mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???
Prosím pouze věcné názory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!
Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?
Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.
Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!
Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?
Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.
Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.
Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy
Výkon Busy nevyužiju nikdy, ale stačilo mi, když jel kamarád se šestkou se mnou, já točil do šesti tisíc otáček a on pořád kolem deseti aby v tom zrachlování stačil (a to jsem vezl jeho přítelkyni a tři kufry a on jel sám bez věcí).
Ale kdo chce pořád slyšet vytočenej motor a mít super ovladatelnej strojek, tak určitě šestku...ale já pod litr už nikdy nepůjdu.
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
gorkin>Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!
Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?
Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.
Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.
Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy
Porad pises, esli to nekdo vubec vyuzije, si to po sobe cti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce
stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?
Naposledy editováno 23.03.2009 12:13:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
karf>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce
stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?
pod to se podepisu, navic casto "velkej" motor utahne vse na posledni kvalt a da se s nim jezdit s mensi spotrebou nez s mensim motorem.
Bubrak ZX10R>gorkin>Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!
Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku
A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?
Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.
Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.
Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy
Porad pises, esli to nekdo vubec vyuzije, si to po sobe cti.
bubrak ZX 10R: nechytej mě za každé slovíčko
Naposledy editováno 23.03.2009 12:38:02
mezistupeň v postupu na vyšší kubaturu (má svoje místo pro získání zkušeností a někomu opravdu stačí a už u ní zůstane)
sportovní mašina, kde ti jako protihodnotu slabšího motoru nabídne lehčí stavbu a lepší ovladatelnost
1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???
Lukyvaran>dzonnek> Souhlas.Raketu si koupil tady v Pejru kamarád a to je Motorka s velkým M!!Každý sedlá to co se mu líbí a mel by sedlat takovej stroj kterej zvládne.Nechápu kolegu co psal že zjistil po 1000 km že mu nestačí ani ZXR 9?To je u mne vul a žere seno. .
Piš si tady, že Varadero je nejsilnější a nejlepši motorka na světě a neurážej
assassin>karf>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce
stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?
pod to se podepisu, navic casto "velkej" motor utahne vse na posledni kvalt a da se s nim jezdit s mensi spotrebou nez s mensim motorem.
Tak tak panove taky souhlas.
Ale to je zase tema jak pojd na me z boku fakt. Resite kraviny.
A pany co tady porad pisou srovnani cisel kroutaku moderniho 4valce a postarsich kusu V2....ze 4val to ma vetsi me taky dojimaji, meli by tady ( me se nechce ) vypsat stalou nastenku kde se to vysvetli v cem vlastne spociva vyhoda konstrukce a stavby V2...
Naposledy editováno 23.03.2009 18:02:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
yama_lube>Mě by spíš zajímalo na čem se jezdí lepší časy v brně ,jestli na šestce,sedmpade,nebo litru,ale to je taky dosti individuální
Na litru jsi v Brne rychlejsi, ale ne o moc. Srovnaval jsem posledni rocnik MCR a byly tam prumerne asi 2-3 vteriny mezi SS600 a SS1000 ale presne si nepamatuju.
jinak kdybych se rozhodoval mezi Bandit 650 nebo 1250 tak bych chtel 1250 vaha temer stejna zatah lepsi rozhodovala by pak cena a moje soucasna financni situace
co se tice maximalky tak at jsem mel jakoukoliv motorku tak jsem to po ceste domu po magistrale na tu maximalku rozparil ted okusuju 230km/h kdybych mohl jedu klidne 300 takze bych to vyuzil jak nic ale nevim jak dlouho :)
litry jsou vlajkove lode a proto je kazdej chce ale ne kazdej si ji koupi tot odpoved na tvoji otazku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
Lumberjack>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
No třeba na výjezdu ze zatáčky! Je to prostě paráda, když tě to vopře do sedačky, cejtíš jak zadní kolo sotva přenáší krouťák na silnici a pozvolna se sune k vnějšímu kraji vozovky(pruhu), motorka se zavlní, přední kolo přizvedne, a za tebou jen obláček dýmu a čára od gumy, ... pak dlouho, dlouho nic ... až za chvýli se vyřítí uječená šestka, co má jen poloviční dech.
Tak jestli se Ti to vlní ve výjezdu,tak musíš tlačit do stupaček a ne sedět celou vahou na prdeli,dvouválisto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???
yama_lube>Dawe02> Díky za info
Zatimco mezi jezdcema jsou rozdily desitky sekund, tak mezi "stejnejma" jezdcema na 1000/600 zhruba vterina/dve, vyjimecne 3.
Pekne to bylo videt na testu Daytony 675 versus Ducati 1098. Jezdili dva borci na Hockenheimu (celkem rychlej okruh) a mezi obouma co to testovali bylo zhruba 10 vterin, a ten lepsi mel rozdil triumph/ducati cca 2 vteriny, ten horsi jen cca vterinu (nebyl schopnej se silnejsim strojem jet takovou palbu).
Suma sumarum, lepsi jezdec byl na Daytone o 9 vterin rychlejsi nez ten horsi na Ducne.
PS: Ten lepsi byl Jurgen Fuchs,
Naposledy editováno 23.03.2009 20:09:54