcné názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?
Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
Ozzy_>Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?
Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...
Ale prd chcipa .... Suzuki forever
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
Kryšot>Ozzy_>Kryšot>Proc v tom uvodu neni i zminka o necem, co neni 6ka a ani litr? Co treba 750?
Asi proto ze tahle kubatura pomalu chcipa :( A je to skoda. Za par let bych se po necem takovem rad poohlidnul ...
Ale prd chcipa .... Suzuki forever
jo, muzu si koupit kapotu gsxr nebo 800 vfr, nahace zeda. to je panecku vyber.
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
4 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
je lepší mít koně a nepotřebovat je, než je potřebovat a nemít je
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
Gorkin: Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
......jezdili jste někdy delší dobu/více km/a měli možnost dokonale poznat vlastnosti ,na novějším typu "litra" /SBK/?
Já mám věcnou,
já nechci litra já budu kupovat dalšího veterána:
GSX-R 1100 od r.v.93
Čili trochu víc než litr.
Proti 6-tkám nic nemám starší jsou rozměrově v poho, ale dnešní 6-tky jsou opravdu minibike
(na mých 202cm)-bohužel
Jinak dnešní šestky se s výkonem starých litrů nedaj srovnávat.
Jsou to celkem břitvy!!
Naposledy editováno 22.03.2009 22:21:10
2LEKO>Radza>U mě rozhodně důležitej krouťák,proto taky koukám spíš po dvouválci,ale to je zase k jiní diskusi.Bohužel znám hodně lidí,který bez žádnejch zkušeností pořizovali rovnou litra,protože je šestka prej "trapná" a různý podobný kecy.Když jsem je potom viděl jak jezděj,musel jsem se smát.Prostě rovinka plnej,to jo,ale když měli vzít nějakou pěknou zatáčku...Šikovnej biker na scooteru by je vzal!Takže v jejich případě pouze těžká frajeřina,nic víc...
Krouťák??Dvouvál??.......kluci stále si myslíte ,že dvouvál ma vyšší krouťák,co vas k tomu vede!
Trochu se v tom zorientuj,vývoj jde dopředu!
RSV = 101 Nm x GSX R 1000 - 116 Nm
No ty čísla susice hezký, ale uvědom si kde ten krouťák máš posazenej u 2V a kde u 4V?
Já mam třeba k dispozici 80% NM od 2700 RPM s krásně plochou křivkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
No třeba na výjezdu ze zatáčky! Je to prostě paráda, když tě to vopře do sedačky, cejtíš jak zadní kolo sotva přenáší krouťák na silnici a pozvolna se sune k vnějšímu kraji vozovky(pruhu), motorka se zavlní, přední kolo přizvedne, a za tebou jen obláček dýmu a čára od gumy, ... pak dlouho, dlouho nic ... až za chvýli se vyřítí uječená šestka, co má jen poloviční dech.